Ek Ken nou nie die mense self nie, maar dis Dirosie Lodge op die plaas Buffelshoek.JACOVV said:Baie dankie vir die RR. Lekker om saam met jarelange vriende sulke trips aan te pak.
Sien uit na nog stories van die 3 grysbaard manne :biggrin:
Vir wie werk Mossie op Cradock?
Ek en Richard is lief vir die lang afstand ryery, het so ruk terug op 'n Saterdag van Johannesburg af Kaapstad toe gery en die Sondag terug. Dit vat nogal aan 'n mens...Tampan said:Dankie Duster, ek het het nou omtrent lekker saamgery! :thumleft:
Die eerste en laaste dag se afstande wil gery wees. Julle manne kan!
Duster said:Ek Ken nou nie die mense self nie, maar dis Dirosie Lodge op die plaas Buffelshoek.JACOVV said:Baie dankie vir die RR. Lekker om saam met jarelange vriende sulke trips aan te pak.
Dis Dirkie en Rosie Visser. Ken jy hulle dalk of onthou jy hulle?JACOVV said:Duster said:Ek Ken nou nie die mense self nie, maar dis Dirosie Lodge op die plaas Buffelshoek.JACOVV said:Baie dankie vir die RR. Lekker om saam met jarelange vriende sulke trips aan te pak.
Dan weet ek by wie hy werk. Sy was saam met ons op skool en ons plaas was oorkant hulle plaas -dis nou in die 70's waarvan ek praat
Dankie vd laat weet.
Duster said:Dis Dirkie en Rosie Visser. Ken jy hulle dalk of onthou jy hulle?JACOVV said:Duster said:Ek Ken nou nie die mense self nie, maar dis Dirosie Lodge op die plaas Buffelshoek.JACOVV said:Baie dankie vir die RR. Lekker om saam met jarelange vriende sulke trips aan te pak.
Dan weet ek by wie hy werk. Sy was saam met ons op skool en ons plaas was oorkant hulle plaas -dis nou in die 70's waarvan ek praat
Dankie vd laat weet.
Enter your email address to join: