E.T said:
Lem uitstekende R.R.
Maar vertel ons eers, hoe het jou vroutjie daarvan gehou vir haar eerste trip?
Yes ET.
Man ja, ek het al vir haar baie gevra of sy nie self hierso iets wil skryf nie, maar kom ek deel wat in ons geval gewerk het.
Sy het oor baie jare al geweet ek gaan nie hierdie tipe trip ding los nie. Die voorbereiding wat gedoen is en die nice verblyf wat geboek is het haar beslis gerus gestel. Sy weet daai sagter seat is net vir haar gemaak. Daai ekstra dag van uitrus vooraf het ook baie gehelp. Toe ons dus vertrek het was sy uitgerus en lus vir die ding. Daar was niks wat vooraf gepla het nie. Sy was gelukkig gewoond aan dagtrips van dieselfde afstande, maar die "element of surprise" was dat mens mos op so 'n trip elke keer by 'n nuwe bestemming vir die dag aandoen.
Ons kry onssself gereeld nog steeds van die trip gesels waar sy deel hoe lekker dit was en dat sy nou wens sy was weer hier of daar.
Dit was beslis vir haar baie lekker....want twee goed het intussen gebeur. :deal:
Die skole sluit mos nou vrydag, my planne was om weer bietjie gat te skuur, maar aanvanklik sou ek met die kar Cradock toe ry vir 'n wildkyk kamp in Bergkwagga Park. Ek het ook oorweeg om Kgalagadi lodge toe te ry om daar te gaan kamp. Dis nou alles om ons oog in te kry vir Kruger Wildtuin in Junie. Toe kom sy nogals met met hierdie voorstel vorendag. "Kom ons ry weer met die bike, dan gaan wys jy my hoe lyk Gamkaskloof" . Nou kyk, ek gaan beslis nie daaroor moan nie.
Na 'n paar videos van Cape Mountain Passes is sy effens nervous, maar daars nie nou van kop uittrek nie. Sy weet sy kan my vertrou. Saterdag kom....we ride at dawn! Kort uit en tuis trip. Ry saterdagoggend, slaap in Prins Albert, ry sondag in en uit Die Hel & slap in Mosselbaai. Kom Maandag terug. Ek wil nie nou verlof verloor nie.
Tweedens, die aand by Stormsriviermond was vir haar 'n groot hoogtemunt. Soveel so dat ons in die laaste naweek van die skoolvakansie weer soontoe gaan en die keer my ouers saamneem....in hul eie huisie.
So ja, ons doen al vir jare lekker road trips saam, hierdie keer was dit met die bike en sy snap beslis die bekoring en die beperkinge daarvan. :thumleft: