twee ure, R 100 en 'n selfoonkamera

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Lem

Grey Hound
Reaction score
20
Bike
BMW R1200GS
Ek het aspris hierdie ride report teruggehou tot nou toe, want ek het gedink my bike sal al verkoop wees, maar vir sewe weke is ek net vir ‘n pop gevat.  Vandag is ook Donderdag, en ek voel net soos daai dag. Hier in SA het ons mos ‘n kultuur tot stand gebring om mense nie te kan vertrou nie. 

Die Swartland is nie tans so groen soos op die lae-resolusie fotos hieronder  nie. Die boere sal seker oor 14 dae begin koring stroop.

Anyway, 25 Augustus 2011 was ‘n Donderdag. Ek het die oggend en vroegmiddag bietjie sake admin gehad om te doen, maar die kalf was in die put vir daardie maand. Die huis en kantoor het my bietjie vasgedruk en ek was net plain gatvol. In my beursie was ‘n R 100 noot, my werk vir die dag was gedoen, die horlosie het aangeskuif na 16h00 en ek het gedink, dis nou die tyd. Dalk is dit jou laaste solo ride op hierdie fantastiese bike, het ek vir myself gesê. Ek moes darem ‘n rede hê om hom te was sodat die advertensies geplaas kon word.

Dis toe ek besluit, die R 100 gaan tenk toe in likiede, vlambare vorm, die geel vierkant het al geskyn. Wat is die meeste waarde wat ek hieruit kon kry? Topboks moes af, ek wil gaan bike ry!! Nie met ‘n Bajaj Pulsar gaan mediese samples optel en gaan aflewer nie. 

Die roete? Ag wat, maak dit op soos dit gaan. Daars ‘n onverkenne paadjie vanaf Kalbaskraal af deur tot by die Klipheuwel – malmesbury pad. Sommer so met my baadjie al aan het ek dit gou ge-google voor ek die laptop finaal toegeklap het vir die middag. 

Attachments

• Image0151.jpg
    Image0151.jpg
    58.9 KB
Garage toe, R 100 in, en so vier/vyf  blokkies verskyn aan die linkerkant, en ek sleep uit op die Philadelphiapad.

Net anderkant die enkelbruggie draai ek regs op na Kalbaskraal, en net voor die dorpie draai die grondpad na regs uit. Al borde wat iets aandui is die na ‘n kleimyn en ‘n sandmyn. Twee elemente waarvoor mens nie lief is as jy hierdie bikes ry nie.

Ek blaas bande af, en ek voel heeltemaal alleen, klein teen die wêreld. Ek neem ‘n paar kiekies en saal die perd op. “ieeee-aaawww – ABS af!”, gee so twee blawwe met die Remus en ek trek daar ‘n lekker spinstreep met die Heidi.

Die paadjie is bietjie sanderig, maar ek dink die renerigheid in daai week het dinge bietjie makliker gemaak vir my. Hierdie paadjie is pragtig en ek kruis n treinspoor waar ek gou weer afklim en hierdie monster van ‘n fiets staan op sy sidestand en pose soos  Elle Macpherson met haar hand in die heupie teen die koring en canola in die agtergrond.

Attachments

• Image0152.jpg
    Image0152.jpg
    36.3 KB
  • Image0153.jpg
    Image0153.jpg
    50 KB
  • Image0154.jpg
    Image0154.jpg
    34.9 KB
  • Image0155.jpg
    Image0155.jpg
    61.3 KB
Maar die tyd stap aan en iets jaag my in my binneste. Ek bereik die teerpad nadat ek oor n melkboer se werf ry, verby hele paar dreigende borde wat nie oppad was om my te waarsku nie.

Ag wat, eks maar stil daar deur, en draai noord op die teerpad na Malmesbury. So 10 km voor Malmesbury draai een van my ou gunsteling paadjies uit, Jouberskoof/ Welgegund, ‘n paadjie wat ek en my broer een oggend ontdek het toe ons met die 4x4 verdwaal het na Babylonstoren 4x4 roete toe. Hierdie pad kom weer uit op die Wellington/Malmesburypad, ook so 10km buite Malmesbury.

Ek check die petrolblokkies, en hy wys nog ‘n hele paar, en druk deur na Malmesbury waar ek bokant Toyota op die draai regs draai op die Moorreesburg grondpad toe. Soos ‘n meerkat op die pegs sleep ek deur die wingerde, en verby die koring en ek besef ek moet iewers weer begin huiswaarts draai, na 7km draai ek regs Riebeeck wes se kant toe.

Hierdie stukkie wat volg is ook een van my gunstelinge. Bulte en dale, pragtig. Op die een afdraand stop ek gou vir ‘n fotos, dis my weet bix van volgende jaar wat daar groei.

Attachments

• Image0156.jpg
    Image0156.jpg
    54.7 KB
  • Image0157.jpg
    Image0157.jpg
    45.6 KB
Die derde blokkie val af na twee toe, en ek besef ek moet regsdraai op Riebeeckrivier pad, hy loop agter Riebeeck se berg verby, hier stop ek ook vir ‘n paar laatmiddag, langskaduwee kiekies.

Van hier af het die weer begin draai en ek het daai Noordwes byt in die lug gevoel. Ek toer net so 110km/h huiswaarts, maar soos die kraai vlieg sou dit beter wees om weer met die Joubertskloof grondpad terug te ry en ek laat my nie twee keer nooi nie.

Met die teerpad suid na Klipheuwel, regs op Philadelphiapad, en ek dink, ai, wat van nog so ‘n laaste grondpaadjie en ek draai in op Occultdale Road.

18h15 stop ek by die huis, die lig net weg agter Vissershok se bult, die helderste lig wat brand is die geel lig op my dash, maar smile van oor tot oor. As mense jou vra hoekom jy bike ry, daai smile is hoekom ons ry.  Arm, maar gelukkig. 185km op die odo, ommenby helfte daarvan grondpad.

Tabasco staan daar vol torre en skoenlappers en ‘n lekker vuil agterrim, en ek voel soos ‘n man wat sy hond laat uitsit deur hierdie bike te moet adverteer in hierdie tye. Ek het hom tot na donker buite gelos en net om hom geloop en kyk na hom.

What a machine!!!

Aan my pelle wat my ondersteun in hierdie rowwe tyd, baie dankie. Ons gaan hier deur kom.

aan ons Hemelse Vader, al die eer, baie dankie vir die veilige bewaring en die pragtige skepping wat ons kan geniet. U sorg vir elke veldblom, en ook elke dag vir ons. 

Attachments

• Image0158.jpg
    Image0158.jpg
    53 KB
  • Image0159.jpg
    Image0159.jpg
    48.5 KB
  • Image0160.jpg
    Image0160.jpg
    75.5 KB
  • Image0161.jpg
    Image0161.jpg
    39.3 KB
  • Image0162.jpg
    Image0162.jpg
    54.4 KB
  • Image0163.jpg
    Image0163.jpg
    72.4 KB
  • Image0164.jpg
    Image0164.jpg
    50.3 KB
Lekker report Lem  :thumleft:

As jy weer hier in my agterplaas kom rond speel nooi my saam!

The title makes me think of most of my encounters with woman  :) :) :)

Lem kyk op na bo en jy sal die ondersteuning kry wat jy benodig.

Party keer wag jy langer as ander kere, maar dit sal kom.

Sterkte en voorspoed vir jou. :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Riebeeker said:
Lekker report Lem  :thumleft:

As jy weer hier in my agterplaas kom rond speel nooi my saam!

Hi. ja die koring staan baie mooi. het gou sondag met my pillion paar van daai paadjies gedoen, en 'n brekfissie by Kasselshoop deurgewerk.
jys baie bevoorreg om daarrond te kan woon. Ek was in 2006/2007 werksaam op Moorreesburg. Het n soft spot vir daai wereld.

boere said:
Lem kyk op na bo en jy sal die ondersteuning kry wat jy benodig.

Party keer wag jy langer as ander kere, maar dit sal kom.

Sterkte en voorspoed vir jou. :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Dankie!! ek hou elke dag vas aan daai belofte.

mooi Honda!!

Mooi man :thumleft:

Nothing like a spontaneous ride through our backyard to put life back into perspective  :ricky:

It's the simple things in life that make all the difference :3some:

Dankie vir die deel Lem.

Sterkte daar, hoop jy kry jou dinge uitgesort sonder om van jou fiets afstand te moet doen.

Thanks vir daai brekfis vanoggend, Red Adventure. my sommer in 'n goeie mood gesit vir die dag!

Hey Brother Louis , it was good to see you guys today.

Better than our WIMPY Date...great ride report

It will get better boet.

Wayne

Nothing like the swartland! I love this place!

hayleyscomet said:
Hey Brother Louis , it was good to see you guys today.

Better than our WIMPY Date...great ride report

It will get better boet.

Wayne

yes Wayne. I would love to ride with the guys at the table this morning again! Good okes. Once I get that new front tyre I'll be ready for a daytrip.

Mooi foto's en goed-geskryf!  Sterkte, Broer.  Ek hoop ook jy hoef nie te verkoop nie maar, as jy moet, is ek seker jy sal eendag weer een kry!  :thumleft:

Netjies Louis! Jy sal maak dat ek nou hier agter die lessenaar uitspring en die ysterperd van 'n Geel Kameel gaan opsaal!

Het vanoggend gou Carien se nuwe mamma Smurf geneem vir roadworthy....en die manne by Brackenfell verkeer beweer ek moet maar binnekort 'n belegging maak in 'n nuwe voorwiel....dink ek gaan weer die Karoo knobbly voor doen aangesien mamma Smurf 'n nuwe Anakee agterop het....

Sterkte my ou maat....tot ons weer mekaar sien of raakry?

Yes Garth

jy glo in daai kombinasie, ne?

het jy toe daai pimp accesories verkoop gekry?

ek gaan vir my die keer die Heidi K60 voorband opsit. Wag nog net vir SARS om my te betaal, dan is dit so.

Latest posts