EC BASH 2014 - The Group Report

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Here's to uncle Jup and the team that organised a fantastic bash!

:blob10: :blob3: :blob5: :blob6: :blob7: :blob9:

It was my first, but definitely not my last  :ricky:

Thanks oom!

And great RR and pics from everyone - thank you!  :thumleft:

Gelukkig herken ek glad nie die ou op daai foto nie, blerrie mooi bike wat hy het :thumleft: :thumleft:

chrisL said:
jupiter said:
jupiter said:
Veldbrand said:
Dis nie goed om so 'n lae siening van jouself te he nie Jupe. :peepwall:

:spitcoffee:

En ten minste het ek darem nie Croks aan nie  :imaposer:  :eek7:
Nee hel Jup hier kyk glo kinners ook na Wds en sommige 1150 eienaars het ook seuns wat WD
lede is hoe moet hulle hul gesigte in die openbaar wys na so n foto!!!!! :imaposer:

Met n balaclava aan.

Thanx for that movie clip, very nice!!!
Sommer lus toe take a ride to anywhere now....

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

Jup, dankie dit was great!  Het iemand toe die lucky draws gewen? Wil net weet vir wat ek my moet voorberei :biggrin:

See Duiwel said:
Jup, dankie dit was great!  Het iemand toe die lucky draws gewen? Wil net weet vir wat ek my moet voorberei :biggrin:

Jis, julle was skaars daar  :eek7: Ek wou nog kuier toe is julle weg. Sal jou maar sien by die Breede Bash  :thumleft:

Ja, maar onthou nie wie nie. Alamal kapenaars, maar jy sal maar moet wag vir die surprise  :biggrin:

See Duiwel said:

Ja baaie dankie vir die wyn hy is klaar leeg. Smul lekker  :thumleft:

jupiter said:
See Duiwel said:

Jis, julle was skaars daar  :eek7: Ek wou nog kuier toe is julle weg. Sal jou maar sien by die Breede Bash  :thumleft:

Ja, maar onthou nie wie nie. Alamal kapenaars, maar jy sal maar moet wag vir die surprise  :biggrin:

Dankie SD, ek was ook 'n wenner gewees.  :thumleft:  Maar Jup, as ek reg verstaan is 'n Kapenaar van agter die HottentotHollandsberge.  Dan is ek mossie een nie  ;D  (Sal maar altyd 'n Transvaler in my hart bly)

Those that can recall, I won a set of LED spots at the EC Bash in a lucky draw  :biggrin: (thought it was wine at first, till I opened the box)  :peepwall:

Here they are, fitted and working  :thumleft:  :ricky:

Thanks again Jup as well as the sponsors for a great bash!  :thumleft:  :notworthy:

Attachments

• ktm.jpg
    ktm.jpg
    153.5 KB
Is dit jou hart wat jy daar agter in die bosse verloor het?  Ligte lyk mooi  :thumleft:

Dorsland said:
Is dit jou hart wat jy daar agter in die bosse verloor het?  Ligte lyk mooi  :thumleft:

:imaposer: :imaposer:

Jy sal dit nie glo nie, maar toe ek die foto post, en ek kyk weer, toe sien ek dit ook raak  :lol8: 

Damn!

Daai spots lyk sommer kwaai daar! Ek sou ook nie mind vir daai prys nie!!! Nou moet jy net n foto post van hoe skyn hulle in die donker...

Is jou brieke al uit gesorteer?

Hotwire said:
Daai spots lyk sommer kwaai daar! Ek sou ook nie mind vir daai prys nie!!! Nou moet jy net n foto post van hoe skyn hulle in die donker...

Is jou brieke al uit gesorteer?

Jis Attie, love daai avatar van jou!!  8) :thumleft: jy was yster gewees !  :thumleft:

Yamaha in PE het brieke uitgesort, spots gefit en sommer crash bars ook reg gemaak  in n middag se tyd :thumleft:  Nou is ek weer reg vir n trip!  :ricky:

See Duiwel said:

Thanks SeeSuiwel for the lekker prizes, the lucky draw is always exciting. I think Kodghopper won a meal, and I won one of your nice bottles of wine , which our table enjoyed . Thanks .  :thumleft: :thumleft: