Vinnige Karoo Trippie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Reaction score
0
Bike
BMW F800GS
Nuwe Poster hier, maar lees al 'n tydjie aan die groot trips. Myne is maar klein want ek kom moelik weg vir meer as 'n paar dae op 'n slag .

Ek en my pa besluit ons gaan 'n trip probeer inwerk elke 2 maande ten minste. Hierdie was Numero Dos.

Ek is vroeg Donderdag die 25ste by die werk in Claremont weg, my gedoentes bymekaar gegooi by die huis in Durbanville, en skiet toe deur Oudtshoorn toe vir die nag. Dis hier waar ek die ou kerel optel. Ons eet Ma-se-kos Donderdag aand en luister na my Tante die Doom-Profeet se voorspellings van reens in die Karoo. Accu Weather beweer dis droë dae wat voorlê, maar blykbaar het Die Burger 'n koue front bespeur iewers naby Marion Eiland en die gaan glo die Karoo Teister.

Nie veel wat ons daaraan kan doen nie.

Vrydag oggend skop ons af. Die ou kêrel sit 'n nuwe Bridgestone agter op sy 650 wat ek uit die Kaap uit vir hom gebring het, en ek en die Ou Vrou gaan vang 'n Spur brekkie in die drop. 10H00 val ons in die pad. Roeter lyk soos volg;

Sien, ek ry die 800GS en die word gebruik om my vanaf D'ville na Claremont te vervoer, een maal 'n dag, op en af, op teerpad. So ek het nie knobblies nie. Tot dusver het ek mooi reggekom op die grond, mooi stadig gebly (wat ook help vir my pa se 70 jarige ouderdom) en draaie mooi gevat. Iewers in my agterkop het ek nogals gedink aan die doom profete se reen, maar nouja, ons is oppad en ek het nie knobblies nie, nothing to do about that now.

Uit Oudtshoorn uit reguit Noord. Baie mooi area die tyd van die jaar, baie groen. Jy kronkel teen die riview op na die Kango Grotte se kant toe, en dan slaan jy die Swartberg pas. Die hele polisie was op fietse en op die berg slaan die wind ons. Die pad is pragtig, glad nie beskadig deur die winter reens nie en ons is met die grootste gemak in Prins Albert.

Prins Albert is mos maar 'n mooi ou dorpie. En hier draai ons toe uit die teer uit na Leeu Gamka toe. Snaaks genoeg, hier is water. Ek sien heelwat lusern en daarvoor kort mens water. Heerlike pad. Goeie geskraapte grond en mens kan maar stoot. Elke nou en dan 'n rant met 'n snaakse draai. Ek wonder altyd hoekom die pad reguit koop tot op 'n koppie, en die koppie is letterlik in die middel van nêrens . . . die pad kon seker maar langsaan verby gegaan het, maar anyways, die pad gaan nou oor die koppie, en nes jy oorkom change jy koers sodat as jy nou sou gejaag het met jou knobbly-lose tyres, jou oorgewig lyf mos nou effens ligter is soos jou maag 'n holte slaan vir 'n sekonde of so en net dan moet jy rigting ook change. Snaaks.

By Leeu Gamka is dit oor die N1 en net so 'n paar kilos op die teer voor ons links swaai na Fraserburg. Ek sien party van die ou borde op die Leeu Gamka stretch noem hom nog Frazerburg.

En dan net na nog so 'n paar kilos is dit op die grond na regs na Oukloof Pas. Hoekom sal mens dan nou teer ry as jy kan grond ry?

Hierdie pad is lovely.

Jy gaan verby die kruis wat Merweville aan die Weste het, Fraserburg Noord, Beaufort Oos, en Leeu Gamka Suid het. En weereens, hierdie pad is hemel.

Van hier af is die Oukloof Pas. Of eintlik Poort. Jy steek heelwyd die rivier oor . . . dan is jy links van hom en dan is jy regs van hom. Elke keer deur so enkel diepte watertjies. Nie probleme nie, maar ek vermoed dat as hier water geval het, sal dit sports wees. So klim jy saam met die rivier en nogals vinnig ook. Tegnies begin jy by Leeu Gamka wat nie te hoog is nie, en oor so 70 km klim jy tot op die Karoo Hoogland. En, die beste ding is dat jy nie die 300 hekke het wat die Laingsburg / Sutherland pad het nie. Ek haat hekke. Hier het iemand karre-brue verkoop met groot sukses.

Net hier gebeur daar toe iets snaaks. Ek sien 5 vlakvarke voor my in die pad. Eks voor gewees en sien toe die varke en besluit dat ek graag wil beter sien so ek versnel toe tussen hulle in. Dit was 'n Ma-Vlakvark en 4 Junior-Vlakvarke. So 1 Jaar Oud. Die Juniors is vinniger gewees en outrun toe vir Ma. En daar besluit Ma-Vlakvark dat sy lus is vir skoffel. Sy kap 'n U-turn en druk haar skoffel-snoet onder my voet in. Ek het reflekse soos 'n Puma en lig my voet op, maar Mamma skoffel. Dis net 'n stof-wolk.

Ek jaag toe weg en stop op die heuwel om eers op te hou lag.

Geen vlakvarke is beseer gedurendie hierdie trip nie.

Hiervandaan was dit so 40 km na Fraserburg toe. En ons maak toe die fietse vol, stop by die wyn-winkel vir ingeval Williston nie drank het nie (HAAAHAAAAA), en vertrek op die laaste 92km na Williston toe.

Die pad is geteer vir die eerste 7 km en die laaste klompie, en in die middel is dit 'n kliphard gerolde klei pad.

Net voor half 5 stop ons voor die Ark op Williston. Die plek gaan ook onder die naam "Williston Mall". Pieter is awesome. Ek sal lewenslank hier oorslaap. Ek sal om die waarheid te sê sorg dat my trips rondom Williston gebou word, sodat ek hier kan oorslaap. Die verblyf is awesome. En die hele boere-gemeenskap kom kuier hier.

Pieter is besig om 'n Winterfees te reel, en ek hoop dit word erg goed ondersteun.

Ons het heel aand in die doppies bar gekuier en gesien hoe die Kings deur die Lions getrap word. Later het Pieter sy Richeleu 10 jaar uitgehaal en die op ys en op die huis voorgesit.

En dit was dag 1.

Kykhie jy mag maar. Ek laaik jouse skryfstyl.
Lyk asof jou Pa n man n paar stories kan vertel.

Lekker trippie saam met jou pa.Pasop net ,die ou toppies slaan sommer neer as jy nie mooi kyk nie. :imaposer:

Great storie! Sien uit na die volgende dag!

Baie mooi en interresant :thumleft:

Right, Dag 2. Vandag sien ons Verneukpan.

8 Uur die oggend begin ons eiers en worse en spekke eet. Die Ark is so gesellig dat ons nie voor 9 uur wegkom nie. Reguit Noord na Swartkop toe, die eerste shift is so 170 km en die pad is lekker. Net koud. En ek dink nog in my agterkop oor die reen wat mos glo oppad is volgens Die Burger.

Mens kan so ‘n paar wolkies sien, maar dis meer soos koue-front wolkies as reen wolke. So happy days . . . hoe gereeld kom mens nou hier met jou Old Man?

Ons doen die 170 km lekker rustig, mooi plase gesien, maar op een kol 3 bakoor jakkelse doodgery gesien binne 5 km. Ek weet nie wat daar gebeur het nie.

Hierdie is die aansluiting by die Vanwyksvlei / Brandvlei pad. Jy kruis hom maar net eintlik voor jy weer noord neuk.

Daar is ‘n Wild Dogs Sticker op daai bord.

Anyways, van Swartkop af weet jy dat jy nou in Boesmanland is. Die Karoo bossies is vervang met sulke witterige grasserige struike. En die grond is sagter en meer sanderig.  Maar, hierdie is weer hek wereld. Uit Swartkop uit is hulle sommer lekker vollop.

Ek kyk rond want met hekke weet mens mos maar nooit of jy dalk oor iemand wat trigger happy is se plaas ry nie.  Mens moet dalk eers gebel het.

So kom ons op die pan aan. Ek soek na daai klok maar sien hom glad nie. Ek vermoed hy is seker bietjie vorentoe.

En so ry ons reg oor die pan, in die dwarsste. Sonder om die klok te sien.

En die hekke kom net nog. Ek en Oupoot het ‘n sisteem uitgewerk waarby ek stop en hek, en hy deurry na die volgende een, en die takel en ek weer deurry en so maak ons beurte. Ek haat hekke.

Ons sluit so na 20 km aan by ‘n baie lekker grondpad wat terug suid loop na Brandvlei toe.

Lekker pad en goed onderhou. 13H30 kou ons kafee pie in Brandvlei by die Sasol garage.

Uit Brandvlei hou ons suid en op die grondpad tot by Sakrivier, en daar sluit ons op die teer aan. Die teerpad tussen Calvinia en Brandvlei word opgegradeer en is vrot van die stop-and-goes. Van Sakrivier af kom jy reg in die middel van ‘n stop-and-go in. En natuurlik het jy geen idée of karre van voor of van agter gaan kom nie… al wat jy sien is dat hier net een ban op die pad is en jy sal maar moet swaai as dit nodig is. Wel, dit was amper nodig. Die wereld hier is maar pannekoek-plat, so ekt die ouens sien aankom en ons kon ‘n plan maak.

Na so 50 km van teer gooi ons links na Middelpos. Hier sien ek toe mos ‘n wolk of twee en die odd druppel tref die helmet.

Maar die paaie is lekker droog en ons stoot goed aan. Die Bulls skop 17H00 af teen die Brumbies, en ons is geboek vir die Gannaga Lodge vir die aand, 30 km anderkant Middelpos.

Ons kom so 16H00 aan op Middelpos en kry 4 ouens van Ceres daar by die petrolpompe. Perfekte timing, hulle slaap oor in die Middelpos Hotel en het van Ceres af deurgekom. Dis hier waar ons leer van die gesukkel wat hulle al heeldag had. Blykbaar het hulle sulke snotterige paaie gekry dat een van hul maats summier omgedraai het. Heel verbaas aangesien dit dan so mooi droog hier is op Middelpos.

Ons besluit om die rugby op Middelpos te kyk en daarna die 30 km te doen tot by die Lodge. Liewe aarde, dankie tog ons besluit in die bar ons gaan eerder ry en dan die game by ons lodge kyk, en eerder nie in die donker ry nie. Ons trek weg en ry oor ‘n uur aan daardie 30km.

Om te se die paaie was snot is ‘n understatement. Die pad was ‘n gemors man. Kort buite Middelpos sak die fietse sommer in, ons spin sulke slote en jy ry links af, dan sommer reg oor die pad, en regs af, dan weer middel, en dis chaos. Oupoot sit sy 650 3 keer neer in die 30 km.  Ek klou, spoeg, sweef, gly, maar bly ten minste op. En ons tref poele wat soos olifant-watergate lyk.

So panicked ekt vergeet om ‘n enkele foto te neem.

En so slenter ons Gannaga Lodge binne. Wat ‘n awesome plek. Izak, die eienaar se klong wat op skool is in Calvinia, dien as barman en dit gaan sommer lekker na ‘n vinngie stortjie. Net jammer die Bulle gaan brou dit toe op. Maar mens eet en drink dat dit klap daar. Dis net lam waar mens kyk en net wat jy benodig na ‘n uur se gegly.

Terwyl ons lam vreet en rum drink, reen dit dat dit klap.  Ekt my fiets snoet effens na bo, langs die gastehuis geparkeer, en dit het so hard gereen dat ‘n gat onder sy centre-stand gevorm het en hy omgeslaan het. Op die klip trappies. Ekt amper gehuil toe ons gaan slaap en ek dit sien. So toe gaan soek ons maar ‘n kolletjie sement, in die vorm van ‘n paadjie, en los die fietse daarop vir die nag, want die hele aarde was een snotterige modder hoop teen laat-aand.

En dit het net aangehou en aangehou reen. Dwarsdeur die nag. Damn you Die Burger!

Net voor ons aan die slaap raak hoor ek my pa se dat as die 200km na Touwsrivier, deur die Tankwa, enigsins soos die laaste 30 km gaan wees, dan bel ons jou ma om die Cruiser te vat en ons te kom haal. Van Oudtshoorn af! En steeds reen dit.

Dankie vir die RR .. :thumleft:... Mis ek nou my GS... :-\

Baie mooi RR. Om tyd te spandeer met jou Pa in so `n mooi geied is baaie speciaal. Dankie vir die saam vat  :thumleft: :ricky: :thumleft:

Dis nou n lekker RR,Gompou.Sien uit na die res.Hoop nie die cruiser gaan haal julle nie,want dan is al die sports verby.

:thumleft: Gompou ! n Pa en Seun trippie bly ''epic'' ,  lekker RR en mooi fotos

lekker man.

Ek het ook al daai oukloof pas gedoen. Baie nice.

Gaan die volgende dag se titel " slip slip sliding away wees"? :eek7:

Pragtig man, dit moet inderdaad 'n voorreg wees om nog met jou pa sulke plekke te kan besoek, en dit nogals met die scooters.  :thumleft: