Nuwe jaar trippie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Jinne ek hoop nou maar net dit gaan beter. Mar ek kan eerlik se dit begin al makliker voel.

Right laat ek verder vertel. Voor ek nou amper myself hier van die bladsy af getik het sal ek my woorde mooi kies.
Ons was laat op die begin van grondpad. Omdat ek nou so braaf was en meeste van my 'oefening' op grondpaadjies gedoen het. Het ek in my agterkop gedink dit gaan makliker wees. En o jinne, nie makliker nie, maar lekkerder.

As ek nou teen my fietsry standaarde meet was dit n maklike grondpad. Meerderheid van daai lekker tweespoor pad wat mens net op een van die kante moet bly. So hier en daar was n stukkie sand, net genoeg om die wiele opgewonde te maak. Dan dwing ek maar net al die reflexs briek bewegings om niks te doen nie, en volg die "open-up" raad. Met so n tipe sit hurkie, soos mens maak by stadion se badkamer as die pannekoek deeg terugpraat. Raak raak so net aan die saal. So is ons deur.

Nou die ander manne vertel daar was wild langs die pad, so ons glo hulle maar.

Grondpaaie het altyd sulke blinde hoogtes, waar dit redelik onseker is wat an die ander kant gebeur. En met n fiets was dit n lekkerte, jou foete is vas en as iets fout gaan doen mens net n "bunny" hop. Ek het daai glips een keer gemaak. n Motorfiets lat hom nie sommer saam spring nie. Tot my geluk het ek weer op die saal geland, en sommer net daar genees van die dom beweging.

Ons kom toe by die hekke van Witwater, dis n rustige 4km op n grondpaadjie tot by die Lodge. Robbie wys die renosters uit langs die pad.

Hulle bederf ons behoorlik. Bedien die bier in die swembad, die vrouens doen die spa ding, dis n heerlike en mooi plek. en tussen deur was hulle nog ons fietse en die kar. eerste klas.

[1] - Robbie en 0012 by die swembad
[2] - Ons vrouens
[3]& [4] - Einde lose swembad
[5] - My oulike vrou geniet ook die trip

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    142.1 KB
  • 3.1.jpg
    3.1.jpg
    95.2 KB
  • 3.jpg
    3.jpg
    56.5 KB
  • 4.jpg
    4.jpg
    50.4 KB
  • 1.jpg
    1.jpg
    100.8 KB
Sommer nog so n paar fotos :
[1] - [4] - Ons Klomp
[5] - Bike en n Schoobie, wat meer wil n man hê
[6] - Oja

Attachments

• 5.jpg
    5.jpg
    90 KB
  • 6.jpg
    6.jpg
    48.5 KB
  • 7.jpg
    7.jpg
    85.4 KB
  • 8.jpg
    8.jpg
    91.2 KB
  • 9.jpg
    9.jpg
    44.9 KB
  • 10.jpg
    10.jpg
    61.9 KB
dink nou terug aan daai bier in die swembad in daai hitte :drif:

husky28 het lekker geslapies by die swembad terwyl die vrouens ge-spa word, daai Witwater is idyllic.

Laura het die scooby bestuur soos n baas, ek hoor (no pun intended) hulle het ook die zef sound system ten volle benut!

Na n heerlike tyd by Witwater klim ons op skoon fietse vir nog n stukkie grondpad plesier. Uit na Mokopane se kant, geen idee van die roete. Hier was nou meer sand, maar geen verkeer. In totaal van om en by 70km het een bakkie van voor gekom. En vir die eerste keer verstaan ek die 'kyk' wat mens van n motorfiets ryer af kry as jy in n kar is. Dit word altyd mis-ge-interpreteer as arrogant, maar dis simpatie. Ek kom daai omie in die bakkie net jammer kry dat nie hierdie ervaring deel nie.

Nou maar ons het die sand oorleef en ek moes maar stop om die uitsig te waardeer, die pad maak meer kontoere en op kolle kan jy vêr sien. Dis nou ware bosveld en beeldskoon. Ek sal dit n onreg aandoen om my opinie te lig, julle sal self moet gaan kyk.

Ons het n stoppie erens langs die pad gemaak, en toe oor die marken-mokopane pad. Ons gaan die wild dog den kyk. Nou ek is nat agter die ore as dit by hierdie groep kom, maar dit voel soos n inlywing in jou skool se eerste span. Gan nou kyk waar die Groot honde been lig.

Dis so n mynveld van slaggate en snaakse karre orals om verby oor en deur te kom. Met n afdraai waar my fiets net nie weer wil start nie. Niks. Ai. Ons wag n bietjie en daar vat hy weer. Weet nie of hy warm was of wat nie, ek is net bly hy raas weer.

Nou maar ons ry na die den, en ek wonder of hulle die gek skeer. Daar is n taxi wat musiek pomp. En n paar mense se sinkplaat huisie. Ek wou nog deur die venster loer, maar kry n paar kyk van die manne af, wat ons laat voel ons hoort nie daar nie. So ons neem toe maar n foto en vat die pad.

0012 het so n vinnige gesprekkie met een van die manne gehad, sal dalk beter weet wat aangaan.

[1] - Die pad uit van Witwater af
[2] - [4] - Een van die stoppies langs die pad
[5] - Die uitsig

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    110.6 KB
  • 5.jpg
    5.jpg
    90.7 KB
  • 4.jpg
    4.jpg
    106 KB
  • 3.jpg
    3.jpg
    94 KB
  • 1.jpg
    1.jpg
    50.1 KB
[1] - Nog n pragtige uitsig op die pad
[2] - Weer een vinnige stop
[3] & [4] - Die den, taxi is so in die agtergrond.

Attachments

• 6.jpg
    6.jpg
    69.9 KB
  • 7.jpg
    7.jpg
    116.7 KB
  • 8.jpg
    8.jpg
    136.5 KB
  • 9.jpg
    9.jpg
    81.1 KB
Daai kranse is baie mooi groen die tyd van die jaar.

Ek dink die ou met wie ek gesels het is Rasta, lyk my hy het biki sy familie en vriende genooi om die nuwe jaar in die den deur te bring  :lol8:

Aangesien die Den redelik vol was, het ons maar gou pad gegee.
Teen die tyd was my vingers al redelik moeg gebewe.
Ons vat die Mokopane -Marken pad, en ry in Marken se rigting. Dis n lekker pad, selfs met n kar. Nie lekker oor die teer gehalte nie, maar oor die uitsig, en die klein passie tussenin. n Mens moet mooi kyk vir beeste en honde wat orals langs die pad is, maar dis mooi berge, of sal ek sê kranse. Ek was maar skrikkerig om die draaie, maar vir 0012 was dit n fees. So by Marken was hy al uitgerus toe ek daar ankom.

Nou in marken was ek moeg, die ryery het my redelik onder gehad, en nou wou ek huis kry. Soos ons nader kom begin ek ontspan, en dadelik dink ek aan daai ongelukke wat altyd naby aan die huis gebeur. Dis dalk juis hierdie gevoel. Daai Ah haa oomblik wat jy voel nou hoef ek nie meer so hard te konsentreer nie.

Ons is almal veilig tuis en kan uiteindelik ook n storie vertel. Nou waardig om ook n braaaaaap geluid te maak langs die vuur. Tot volgende trip, fluit fluit.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    66.1 KB
  • 2.jpg
    2.jpg
    62 KB
  • 3.jpg
    3.jpg
    83 KB
  • 4.jpg
    4.jpg
    99 KB
  • 5.jpg
    5.jpg
    100.9 KB
pragtig.

baie dankie vir al die moeite, lekker gelees (en gery  :ricky: ) aan hierdie een  :3some:

Jy is nou well on your way, nou, spread the word en wys mense waarop hulle uitmis in n hok!