Man en Vrou alleen in Bots. Botswana, Engelbrecht Edt 2018

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Baie Nice en well done!!!  Het jy dalk die roete op GPS.

Skandalis said:
Baie Nice en well done!!!  Het jy dalk die roete op GPS.

Dankie baie,

Jip sal bietjie laai, maar dis straight forward

alwyn_gs said:
Oubones said:
Dankie vir die deel.
Lekker saamgery en ek juk nou nog meer vir my Nam trippie volgende jaar.
Jy moet daai vrou van jou mooi oppas, sy is een uit duisende!

Dankie vir die lees en positiewe insette [member=20511]Oubones[/member] !

Sal haar mooi oppas, maar die moederlike insinkte skop nou kwaai in... dan wil sy Namibie toe, en dan wil ons begin met n gesin... En dan wil sy Lake Malawi toe, en dan wil ons weer "kiddies vir kersfees"...

Maar either or, neither nor baie opgewonde!  :thumright:
Hehe, my vrou was 6 maande swanger toe vat ek haar Transkei kus toe met ou Landy op so " soek spoor" pad!
As die seëning van kinders kom, ruil jy maar net die fietsry vir 4x4 en siedaar!
Daai yster vrou van jou sal saamry! :thumleft:
Ek wag vir julle volgende avontuur.
Ek is lekker jaloers, maar dit is ok want ek kon vir jare nie rondloop nie agv van kinders( eie en pleeg).

[member=7909]alwyn_gs[/member]
My hoed in respek afgehaal! Wat 'n epic lees van 'n meer epic trip! Jy en Michelle verdien 'n spesiale vermelding! Dit was vir my so 'n heerlike RR om te lees en om te sien dat julle ongeag julle omstandighede, dis nou val, brandstof, bande, kamp, ens ..... altyd maar altyd 'n glimlag op julle gesigte gehad het! Dankie vir die deel hiervan, dit laat my sommer warm om die hart voel om te weet SA het sulke hartlike warm Jongmense wat alles ten volle kan geniet en die meeste maak met wat hulle het! Welgedaan!

:blob10:

Malibu said:
alwyn_gs said:
Mikie said:
Malibu said:
Fantastic Ride report!  :)

She lives!!!!

Thanks for sharing Alwyn, lekker trip there

Was my go to response as well...

Hi Guys!  :)

Gotta keep an eye on you lot... was good seeing you the other day Mikie hun... was a good day!

Absolutely Judy!!!! Always good to see you.
I now ride even commuting with my elbows in the air, rocking the ADV rider styles  :biggrin:

Sorry for the Hijack your thread Alwyn

ClemS said:
[member=7909]alwyn_gs[/member]
My hoed in respek afgehaal! Wat 'n epic lees van 'n meer epic trip! Jy en Michelle verdien 'n spesiale vermelding! Dit was vir my so 'n heerlike RR om te lees en om te sien dat julle ongeag julle omstandighede, dis nou val, brandstof, bande, kamp, ens ..... altyd maar altyd 'n glimlag op julle gesigte gehad het! Dankie vir die deel hiervan, dit laat my sommer warm om die hart voel om te weet SA het sulke hartlike warm Jongmense wat alles ten volle kan geniet en die meeste maak met wat hulle het! Welgedaan!

:blob10:
Sjoe, dankie baie [member=9452]ClemS[/member] !

Kyk die pot en deksel pas water dig. Mooi trippie julle  :thumleft:

alwyn_gs said:
Mev Vis Arend said:
Hierdie rr het my ernstig aan die dink ..... ek sal MOET weer probeer - ek het darem mos al die liksens.  :biggrin:

Die dat ons saam kan ry is regtig baie spesiaal!

Maar soos met alles in die lewe wat 1 punt moer spesiaal is, kom daar karakter ontwikkeling mee... dink dit is amper erger vir pappa wat sien hoe mamma sukkel en seer kry, en jy het geen meer insette om haar te beskerm nie, soos toe sy nog saam met jou agterop gery het... Toe Michelle begin ry het, het ek na dag trips sulke spannings hoofpyne gehad, wat n overdose pille nie kon sort nie. Maar ons is nou op n plek na jare se geduld, baie training en langtye van stilte oor die Sena as ons "meenings verskille" gehad het, waar ek haar vertrou dat sy die regste call sal maak in n situasie.

En wat my die meeste verbaas, dat sy n tawwe koekie is, meer as wat ander haar toegee! Sy het deursetting vermoe tot om die volgende level en baie spesiaal.

Die groot ding is begin [member=10343]Mev Vis Arend[/member] ... net buite daai lyntjie van n mens se comfort zone - dis waar jy lewe!

Dit is soooo waar.  Ek het sopas afgetree en ek en Louis is van plan om te lewe tot ons dood gaan.  Ons is erg aan de huiswerk doen vir bikes waarmee ek gemaklik gaan wees. Ek kan nie vir ewig pillion nie.    :biggrin:

Stem met Chris saam, Michelle se glimlag laat selfs daai Boxer beter lyk.

It's that powerful. >:D

Lekker om te sien hoe julle dinge saam geniet.