Dag 11 – Maandag, 19 Oktober 2009
Ons is weer vroeg op, pak en laat waai deur die Garies Maandagoggend verkeer (foto hieronder)
Op Pad
Al die lae en die skaduwee puisie
Die pad na Vanrhynsdorp is lank en die wind is weer op ons van die kant af. Ontbyt op Vanrhynsdorp, "die blomme ontbyt" was lekker, maar almal op die dorp is suurgat. Ek dink nie daar is baie gelukkige mense in die plek nie. Vat die pad Clanwilliam toe. Die pad raak meer “scenic” met al die boerdery langs die Olifantsrivier.
Op n kol so 30 km voor Clanwilliam sien ons n ou wat langs die pad loop. Ons draai om. Sy naam is Eddie en hy se hy loop al vir 2 jaar. Dit is warm en die son steek, maar hy het nie eers n hoed op nie. n Paar karige besittings. Ons gee hom toe n paar Rand en groet. As iemand hom al raakgeloop het laat weet my asseblief waar.
Eddie
Op Clanwilliam is die kwik op 40 grade se kant. Ons koop bier, wyn , vleis en skuur oor Pakhuispas na Wupherthal. Baie mooi, maar hulle is besig om aan die pad te werk en dit lyk of hulle hom wil teer, tot waar weet ek nie. Verby C. Louis Leipoldt se graf. Hy le lekker rustig daar in die berg.
Nee dit is Marius
Van bo van Pakhuis af - hulle was besig om dynamite te skiet.
Met die R364 tot by die Engelsman se graf. Ek wou nog so bietjie geskiedenis bygooi, maar ek hardloop uit tyd uit
draai regs na Hoek se Berg
en toe af na Wuppertal. n Mooi gesig as mens afdaal in die dorpie in.
Ek het dadelik verlief geraak op die plek. Net so n rustigheid wat daar heers.
Ons gaan na die inligtingsentrum en gou gou is ons by ons huis. “Love and Grace”, kombuis, sitkamer, stoep, slaapkamer met 2 dubbelbeddens, en badkamer, DSTV mikrogolf, yskas, stoof – R 120 pp Vir die wat nie weet nie Wuppertal het begin as n sendelingstasie en is grootendeels nog een. Ons huis is tussen die locals en dit is nie soos n vakansieoord nie. Jy voel deel van die gemeenskap.
Ons soek toe eers vir Krokodam, maar die aanwysings bring ons elke keer by niks. Ons word wel elke keer gewaarsku dat die dam jou sal insyg…?? Eindelaas gaan swem ons toe maar in die rivier. Een of ander d**s het n bottle gebreuk op die brug. Daar is altyd een en
dan kry jy nog n lot rubbish ook, nee nie jy nie Mars
Nog rubbish
Die GS by die brug
Terwyl ons in die son sit en droog word kom n vrou verby. Sy se sy het so 2 uur en 30 minute se loop die berg in om by haar huis te kom en sy het die oggend ingeloop om goed te verkoop. Dit is 5 ure se loop en sy doen dit elke week. Pick en Pay is nie net om die hoek vir haar nie. Sy is vriendelik en sy glimlag.... laat jou dink aan daardie mense met die X5's wat jou in die parkeer area aangluur
*
Die plek het groot potensiaal, maar ook seker goed dat die ontwikkellaars nog nie hulle tande hier ingekry het nie, want deel van die mistiek vir my, is juis die gevoel van n gemeenskap, wat swaar, maar goed lewe hier in die berge.
Ons straat van die stoep af
Pot calling the kettle black
Ons toer wys ons die kerk, die algemene handelaar, die rooibosseepfabriek en die begrafplaas. Hier le nog n Leipoldt. Toe terug Love and Grace toe vir n paar biere, en aandete. Die son maak verskillende kleure teen die berg soos hy sak. Ek vind die plek baie rustig en na aan die aarde.
Die view van die pad wat ons more gaan vat Cederberge in
Ons bure agter Mars
Die hoekhuis
Die kerk
Love and Grace se (wyle) eienaar
Ek in die deur van Love and Grace
Mars en ek drink tee