Die Weskus en " DIE WESKUS "

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nog so laaste paar , heeltyd speeltyd

1  Jaakie
    2  Boetiebike
    3  Blinkes
    4  Seeduiwel

Attachments

• Weskus 2012 019.jpg
    Weskus 2012 019.jpg
    193.8 KB
  • Weskus 2012 020.jpg
    Weskus 2012 020.jpg
    151.8 KB
  • Weskus 2012 021.jpg
    Weskus 2012 021.jpg
    134.7 KB
  • Weskus 2012 022.jpg
    Weskus 2012 022.jpg
    207.2 KB
Lekker trippie See Duiwel en Fendie.
Dewald hoop jou been word gou gesond en die Meelgesig makeer nie te veel.

Fantie , ja Boetie het nou n SE en n HP , party manne is darem maar gelukkig om so die beste van beide werelde te kan hê.

Chris , ons het jou gemis mater , veral aan jou gedink daar by Tooi se baai  waar jy, Louwtjie en Franni so lekker sigaar getrek het die aand .

EINA!!!! Ek is baie KLEINSERIG en dit lyk na PYN?????

Hoop julle word gou gesond en is vinning weer op die been en rides met die honne daar in die kaap!

weskus said:
Gelukkig het ek darem toe lekker geselskap terwyl hulle gou ons lekplekke probeer heelmaak, ek was gelukkig en hulle help my vinnig, Kat nie so gelukkig nie en moes Saterdag ogg Medi Clinic toe sodat hul die toon kan lawe... Die meelgesig het eintlik baie min oorgekom en as ek my sin kry ry ons 'n lekker trippie oor 2 weke. (ek moet sê, was ek darem nou vir jou versigtig van die scene af om die draai'tjie :imaposer:) Dankie Mike vir die deurbring, die man het amper 2 keer daai Hilux omgegooi om my vinnig genoeg by die hospitaal te kry..

Classic, gelukkig le julle darem in die hospitaal en nie in die lykshuis nie!

Fenderbender said:
Fantie , ja Boetie het nou n SE en n HP , party manne is darem maar gelukkig om so die beste van beide werelde te kan hê.

Chris , ons het jou gemis mater , veral aan jou gedink daar by Tooi se baai  waar jy, Louwtjie en Franni so lekker sigaar getrek het die aand .

Dis ook maar moeilik om geld weg te steek... :peepwall:

Dis darem `n mooi stukkie pad daai teen die Weskus op!!
Wil hom nog deurvat tot by Hondeklipbaai  :mwink:

Gou gesond word Dewald  :thumleft:

Sal lekker werk as man n Vrydag kan ophardloop Garies toe en dan die Saterdag seelangs af te kom vanaf Koignaas , Hondeklip weer tot by Lutzville.  Sondag weer huiswaarts.  :peepwall:

Dewald, bly om te sien jy is darem OK! Sterkte met die herstel!

ps. Is jy nou ook op krukke? Ek gaan vanaand my krukke modify - handvastels is net te nou en neuk my hande op! Nog ses weke oor so die krukke moet nou beter werk!
Sterkte - 'n oop wond soos daai moet  seker maar mooi dopgehou word?

Fenderbender said:
Sal lekker werk as man n Vrydag kan ophardloop Garies toe en dan die Saterdag seelangs af te kom vanaf Koignaas , Hondeklip weer tot by Lutzville.  Sondag weer huiswaarts.  :peepwall:

Klink na iets wat kan werk ..........  :ricky:

Mmmm, praat maar na daai tyd toe.
Dankie vir saamkuier manne. lekker om gesigte te sit by die Avarars.
beste was toe Dewald vertel het van Boetie bike wat hy die eerste keer sien hardloop het!
O ja, en toe Boetie vertel het dat as hy so sou val, hy sou oopbars soos ryp waatlemoen. :imaposer:

KAROODONKIE said:

Ekt nie meer n bike nie maar jys te min my ou.....

As ek nou saam was...daai gat kort n lekker handvol weskus sand, ingevryf in die gat in, niks meer bloeding. Uitgesort. :peepwall:

whitefish said:
KAROODONKIE said:

Ekt nie meer n bike nie maar jys te min my ou.....

Oor jy nou deesdae moet loop, ........... nou kan ek dit nie ry nie  :imaposer:  :imaposer:

Ek het nie opgehou sand ry daai jaar wat ek by julle was nie - dit was net die begin ....  :ricky:

En om te dink ek was saamgenooi na hierdie kuier toe! Die Bash het my egter geroep anders het ek dalk bo-op Weskus geval met my drink gewoontes......... :3some: :biggrin: