2000km vir die naweek en mal sneeu

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Pure malligheid , daai sneeu lyk baie moeilik om in te ry  , respek julle 2 :thumleft:

En dit was darem m-ver wat jy op 'n 640 gery het in een naweek :eek:  :thumleft:

Nice one Charka, a bit cold for my liking. Respect with the snow riding, and the distance on that 640 "gatsaag" :biggrin: :thumleft:

Daardie sneeu, ongelooflik, moet dit eendag doen.
Julle het baie risiko's gevat so laat die middag in die berg en in die sneeu en koue, baie geluk, julle het goed daarvan afgekom :thumleft: :thumleft:

Hi Charka, Kom Eugene van Lydenburg af? Dis waar ek die eerste keer n ktm 950 gesien het, op daardie stadium was ek nog op n KRL, sien toe so n swart 950, die ou se naam was Eugene, hy en sy riding buddy MI Botha het my die lig laat sien......

chicco said:
Hi Charka, Kom Eugene van Lydenburg af? Dis waar ek die eerste keer n ktm 950 gesien het, op daardie stadium was ek nog op n KRL, sien toe so n swart 950, die ou se naam was Eugene, hy en sy riding buddy MI Botha het my die lig laat sien......

As jy die lig gesien het moes jy 'n BMW gekoop het. Ek verstaan as jy nie die lig sien nie beweeg jy oor na die "dark side". :mwink: :pot:

chicco said:
Yes dis hy daai ja hy bly nou in lady gray

J-mo said:
chicco said:

As jy die lig gesien het moes jy 'n BMW gekoop het. Ek verstaan as jy nie die lig sien nie beweeg jy oor na die "dark side". :mwink: :pot:
Ek verstaan hoekom n BMW ou so baie die lig sien want hulle le so baie op hul ligte

Great ride,great photos and great fun you guys had. :thumleft: :thumleft:

Hoe verder ek afgescrol het deur die foto's hoe groter het ek gevoel raak my oe!  :eek:

Jeez manne, welgedaan!