Get off you ASS and go Div TRIP Nam 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nee wat Dave.  Jy kan storie skryf!!  Elke oggend kan ek nie wag om te lees nie.

Oor die Arende - hulle beweeg as hul beweeg, glo my  :biggrin:

Kan jy nie verlof vat dan maak jy die hele storie op een dag klaar nie   :biggrin:

:sip:   :sip:   :sip:   :sip:

JMOL said:
Nee wat Dave.  Jy kan storie skryf!!  Elke oggend kan ek nie wag om te lees nie.

Oor die Arende - hulle beweeg as hul beweeg, glo my   :biggrin:

Kan jy nie verlof vat dan maak jy die hele storie op een dag klaar nie   :biggrin:

:sip:   :sip:   :sip:   :sip:
Wat, daai ou man ,,,,,,,,,,
Hy is al so oud en vol pyne dat hy nie kan slaap in die nag nie en dit is hoekom hy so vroeg oggend al kan begin ry, en as hulle die vorige nag boontjies of iets ge eet het ry hulle nog vroeër want dan gaan dit eers rof in daai tent.  :peepwall:  :imaposer:

Nice uncle Dave, jou RR's maak mens altyd lus om die scoot te pak en te gaan ry. :thumleft:

Stem saam met JM, dalk moet jy maar tog 'n dag of twee verlof in sit en die RR klaar maak.  :biggrin:

Dave, ek het ou al n 6pack uitgesuip by hierdie laybye waar ek wag vir jou om verby te kom. Ons almal wag nou vir jou om verder te ry.

More.....More. :thumleft: :thumleft:..Ek net besig om daai fingers bietjie te olie :mwink: :mwink: :mwink: DAN gaat ons scooter ry......ekke het mos klaar die stage op gemaak :lol8: :lol8:...............GET READY FOR THE NEXT EPISODE :patch: :patch:

Manne en Mannine soos julle nou-al seker besef ek's "HOME ALONE"....................Ouma kom more terug en dan gaan ekke haar haal op Gateway Airport hier in Phalaborwa..................Nou vandag sort ekke so n paar dinge uit :mwink: :mwink: Die huis is skoon...............Die viervoetige kinners is skoon..........die karre is skoon..............My takies is almal uitgevoer....................Die tuin Engineer is besig ommie tuin uit te sort :ricky: :ricky: :ricky:..............................So as Ouma more hier in stap...................GLO ekke ek sal fine wees :peepwall: :peepwall: :peepwall:....................EK het hopeloos te laat in my lewe agter gekom...."HAPPY WIFE>>HAPPY LIFE" :3some: :3some: :3some: :3some: :3some: :3some:

Oraait.................KOM ons ry Scooter :mwink: :mwink: :mwink: Nou soos julle vroeer gehoor het.........Ekke is n Suid-Wester.........LW nie n Namibier NIE :patch: :patch: :patch: :patch:..............Nou vir baie jare wou RtD weet en sien waar sy Toppie gebore is.......Weetie hoekom dit vir hom soooo belangrik issie maar nou ja......DIT IS!  Angesien ons so n bietjie vannie stofpaaie moes afwyk a.g.v......omstandighede...................Issie roete van Walvis af toe Omaruru toe oppie teer.................................Want dis mos waar ekke die eerste lig aanskou het 52 years ago :mwink: :mwink: :mwink:.....................Ons is toe via Swakop......Usakos toe.................waarie aanbagsmanne WEEREENS honger word :imaposer: :imaposer: :imaposer:...................Nou ek vertstaan dis hier waar my Suster wat 10 jr ouers as ek is ......gebore is :thumleft:

Attachments

• Usakos 02.jpg
    Usakos 02.jpg
    244.5 KB
  • Usakos 03.jpg
    Usakos 03.jpg
    205.4 KB
  • Usakos 04.jpg
    Usakos 04.jpg
    153.1 KB
  • Usakos 05.jpg
    Usakos 05.jpg
    189.6 KB
  • Usakos 01.jpg
    Usakos 01.jpg
    170 KB
EEEEEEEn so daag ons toe op in Omaruru :thumleft: :thumleft: :thumleft:....op die stadium is ekke besig om te KOOK in daai RAlly3 suite..........Nou ons het al pis koud gekry oppie trip maar nou's dit warm.......fokkin warm :patch: :patch: :patch:.........Om so voor daai Bord te staan in Omaruru.................voel ekke so half snaaks..................n funny feeling :patch: :patch: :patch: Ekke kannie veel van my doek jare daar onthou nie maarie genes vertel vir my DIS BEKEND ???

Attachments

• Omaruru 01.jpg
    Omaruru 01.jpg
    177.2 KB
  • Omaruru 02.jpg
    Omaruru 02.jpg
    127 KB
  • Omaruru 03.jpg
    Omaruru 03.jpg
    183.7 KB
Nou op enige TRIP is daar so eeeen of twee aande wat uitstaan bo die anner aande...................En Omaruru was een van daai aande :patch: :patch: :patch:.......Bo en behalwe dat die Laaities beginne lui raakit met die kamp opslaan :patch: :patch: :patch: :patch: :peepwall: meaning dat ek nie meer slaapplek inne tent gehad hettie...........want hulle het mos moeg geraak om tent op te slaan.........................toe moes ek  maar innie ope lug slaap..............Maarit was kwaai behalwe dat die voels Fokkin vroeg .....opstaan :mwink: :mwink:

Attachments

• Omaruru Party 05.jpg
    Omaruru Party 05.jpg
    231 KB
  • Omaruru Party 06.jpg
    Omaruru Party 06.jpg
    268.4 KB
  • Omaruru Party 04.jpg
    Omaruru Party 04.jpg
    199.4 KB
  • Omaruru Party 03.jpg
    Omaruru Party 03.jpg
    181.5 KB
  • Omaruru Party 02.jpg
    Omaruru Party 02.jpg
    145.7 KB
  • Omaruru Party 01.jpg
    Omaruru Party 01.jpg
    144.4 KB
Nou allie Ruiters het besluit .....................52 years ago was daar in GROOT gebeurtenis in hierie valley en dit MOET gevier word :imaposer: :imaposer: :imaposer:................Sooooo toe geniet ons die aand :patch: :patch: :patch: Oscar was op sy stukke...........................en soos ekke nou al vroer genoem het vannie Mesyne.....................For starters het ons die Mesyne gebruik as n afskrikmiddel as iemand van WERK praat......................MAAR soos die aand vorder VRA Oscar later virrie Mesyne :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Attachments

• Omaruru Uncut 02.jpg
    Omaruru Uncut 02.jpg
    111.4 KB
  • Omaruru Uncut 03.jpg
    Omaruru Uncut 03.jpg
    80.4 KB
  • Omaruru Uncut 04.jpg
    Omaruru Uncut 04.jpg
    143.7 KB
  • Omaruru Uncut 05.jpg
    Omaruru Uncut 05.jpg
    133 KB
  • IMG-20120822-00273.jpg
    IMG-20120822-00273.jpg
    71.3 KB
Nou's ek sommer lus en gaan drink 'n dop na daai lasste fotos! :thumleft:

Die man mettie MESYNE :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Attachments

• Mesyne 01.jpg
    Mesyne 01.jpg
    88.8 KB
  • Mesyne 02.jpg
    Mesyne 02.jpg
    83.9 KB
  • Mesyne 03.jpg
    Mesyne 03.jpg
    154.5 KB
  • Mesyne 04.jpg
    Mesyne 04.jpg
    133.3 KB
The DAY :patch: :patch:...................AFTER the NIGHT before :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Attachments

• Day after 02.jpg
    Day after 02.jpg
    185 KB
  • Day after 01.jpg
    Day after 01.jpg
    129.5 KB
Hehe,daai medisyne maak so!Het met my dieselfde gamaak laasjaar by die Vioolsdrif bash.Toe besluit ek ek gaan hom die jaar baasraak maar oh no,hy maak nog net so met my!

Jip daai mesyne word van oor die water aangevlieg die kant toe. Dis eintlik vir maagpyn bedoel. Weetie hoekom hulle hom in 1,75 liters pak as dit net maag mesyne is nie ??!!