Dag 4 - Hogsback na Old Thomas River en terug. +- 210km "In flight with the Fish Eagles"
Oor die jare op die forum is daar mos sommige mense wie jy oor en oor op dieselfde threads raaklees. Toe die Vis Arende op hulle 2015 Namibia trip met die Karretjie daar naby ons in die Kaap kom draai het was ons ongelukkig uit na 'n ooievaarstee op Villiersdorp, so ons het uitgemis op 'n eerste ontmoeting met hierdie twee legends asook die samesyn oor een van Gouda se skaapkoppe.
So nou met ons wat in die middel van die Ooskaap kom rondhang, toevallig met 'n bike nogals en eintlik glad nie weet waarheen nie moes ons bietjie versterkings inroep. En wie nou beter om jou as toerleiers deur hul agterpaaie te neem as Die Visarende?
In hierdie sport van two-up toer met 'n motorfiets praat ons nou van om skouers te skuur met die groot kannonne.
Ons sou nie die geleentheid laat glip nie, dit was tyd om gesig by naam te sit en hierdie ontmoeting is reeds weke vooruit gereel. Ons spreek af vir 16 Desember, Geloftedag. Beide die Arende is van diens af en hulle is gereed vir gatskuur. Die vorige aand voor my vuurtjie spreek ons met 'n Whatsapp af..."kry julle moreoggend 08h00 by die garage"
Omstreeks 07h55 kom ek en Anmar met die grondpaadjie van The Edge af gery en soos ons die dorp binnekom staan die blou Super Tenere reeds reg vir aksie. Soos ons groet is Nannie reeds gewapen met haar kamera en Louis haal daar 'n pak kaaskrulle uit die topboks uit vir breakfast.
"Ons gaan dit nou lekker rustig vat met julle vanoggend", se Uncle Vis voor ons vertrek. Ek se "dis reg, ek volg julle, ek gaan net bietjie terughang vir die stof."
Ons vertrek weer op dieselde Madonna&Child paadjie van gister en ons hou verby deur die Hogsback State Forest waar ons by 'n pragtige watervalletjie stilhou.
Sjoe, as ek geweet het van hierdie een het ek nie gister my malle verstand af gestap nie.
Na die watervalletjie kronkel die grondpaadjie deur die woud, asook die aangeplante denneboom woud en onmiddelik kom ek twee dinge agter. Een, ons ry nou deur die ou Ciskei. Dis net beeste, bokke en brandsiek honde in die pad waar jy kyk.
Twee....daai Louis Roux duusman KAN 'n motorbike ry :ricky: Die oomblik wat ek uit sy stof uit is is hulle so goed soos weg.
Hy is nie jou gemiddelde weekend warrior, geklee in 'n BMW babygrow wat sy Countrytrax sertifikaatjies in sy kantoor uitstal nie. Nee, hierdie man het geleer op die grondpaaie van Suidwes. En sy vrou gaan orals saam.
By Sandile Dam staan hulle ons en inwag. Nannie kniel agter die kamera soos 'n spietkop en Louis staan en rus op die damwal met sy sigga. Hy vertel my van so 'n 4x4 roetetjie daar naby wat hy en Nannie al met die Super Tenere by uit is.
Net na Sandile dam vang ons nog 'n grondpad na Keiskammahoek waar ons weer in Stutterheim se rigting indraai. Hierdie area is ryk aan plantasies en die pad is vol draaie. Ek en Anmar slaan so 'n goeie ritme op die pad en kort voor lank staan die Arende by die afdraai na Gubu Dam.
Deur die vervalle dorpies en statte heen is hierdie plek 'n oase. Dit is 'n dagkampeerarea by 'n dam in die middel van 'n denneplantasie. Daar is ook 'n hengelklub en besoekers moet by die hek 'n dagpermit uitneem. Die piekniekplek en badkamers is pynlik netjies, ons was sommer baie honger en spyt ons het nie iets gehad om vining te braai nie. Miskien as die Arende met die Karretjie gery het... :deal:
Na Gubu dam is dit 'n kort en vinnige skof na Stutterheim waar ons weer by die N6 teerpad na Cathcart aansluit.
Dit is 'n pragtige teerpad wat baie herrinner aan die Overberg se N2, daai bulte en draaie rondom Houw Hoek, Boontjieskraal en Caledon.
Uncle Vis hou die Super-ten se oor gedraai en wys vir my ek moet langs hom inkom vir 'n foto. Dis nou alles teen so 150kph :ricky: Ek moes omtrent my ou 800tjie se nek omdraai, maar die foto is darem geneem.
Ons arriveer by Old Thomas River...die dorpie waarvan ek reeds in 2012 gelees het tydens my herstel van my ongeluk. Dit was beslis vir my dus 'n "dankie Liewe Jesus" oomblik dat ek uiteindelik daar kon wees.
Maar voor die groot rondloop deur die museums moes ons eers eet.
Om daardie tafel is daar baie stories en staaltjies oor ons wildkyk road trips en hulle Suidwes bike trips uitgeruil.
1) Ons vertrekpunt...die Hogsback Ultra City :lol8:
2) Die watervalletjie wat maklik was om te kry
3) Nannie snap ons in spietkop mode net buite Sandile Dam
4) een, twee, drie.... aaaaahhhwww
5) Die regte tools vir die job
6) Gubu Dam
7) Op volle vaart daar buite Stutterheim
8) Black Angus beef burgers by Thomas River.