Get off you ASS and go Div TRIP Nam 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Lem said:
Harry the Buffalo said:
Sorry Maters  :'( Kon toe nie gisteraand aan gaan nie :mwink: :mwink: :mwink: Daai beter helfte het vamore oppie vliegtuig geklim om bietjie te gaan kuier :'( :'( :'(..............So dus n bietjie gebond :mwink: :mwink: :mwink:...............Maar vannaand is ek "HOME ALONE" ......................net ekke my rotties en J&B..............dan sal ons weer scooter ry :thumleft:

Oom moet maar kyk om bietjie RR werk in te sit voor daai J&B's inskop, daai goed laat 'n man darem lekker slaap.
Ou Seun................As n man aan die verkeerde kant van 50 kom...............issie lekker slaap soooo n bietjie verby en het n mens sooooo n hulp middeltjie nodig :mwink: :mwink: Maar moenie worry nie........ekke vat hom nie te kwaai nie...........net so BIETJIE :patch: :patch: :peepwall:
 
Hi almal..........DIS weer tyd om scooter te ry in NAM :mwink: :mwink: :mwink: Wayne (RtD)......Oscar en Pieta as julle wil intervene .....as ek ietsie uitgelaat het......Dan moet julle praat.....moet nooit se dat die 'SPOKEN WORD .....UNSPOKEN" ...gebly hettie :patch: :patch:
 
OK....mense en so daag ons toe op in Walvisbaai......................Moeg waarit my aangaan................. maar tevrede ruiters :thumleft: "WE HAVE CONCERED"!!!!!!!.....................So soek ons toe weereens slaap plek?............................EN jaaaaa......kry dit net langs die Lagoon.....................So n klein bietjie agtergrond......................Toe ons Phalaborwa verlaat toe het ons n TAS.....................NOu Oscar hette suster op Walvis en blykbaar hettie tas by hom agter gebly    in Phalaborwa ........JARE gelede................"DUISTERE REDES"........................En ons hettie tas toe innie "BACK-UP".....................allie pad van Phalaborwa af........................Walvis toe ??? ??? ??? ???................Nou soooooo iets het n formele oorhandiging nodig :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 

Attachments

  • Tas 01.jpg
    Tas 01.jpg
    192.3 KB
Harry the Buffalo said:
Hi almal..........DIS weer tyd om scooter te ry in NAM :mwink: :mwink: :mwink: Wayne (RtD)......Oscar en Pieta as julle wil intervene .....as ek ietsie uitgelaat het......Dan moet julle praat.....moet nooit se dat die 'SPOKEN WORD .....UNSPOKEN" ...gebly hettie :patch: :patch:

daarsy Oom, dis nog lekker vroeg. daai whiskeys het noggie ingeskop nie
 
Nou soos ekke vamore gese het?...................Die Rotties het kos en water :thumleft:................Ekke het by Zorba n draai gemaak en myself .....Vis :thumleft:...n Russian :thumleft:....enne chips gekry..................so ekke is gesort...............EKKE het die anner beter Helfte gebel en sy's HAPPY....................So die Kaaps Hollans en ons is nou reg virre n bietjie Scooter ry :patch: :patch: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 
Jislaaik Harry as julle weer  in Walvis kom en nie kom hallo se nie gaan ek julle wiele moet afblaas. Ek het die "mans apteek" hier. Daar waar jy jou J&B ens aanskaf. Great RR en daai stuk pad tussen Solitaire en Walvis (230 km) is maklik die slegste stuk in Namibia. Laat waai ek kannie wag vir die res nie.
 
In Walvis kry ons toe Slaaplplek by Esplanade Park.......................reg langs die lagoon................N BAIE nice plek soos julle kan sien!
 

Attachments

  • Esplanade Park 01.jpg
    Esplanade Park 01.jpg
    132 KB
  • Esplanade Park 02.jpg
    Esplanade Park 02.jpg
    142.9 KB
  • Esplanade Park 03.jpg
    Esplanade Park 03.jpg
    135.5 KB
  • Esplanade Park 04.jpg
    Esplanade Park 04.jpg
    155.9 KB
  • Esplanade Park 05.jpg
    Esplanade Park 05.jpg
    137.7 KB
Nou WEL.................Manne en Maninne..........die Viatores het besluit :patch: :patch: :patch:.................Dis tyd virre rustdag.....................eeeeen watter plek beter as Walvisbaai........................IN Namibia ............oppie Weskus van AFRIKA :3some: :3some: :3some: :3some:
 
Nou..............die eerste aand In Walvis........soek ons KOS ??? ??? ???........Na n draai by die lagoon besluit ons op daai restuarant wat mos oppie see sit :peepwall: :peepwall:..........................Nou op HIERIE stadium het ons die scooters gepark..............en ons almal is innie back-up...............op soek na excitement eeeeen KOS :patch: :patch: :patch:
 

Attachments

  • Eerste aand OP Walvis 05.jpg
    Eerste aand OP Walvis 05.jpg
    107.7 KB
  • Eerste aand OP Walvis 08.jpg
    Eerste aand OP Walvis 08.jpg
    94.6 KB
  • Eerste aand OP Walvis 07.jpg
    Eerste aand OP Walvis 07.jpg
    91.9 KB
  • Eerste aand OP Walvis 04.jpg
    Eerste aand OP Walvis 04.jpg
    154.5 KB
  • Eerste aand OP Walvis 03.jpg
    Eerste aand OP Walvis 03.jpg
    54.1 KB
  • Eerste aand OP Walvis 02.jpg
    Eerste aand OP Walvis 02.jpg
    84.7 KB
  • Eerste aand OP Walvis 01.jpg
    Eerste aand OP Walvis 01.jpg
    144.4 KB
Daai plekkie oppie see................Waffer lekker kuier plek :patch: :patch: :patch: :imaposer:.................RtD try Oscar se leesbril uit :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:...................Oscar wys vir ons HOE MOET n Scooter op daai sandpaaie gery word en ou Pieta reken ...............WTF :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 

Attachments

  • Eerste ete in Walvis 01.jpg
    Eerste ete in Walvis 01.jpg
    132.2 KB
  • Eerste ete in Walvis 02.jpg
    Eerste ete in Walvis 02.jpg
    61.5 KB
  • Eerste ete in Walvis 03.jpg
    Eerste ete in Walvis 03.jpg
    115.8 KB
  • Eerste ete in Walvis 04.jpg
    Eerste ete in Walvis 04.jpg
    99 KB
  • Eerste ete in Walvis 05.jpg
    Eerste ete in Walvis 05.jpg
    118.7 KB
  • Eerste ete in Walvis 06.jpg
    Eerste ete in Walvis 06.jpg
    148.4 KB
  • Eerste ete in Walvis 07.jpg
    Eerste ete in Walvis 07.jpg
    101.4 KB
Nee jislaaik Harry, nie net maak jy my nou lus om vêr paaie te gaan ry nie maar sommer ook vir Zorba se russian & chips..... die beste in daai geweste!
 
Mense :thumleft: :thumleft: :thumleft: Ekke het reigtig HARD getraai vannaand en ekke wou baie ver scooter ry want dis nog VROEG................maar die stukkie wat ek sover vannaand geskryf het moes ek telke malle oor skryf en van vooraf "START"...................Telkom en ADSL willie saamwerkie.......Die blooming "Technology" freeze kort ...kort op my en dan begin dinge all over :patch: :patch: :patch: :patch:...Sorry ekke sal weer more aand try ??? ??? ???..............Promise..............seeing that I'm "HOME ALONE" :3some: :3some: :3some: ...........LEM ??? ??? ??? ???Dit issie die Whisky nie Tjoma ...........PROMISS :mwink: :mwink: :mwink:................Maar enige BOER begin sy kuite pomp een of anner tyd en sy gat innie wind druk....................EK'S ook maar net n BOER :patch: :patch: :patch: :peepwall:
 
so as daar n eerste aand as op Walvis, dan is daar seker n tweede een ook

kannie wag nie, Oom!
 
OK..................dit lyk of TELKOM ADSL.....wil saam werk vannaand :thumleft: :thumleft: Kom ons ry scooter :ricky: :ricky: :ricky: :ricky:
 
Harry the Buffalo said:
OK..................dit lyk of TELKOM ADSL.....wil saam werk vannaand :thumleft: :thumleft: Kom ons ry scooter :ricky: :ricky: :ricky: :ricky:
Aaaa, kan nie wag nie :)
 
Top