Come on guys, where are the rest of the pics... Jules, Dirt junkie, I know you took lots
jupiter said:Firecoast said:Kry uiteindelik 'n kansie om hier te post.
Oom Jup, baie dankie vir weereens 'n flippen lekker naweek in die Baviaans! :thumleft:
En ek is trots op jou met jou bikery deesdae. Night ride deur Smitskraal... :eek7: Lyk my Glen het dat jy die deamons afskud :thumleft:
jupiter said:Vis Arend said:jupiter said:Innis and I took the long way around home and did the Kouga Loop. Been a while and I had forgotten how beautiful this piece of road is.
Found this one foto
jupiter, sonder om die thread te hi-jack, waars die Kouga Loop? Het al baie van hom gehoor, miskien al gery ook, maar weet nie wa nie. :eek7: Help 'n dom man, asb. :biggrin:
By Joubertina. 10km voor die Dorp, van oos af, draai jy regs by die plaas opkoms, so 62km dan kom jy uit net ander kant Joubertina, daar in die dip by Die Kraaltjie.
Dis eintlik die Agter Kouga, maar ek sien een of ander slim ou het 'n bordjie opgesit wat sê "Onder Kouga"
Firecoast said:jupiter said:Firecoast said:Kry uiteindelik 'n kansie om hier te post.
Oom Jup, baie dankie vir weereens 'n flippen lekker naweek in die Baviaans! :thumleft:
En ek is trots op jou met jou bikery deesdae. Night ride deur Smitskraal... :eek7: Lyk my Glen het dat jy die deamons afskud :thumleft:
Hy bully my lekker deur die tegniese stukke... :biggrin:
Daar was groot gevloekery tussen Grootrivierpoort en die Baviaans eepwall:
Firecoast said::laughing4:
You can be glad you only got a few choice words
Footpeg se PA said:Vir die wat dit nog nie gesien het nie, so lyk hy as hy "SMILE" :biggrin: :biggrin:
Lekker Jup. :ricky:
Veldbrand said:Dis nie goed om so 'n lae siening van jouself te he nie Jupe. eepwall:
jupiter said:Veldbrand said:Dis nie goed om so 'n lae siening van jouself te he nie Jupe. eepwall:
:spitcoffee:
Veldbrand said:Nee, daai is 'n ou wie al vroegdag fluit....
2StrokeDan said:Saterdag aand om die vuur, met Footpeg se Pa, het ek Jupiter 3 keer agtermekaar sien grinnik. Dit is n klassieke skaterlag in Jup styl.
Ek kan baie kak praat, maar Jupiter laat elke woord tel.
Ratt said:2StrokeDan said:Saterdag aand om die vuur, met Footpeg se Pa, het ek Jupiter 3 keer agtermekaar sien grinnik. Dit is n klassieke skaterlag in Jup styl.
Ek kan baie kak praat, maar Jupiter laat elke woord tel.
True, was ook daar... Jy weet mos!
TVB said:Love daai sidecars! :thumleft:
Nee hel Jup hier kyk glo kinners ook na Wds en sommige 1150 eienaars het ook seuns wat WDjupiter said:jupiter said:Veldbrand said:Dis nie goed om so 'n lae siening van jouself te he nie Jupe. eepwall:
:spitcoffee:
En ten minste het ek darem nie Croks aan nie :imaposer: :eek7:
Enter your email address to join: