Hiers 'n paar van my fotos.
Ons is weg uit Stilbaai Donderdag oggend deur Moordenaars karoo tot in Sutherland.Daar petrol gegooi toe tot in Calvinia vir die aand.
Keel natgemaak by Middelpos.
Hierdie foto is nie ver van Calvinia by een of ander preekstoel as ek reg onthou.ChrisL het nog die naam gesê.
Die volgende oggend is ons met dik babbelasse verder na Loeriesfontein vir ontbyt waar ons nog 'n paar honne met seer koppe raakgeloop het.
Van daar het ons ge zig zag tussen die koppe en agterpaaie deur tot by die bash.
'n koue enetjie by Leliefontein gedrink (oorkant die pad want jy mag nie aan die kantien se kant of op die kantien se gronde ietsie neem nie)
Net voor die bash site terwyl ek vir my pelle wag
Fertie Biet wat my cigar papnat gelek het!
Ontbyt die volgende oggend voor die groot babbelas ingeskop het
Sondag oggend het ons vir Weskus in Springbok gekry vir 'n trippie af Weskus langs.
Brand se baai
Ons het gery tot by Gert du Toit se baai waar ons vir oulaas afgesaal en so veel as moontlik probber drink het vir oulaas!!!!
Ons braaihout vir die aand
Weskus kom treat ons toe met kreef en potbrood!!!
En champagne saam met die steak! :drif:
En toe die son sak raak ons dors
En ChrisL en Louwtjie raak lus vir my cigars
Die bakker en skinker en sy girl
Dankie ChrisL,Mapsource,Louwtjie,Fendie,Bermie en Nimmo vir 'n moerse nice trip.(En Elrika en Lorrie vir daai halwe bottel Olof Berg waarvoor jy jou pannier vir ons oopgebreek het half 1 Maandag oggend!)Ek ry enige dag weer saam met julle!