Sani 2013, saam Michellie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Jip... net gedrink as ons gestop het... anders tel dit as drink en bestuur...  :peepwall:

Malibu said:
Some stunning pics there... :thumleft:

+100 :thumleft: :thumleft: :thumleft: Looking forward to some more please ;) ;D

BIGMAC said:
alwyn_gs I am sure we passed you on the side of the loteni road, we had just come out the valley - 3 KTM's and Yamaha we were pre running a route for Alfie Cox's weekend. Our Yamaha boy had a fall down the road dislocated his shoulder. Hope you enjoyed the Loteni Road very scenic road and well done for going up SANI on the BMW.
hey BIGMAC were those"3ktms and a yamaha ",2x950 Se's,1x990 adv and a yamaha xt660r?was also on the loteni road that day on my xt660z tenere.i was headed to himeville from Nottingham rd and you guys were headed to Nottingham rd ?

lekker Alwyn... Jy's n masjien!!  :ricky:

Bly julle het toe die sneeu gekry!

Awsome Fotos  :drif: eendag.

mtr89 said:
BIGMAC said:
alwyn_gs I am sure we passed you on the side of the loteni road, we had just come out the valley - 3 KTM's and Yamaha we were pre running a route for Alfie Cox's weekend. Our Yamaha boy had a fall down the road dislocated his shoulder. Hope you enjoyed the Loteni Road very scenic road and well done for going up SANI on the BMW.
hey BIGMAC were those"3ktms and a yamaha ",2x950 Se's,1x990 adv and a yamaha xt660r?was also on the loteni road that day on my xt660z tenere.i was headed to himeville from Nottingham rd and you guys were headed to Nottingham rd ?

Yes we were on the GSA...

Skip_ZA said:
:drif: eendag.

Jy gaan daar kom.... :thumleft:

Die 4x4 gaan gly gly op... ek begin keen raak, maar Michelle is bekommerd oor die afkom, which is true...  maar daar was n baie vriendelik tannie in n Disco 4 wat aangehou het ons is 1.7km van die grens pos en ons moet opgaan. Sy se Michelle moet saam haar opgaan en dan ry die fiets op...agter my se n a ander vriendelike oom, hy sal buffer van agter en terug hou laat ek die momentum hou vorentoe, en as ek val help optel...

Right hier gaan ons op... dit is so mistig, daar is baie klippe.. maar is mooi vas in die grond, dus baie traksie...en soos die gesoute ouens weet... just keep momentum..

en siedaar!  :bounce:

Sani66.JPG

Weet nie wie was die blyste om bo te wees nie, Michelle, myself en almal wat verby ry wat cheer terwyl ons die victory fotos neem...

So mistig en koel bo...

Sani68.JPG

Bo by die resturant is dit mal besig... oppad kroeg toe trek mense ons in by hul tafel om saam hulle te eet, het die 2 dames op Icy Corner ontmoet..daar kommentaar gelewer en gekuier... nou het ons sitplek, geselskap en geniet n lekker cheese burger...  ;)

En dan die volgende, obvious foto

Sani69.JPG

Gekke en dwase skryf hul name op mure en glase, of is dit op die plafon van die kroeg?! 
:rofl:
Sani70.JPG

Na n lekker middag ete, het ons seker so 20 km noord gery, maar die sneeu het gesmelt en besluit om om te draai...

Oppad af met Sani pas

Sani73.JPG
Sani75.JPG
Sani77.JPG
Sani80.JPG

Oppad af is Michelle en  my mojo so aan soos kan kom... op die pegs en ons gaan rustig af...

Attachments

• Sani (68).JPG
    Sani (68).JPG
    104.3 KB
  • Sani (69).JPG
    Sani (69).JPG
    111.9 KB
  • Sani (70).JPG
    Sani (70).JPG
    122.9 KB
  • Sani (73).JPG
    Sani (73).JPG
    120.9 KB
  • Sani (77).JPG
    Sani (77).JPG
    133.9 KB
  • Sani (75).JPG
    Sani (75).JPG
    111.5 KB
  • Sani (77).JPG
    Sani (77).JPG
    133.9 KB
  • Sani (80).JPG
    Sani (80).JPG
    132.7 KB
  • Sani (66).JPG
    Sani (66).JPG
    116 KB
Die temp so 15:24
Sani81.JPG
Sani82.JPG

Woops, deur die grenspos... dis regtig baie vinnig...

Michelle die grens sitter. . .  :rofl:
Sani83.JPG

Van die grenspos teerpad toe is dit regtig aan... ons mojo loop soos n jet...!

Oppad Himeville toe vir n bier..
Sani84.JPG

Daar saam met die 3 fransmanne wat ook by die backpackers bly gekuier, en ook van die mense wat ook Sani uit is met hul Jeep... lekker stories uitgeruil...

Sani85.JPG
Oppas terug packpackers toe...

Die aand was aandete lekker beefstew... en weer lekker saam almal om die kagel gekuier. Die aand het ons darem ons eie kamer gehad met n dubbel bed... en n verwarmer!!!

Attachments

• Sani (85).JPG
    Sani (85).JPG
    115.1 KB
  • Sani (84).JPG
    Sani (84).JPG
    90.4 KB
  • Sani (83).JPG
    Sani (83).JPG
    123.9 KB
  • Sani (82).JPG
    Sani (82).JPG
    123.4 KB
  • Sani (81).JPG
    Sani (81).JPG
    123.7 KB
Die volgende oggend... alles wit geryp...
Sani89.JPG

Die Military Fuel Tanker gevat met die eerste swaai...

Sani90.JPG
Sani92.JPG
:teeth:

Die boere van die Ventersdorp het ons genooi vir koffie en beskuit... en daar hak ons ook vas...

Sani94.JPG

7h30 ge-ontbyt, en fiets opgesaal, daar gaan ons... pak weer die pad na Nottingham Road toe aan en kondisies is perfek!!!

Sani101.JPG
Sani105.JPG
Sani110.JPG
Sani114.JPG

Hier dan ook van die Wilde honde raak gery....

Die keer ry ons net so uur en 15 min...

Attachments

• Sani (89).JPG
    Sani (89).JPG
    118.7 KB
  • Sani (90).JPG
    Sani (90).JPG
    113.4 KB
  • Sani (92).JPG
    Sani (92).JPG
    120.5 KB
  • Sani (94).JPG
    Sani (94).JPG
    122.4 KB
  • Sani (101).JPG
    Sani (101).JPG
    92.9 KB
  • Sani (105).JPG
    Sani (105).JPG
    113.5 KB
  • Sani (110).JPG
    Sani (110).JPG
    96.2 KB
  • Sani (114).JPG
    Sani (114).JPG
    114.7 KB
Van daar is dit Winterton toe vir middag ete...

Lekker Cheese Burgers...

Sani117.JPG

Wou die gerugte Bezuidenhouts pas ry... so van daar is dit Bergville toe en draai daar Geluks burg se kant toe... weereens perfekte grond paaie... so lekker gery nie fotos geneem nie...

En van hier af links, na Bezudenhouts pas...
Sani120.JPG

Daar is so 3 hekke... check die cuteste hek motor ooit!!
Sani121.JPG

Scenery... beautiful

Sani126.JPG

Dit is ook, kom ons se eerste hindernis... Sien die step ups... het bietjie geresearch... en die step ups lyk nie so erg nie...stap it uit... Michelle se sy sal stap...

Sani129.JPG

Die eerste ene was nie so erg nie...

Die tweede ene... bietjie klippe, en die gradient is nogal steil...maar ridable

Arme Michelle moes die hele stuk stap...

Sani138.JPG

Lekker sppelplek...
Sani141.JPG

Moet eerlik wees, die celebrations was groot aan die bokant........  :blink:

Attachments

• Sani (117).JPG
    Sani (117).JPG
    123.7 KB
  • Sani (141).JPG
    Sani (141).JPG
    119.4 KB
  • Sani (138).JPG
    Sani (138).JPG
    108.2 KB
  • Sani (135).JPG
    Sani (135).JPG
    116.8 KB
  • Sani (126).JPG
    Sani (126).JPG
    107.4 KB
  • Sani (121).JPG
    Sani (121).JPG
    110.4 KB
  • Sani (120).JPG
    Sani (120).JPG
    111 KB
  • Sani (129).JPG
    Sani (129).JPG
    132.2 KB
Altwee op die fiets... "die was nie erg nie"...gesels ons met mekaar... en toe om die kop is dit die gesig!  :silly:

Sani (147).JPG

Stap weer die bult uit... kies lyne... stap af... besluit dalk moet ek die panniers op dra.. tenk is vol petrol, en dan ook die panniers, kom ons maak die fiets ligter... sluit die ene af... en dra die op, toe ek terug by die fiets kom... het Michelle perongeluk die proppie in die slot afgetrap... eish!!! :pinch:  Daar stap ek weer terug op die ander ene weer te gaan haal... het ek al genoem die bultjie is moer steil...? Nou al baadjie uitgetrek...

Drie keer se op en af stap, nou het al min of meer die perfekte lyn in my kop ingebrand!!!

Sani (151).JPG
Sani (153).JPG
Sani (155).JPG
Sani (156).JPG

YES!!!! Bo!!!

Terwyl Michelle die foto neem,

Sani (157).JPG

Stap ek om die kop... en daar le daai gerugte step ups!!! Skat hulle so 400-500 mm hoog en drie na mekaar!? Stap terug na Michellie toe.. en deel met haar die nuus... haar arme gesiggie toe ek haar se sal moet omdraai! Haar so jammer gekry...nou is ons altwee al goed oor dit!!!! Moet se die af was baie makliker. Het die hele stuk het sy saam afgery... nou moet ons terug Bergville toe, dan verby Little Switzerland, Harrismith en dan Pretoors... besluit ons ry eerder Clarems toe, en slaap daar.. Was al oor middag ete bespreek, maar nou n werlikheid!! dit was al 17:00 toe ons Oliviershoekpas klaar ry... by die T-aansluiting draai ons links  Clarens toe via Golden Gate... dog gaan die Golden Hour beleef, maar toe dreig sulke lae donker wolke...
:S

Attachments

• Sani (157).JPG
    Sani (157).JPG
    121.9 KB
  • Sani (156).JPG
    Sani (156).JPG
    122.9 KB
  • Sani (155).JPG
    Sani (155).JPG
    109 KB
  • Sani (153).JPG
    Sani (153).JPG
    112.9 KB
  • Sani (151).JPG
    Sani (151).JPG
    111.6 KB
  • Sani (147).JPG
    Sani (147).JPG
    98.7 KB
Garmin die Backpackers in Clarens en toe ons intrek ontmoet Rick ons... baie vriendelik! Gaan wys ons ons slaap plekkie: " We'll take it!!"

Saal gou af en gaan bad gou... n mens voel mos beter! Dis nou al donker en ons sien nie die onweers wolke nie... nou moet ons gaan kos soek in Clarens 19:30 in die aand...

Die Vito resturant is nog oop... al hoekom ons dit weet, daar staan 4 karre voor die plek... gaan in en die vriendelike tannie se sy kan ons net pizza maak, omdat die oond nog warm is...2x pizza ASB!!! Sommer Take Away asb!

Stop by daai Engen in die onder dorp waar die kafee/slaghuis/petrolstasie... vang hulle ook net oop... koop lekker hout en melk, vir lekker koffie!!

Was net tuis toe reen dit katte en honde!!!
Ons kooi vir die aand...
Sani (158).JPG
Krismis bed voor die kagel, dis net opdat ek nie krag gehad het om die bed te skuif nie...
:blush:

Michelle stel voor n  vol body massage vir die volgende oggend... hmmmm nie n slegte idee nie... google dit my liefie!!!

Volgende oggend waai daar n ysige wind...

Sani (169).JPG
Sani (171).JPG

Clocking in for our massage:

Sani (173).JPG
Dit was die beste ding ooit! 1 en halwe uur! So dit werd gewees! Gevoel soos n Million bucks na dit! En Michelle het dit so geniet!!

Gou n lekker Cappachino gaan drink... om weer wakker te word

Sani (174)

En uit Clarens moet n mens mos stop by die As rivier uitloop
Sani (177).JPG
Van daar gestop op Bethlehem vir Wimpy... onder instruksie van Mamma! En toe Frankfort toe. daar die grond opgetel na die Vaaldam toe...

Sani (179).JPG
Sani (185).JPG

Attachments

• Sani (158).JPG
    Sani (158).JPG
    173.3 KB
  • Sani (169).JPG
    Sani (169).JPG
    198.1 KB
  • Sani (171).JPG
    Sani (171).JPG
    109.4 KB
  • Sani (173).JPG
    Sani (173).JPG
    123.8 KB
  • Sani (174).JPG
    Sani (174).JPG
    110 KB
  • Sani (177).JPG
    Sani (177).JPG
    105.3 KB
  • Sani (179).JPG
    Sani (179).JPG
    95.8 KB
  • Sani (185).JPG
    Sani (185).JPG
    83 KB
mtr89 said:
BIGMAC said:
Hi mtr89 that was us, are you local as we often ride in the area - we are putting the final touches and routes together for Alfies weekend on 5-8th September at Sierra Ranch

Really is so nice to see you both doing this trip together & truly enjoying every minute of it. :thumleft: :thumleft: :thumleft: