Gotcharater
Pack Dog
Have to say those brandy's were well priced :ricky:
Gotcharater said:Have to say those brandy's were well priced :ricky:
:spitcoffee:Gotcharater said:the guy in the last pic looks familiar ???
Martina said:Die was sekerde die tweede of derde keer wat JMol opgedaag het laat daai saterdag aand....
Die arme man was glad nie dik van die lag nie....kieste was op een stadium so 12barr opgeblaas gewees :imaposer:
JMOL said:Martina said:Die was sekerde die tweede of derde keer wat JMol opgedaag het laat daai saterdag aand....
Die arme man was glad nie dik van die lag nie....kieste was op een stadium so 12barr opgeblaas gewees :imaposer:
Dis niks nie - toe ek darem al vd 3de keer in die kombuis wakker gemaak word ot:
Nee wat - was net baie moeg gewees - gevoel ek is nerens welkom nie. Uit die tent uitgesnork na my ma verlang.
:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Mev Vis Arend said:JMOL said:Martina said:Die was sekerde die tweede of derde keer wat JMol opgedaag het laat daai saterdag aand....
Dis niks nie - toe ek darem al vd 3de keer in die kombuis wakker gemaak word ot:
Nee wat - was net baie moeg gewees - gevoel ek is nerens welkom nie. Uit die tent uitgesnork na my ma verlang.
:spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee: Ai, ag shame. Volgende keer slaan ons jou tentjie daar agter die braai op. Ek dink almal sal vroeg klaar ge-eet het. :imaposer: :imaposer:
TEXC said:Crab said:
awesome pics and report. it sounds like you guys had the best adventure ride
spoedvark said:Mev Vis Arend said:JMOL said:Martina said:Die was sekerde die tweede of derde keer wat JMol opgedaag het laat daai saterdag aand....
:spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee: Ai, ag shame. Volgende keer slaan ons jou tentjie daar agter die braai op. Ek dink almal sal vroeg klaar ge-eet het. :imaposer: :imaposer:
Vissie, ek dink DIE "Mayor of Mopani" Moët maar "Bar Duty" volgende jaar Doen! Both nights!!!!!!!! Dan sal hy nie 'n Slaap of Snork probleem he nie! Net dalk 'n DRANK PROBLEEM!!!!
Martina het dit dalk nie iets te doen met:"Pienk melkie gives you wings"Martina said:Daar was natuurlik n tekort aan ys gewees (die water of iets het verdamp in die hitte van saterdag dink ek eepwall: ) so skaapkop het die bewaarder van ys geword daai aand :lol8:
Hulle het wel nie die spyker bar gehad nie, maar daar was EEN MOERSE spyker gewees met n koppie vasgemaak....alle drank kaartjies was daar ingegooi wie die wat wou keel nat maak en sommer die barman se tips ook :lol8:
Lucas, wil nog steeds weet waareen jy probeer vlieg het vanaf die bar ? :lol8:
DRAZIL said:Cool bass Ant, what you catch it on :thumleft: :thumleft:
Enter your email address to join: