Colyn
Race Dog
fat b said:Mooi , geskryf , mooi pad , mooi fiets ! :thumleft:
Baie dankie.
Brink said:Baie lekker leesstof :thumleft:
Interessant dat dit weereens bewys dat meeste besluite net deur jouself geneem moet word om "verligting" te kry.
Yep ... dis not so ... elkeen van ons het gewoonlik die keuse ... doen wat ek wil of doen wat ek moet ... soms moet ons maar die "doen wat ek wil" paadjie vat net om seker te maak ons is nog regtig in beheer van ons eie lewens.
White Stripes said:Mooi man, ek het dit nou geniet. Dis nie aldag dat jy 'n virtuoos agter die pen het en 'n filosoof agter die stuur nie. Jy verwoord baie fyn nuanses op 'n kreatiewe manier. Bly jy kon uit jou gemak zone glip om weer die great goed te beleef.
Ek het ook 'n great vriend wie ek deesdae min sien. Hy is nou wel nie 'n biker nie, maar hy is 'n groot gees. Dit laat my dink aan die volgende stelling: Die bestemming van die lewe is nie belangrik nie, maar die stilhouplekkies langs die pad, die reisgenote, die oomblikke van ekstase wanneer jy die eenvoud en die oorvloed ervaar. Miskien het niemand dit gesê nie, maar wtf, is steeds waar.
Jis jong ... nou laat jy my regtig bloos ... baie dankie vir jou mooi woorde. Ek het al baie vir my kinders probeer vertel hoe belangrik ware vriendskap is en hoe belangrik dit is om soiets soos goud te bewaar as jy dit werklik vind.
PS ... Die aanhaling wat jy maak ... dis ook ons Tripwired Slogan ... "The Journey not the Destination."