Dutchman81 said:Ja ek se mos Difflock het n kombuis op daai Yamaha, daai koffietjie, tafeltjie koppies ens gaan altyd orals saam en as jy gelukkig is dan pluk hy nog stoeltjies ook af en braai vir jou wors langs die pad..
Sent from my I3312 using Tapatalk
Dutchman81 said:Dankie vir die gesels manne
Ja ek stem saam n ou moet so paar keer in daai wereld gaan draai, ek dink altyd aan die ouens wat praat oor Hogsback hier op my voor stoep met sy eie mense en dinge maar Neiu Bethesda is ook so unieke plekkie n ou gaan so amper stil staan in tyd daar, terug gaan sal ek verseker
Om oor die KLR te praat, kyk daar is nie regtig iets om oor te spog nie maar ek moet se vir my eerlike opienie is hy nou n lekker 100 na 110kmph teerpad fiets en daar sal hy loop sonder enige probleem solank jy en jou agter wereld dit kan uit hou
Waar hy wel sy werk heel goed doen veral nou na die agterste shock gedoen is af van die teerpad daar geniet ek hom die meeste, vir my "skill level" kan ek lekker ry sonder om die fiets te baklei en speel ook sommer nou en dan ook waar ek kan (daai 685 kit) laat n ou soms n bietjie laf raak met die throttle...
Ek se altyd ek het al n paar KLR650 besit GEN1 en Gen2 selfs n GSA 1200 en almal was lekker fietse en het hulle eie voordele maar vir my hier en nou waar ek slegs n fiets gebruik om weg te breek nou en dan en daai agter paaie gaan soek hier naby die huis en daar ver somtyds doen n KLR GEN1 met n 685 kit als vir my net goed genoeg...
Sent from my I3312 using Tapatalk
Enter your email address to join: