4 Corners solo trip op trusty DR

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Daai klipperige pas nadat jy by Qachas ingesgaan het is Matabeng pas, vir my baie mooier as Sani en nog ongerep..

weskus said:
Daai klipperige pas nadat jy by Qachas ingesgaan het is Matabeng pas, vir my baie mooier as Sani en nog ongerep..

Ah dis die pas se naam, het gewonder oor hom. Thanx Dewald.
En ek stem saam. het die pas ook meer geniet as Sani pas  :thumleft:

Morokai said:
weskus said:

Net onder Matabeng, een van my favourite Lesotho fotos..sorry vir highjack.. ons mekaar net-net gemis in Lesotho lyk dit my..

Attachments

• 00100 - Copy.JPG
    00100 - Copy.JPG
    289 KB
Morokai said:
Dag 17 - 21/12/2015

Drink lekker rustig koffie en n Hansa...

Wahaha! Breakfis of champions ja  :thumleft:

Moerse mooi fotos en lekker stories hier bo bra, nice one.

Im sure it will  :thumleft: Quite heavy! but my old girl would definitely be fine :thumleft: she's a tank!

weskus said:
Morokai said:
weskus said:

Net onder Matabeng, een van my favourite Lesotho fotos..sorry vir highjack.. ons mekaar net-net gemis in Lesotho lyk dit my..

sharing is caring  ;D....pragtige foto
ClimbingTurtle said:
Horizon Seeker said:
Definitely a bucketlist route this!  :thumleft: :thumleft:

I wonder if a GSA would cope....?
Definitely it would. Met a guy at Sani backpackers who also did Matabeng pass, solo, with his GS.  :thumleft:

I wonder if a GSA would cope....?
[/quote]
Definitely it would. Met a guy at Sani backpackers who also did Matabeng pass, solo, with his GS.  :thumleft:
[/quote]

Good News!!

And I have been known to try and take the Lump to places not really designed for a quarter-tonner....  :biggrin:

I think I will plan a trip!

Dag 19 - 9/2/2016

Was nou al n wyle terug in Kaapstad, gewag vir werk wat toe nou nie gebeur het nie. So in hierdie maand by die huis het dit aan my geknaag om die trip klaar te maak, die trip was die heeltyd in my kop gewees.

Dinge weer gereel en begin Februarie vlieg ek op Louis Trichardt toe. Tyd om klaar te maak. Soos ek daar aankom sien ek my voorste suspensie lek olie, @#%&!!  :mad: :patch:

Wel, is wat dit is, bestel parte deur Suzuki in Pietersburg, haal suspensie af en vat dit deur die volgende week om gefix te word. Dit was nou Maandag die 8ste. Selfde aand suspensie terug gesit. More n dagtrip gaan doen en kyk of alles orait is.

Besluit toe sommer om my Noordelikste punt te maak. Lekker roete gery oor die berg, deur Wylies poort, langs Mapungubwe Natuur reservaat en Alldays se kant weer teug na Louis Trichardt.

Na hierdie dagtrip deur die bosveld en rooigrond sak my hart sommer na die verlange na hierdie pragtige wereld. Rooigrond sal maar altyd in my bloed bly!

Bike is 100% en dit voel weer moerse goed om terug op my ysterperd se saal te wees en die grondpaaie deur te thump. Maar besluit toe om n week langer in Louis Trichardt te bly voor ek heeltemal wegspring. Hier is dinge wat my terug hou en dis moeilik om weg te kom

Attachments

• Voor suspensie olie lek.jpg
    Voor suspensie olie lek.jpg
    192.6 KB
  • Limpopo rooi sand.jpg
    Limpopo rooi sand.jpg
    174.6 KB
  • Limpopo rooi sand 2.jpg
    Limpopo rooi sand 2.jpg
    162.2 KB
  • Noordelike punt!.jpg
    Noordelike punt!.jpg
    188.2 KB
  • Bluegumspoort pad in Soutpansberge.jpg
    Bluegumspoort pad in Soutpansberge.jpg
    200.9 KB
Dag 20 - 15/2/2016

Het hierdie wegspring dag die heeltyd uitgestel en uitgestel. Uiteindelik toe hier, maar ry weg en los Louis Trichardt in my stof met n baie swaar hart.

2 Gevaarlikste dinge in die lewe....bikes en vroumense....albei laat n mens se kop spuit!

Spandeer maar baie tyd op die bike vandag en luister na my fmf pyp wat brul hier langs my. Ry Ellisras se rigting toe en toe deur na Thabazimbie. Spandeer die aand by Oasis campsite, braai n worsie en skaap tjoppies, drink bier en dink heeltemal te veel.

Moerse ongemaklik geslaap, my skuins le setup is nou nie baie gekant teen miskiete nie  :-\

Attachments

• Soutpansberge.jpg
    Soutpansberge.jpg
    249.7 KB
  • Sanderige pad.jpg
    Sanderige pad.jpg
    166.4 KB
  • Blouberg in agtergrond.jpg
    Blouberg in agtergrond.jpg
    214.5 KB
  • Blouberg.jpg
    Blouberg.jpg
    255.3 KB
  • Oasis campsite - Thabazimbie.jpg
    Oasis campsite - Thabazimbie.jpg
    197.4 KB
Dag 21 - 16/2/2016

Voor sonop wakker en begin bike pak so tussen die krap van al my nuwe miskiet byte. Voel bietjie beter vandag en is lus vir ry.

Arriveer by Derdepoort net soos hulle die petrol pompe regmaak vir diens. Eet n broodjie en n breakfast bier en koop n stokkie tabart, dit sal ten minste n bietjie help vir die volgende aande.

Teen 9am voel ek hoe die sweet teen my afloop terwyl ek ry. Dis moer warm. Het beplan om 2 spoor paadjies langs die grens af te ry, maar dit het toe nie so uitgewerk nie. Was geadviseer deur n local oom om nie net binne grond te gaan ry nie, dis die local village's se grond en die chief sal nie te bly wees nie, asook, het nogals verlore geraak deur die netwerk van paaie in die villages. GPS het dit nie goed opgetel daar nie. Mar nou ja.

Stop weer naby Gopane en drink bietjie Hansa terwyl ek met locals gesels en die shabeen se hip hop musiek kliphard bliksem.

Kom sopnat gesweet by Mahikeng aan. Kry n lekker leplek vir die aand en eet by die Buffalo lodge  :thumleft:

Attachments

• Refreshment shack naby Gopane.JPG
    Refreshment shack naby Gopane.JPG
    104.6 KB
  • Lost in die village.JPG
    Lost in die village.JPG
    193.1 KB
  • DSC_1337.JPG
    DSC_1337.JPG
    331.7 KB
  • DSCN1107.JPG
    DSCN1107.JPG
    188.5 KB
  • DSCN1108.JPG
    DSCN1108.JPG
    236.6 KB
  • DSCN1106.JPG
    DSCN1106.JPG
    237.2 KB
  • Duskant Derdepoort.jpg
    Duskant Derdepoort.jpg
    159.6 KB
Dag 22 - 17/2/2016

Vandag se roete is al langs die Molopo rivier tot by Bray. Gehoor hier is lekker plekke om te oornag.
Heel oggend ry ek in bewolkte weer wat nogals aangenaam was na gister se hitte. Eerste 100km was ongelukkig teer maar verander in lekker grondpad wat al hoe meer sanderig raak hoe nader ek aan Bray kom.

Kry n lekker doring boom om onder te slaap in Palma Lodge se kamp terrein. Moerse nice plek, lekker bar en lekker mense.
Ontmoet vir Ruan86 daar met van sy pelle. n Lekker kuier sessien ingewerk en gan vir n sunset drive om die wereld te bekyk terwyl die Red Heart rum loop agter op die bakkie.

Attachments

• DSC_1341.JPG
    DSC_1341.JPG
    167.8 KB
  • DSC_1348.JPG
    DSC_1348.JPG
    171.8 KB
  • DSCN1113.JPG
    DSCN1113.JPG
    141.8 KB
  • Palma lodge bar.JPG
    Palma lodge bar.JPG
    136.7 KB
  • Ruan86 en Annemarie.JPG
    Ruan86 en Annemarie.JPG
    389.8 KB
  • Bray sunset.JPG
    Bray sunset.JPG
    70.7 KB
  • Sunste drive.JPG
    Sunste drive.JPG
    103.3 KB
Dag 23 - 18/2/2016

Vroeg in die pad en skiet al stof op soos die son sy kop begin uitsteek. Al langs die grens af tot by Vorstershoop en verder na McCarthy's Rest. Gehoor ek kan hier petrol kry, maar hier was toe nie. Shit. Het so 100km tot by Black Rock waar ek kan opfuel en ek het net so 60km se petrol oor in my tank. Niks wat ek nou daar aan kan doen nie, sien net diesel bakkies op die pad. Nurse toe mar my bike teen 40/50km/h in 5de in moerse bloedige hitte. Dit was nogals hel gewees.

Maak dit so ruk ruk tot by Black Rock se petrol stastie en gooi 20.69l in my 19l tank. Glo die laaste ruk was net op petrol in my carb gewees. Nog nooit my bike so ver op n tank gestretch nie.

Reg om weer in die pad te val tot by Van Zylsrus waar ek stop vir lunc en refreshments by die hotel. Die aircon in die bar was amazing, gesukkel om daar weg te kom.
Laaste stretch van die dag is al die pad tot by Molopo Lodge naby Askam. Wat n oasis!!!  :thumleft:
Lekker stukkend en moeg kry ek n slaapplek met n bed en aircon vir R250p/n. n Moerse bargain!

Bly toe in hierdie oasis vir 2 aande, tokkel bietjie aan die bike en doen nodige maintenance.

Attachments

• DSCN1127.JPG
    DSCN1127.JPG
    241.5 KB
  • Molopo lodge 2.JPG
    Molopo lodge 2.JPG
    218.7 KB
  • Molopo lodge.JPG
    Molopo lodge.JPG
    184 KB
  • DSCN1135.JPG
    DSCN1135.JPG
    270.4 KB
  • DSCN1132.JPG
    DSCN1132.JPG
    246.9 KB
  • DSCN1122.JPG
    DSCN1122.JPG
    202.8 KB
  • DSCN1116.JPG
    DSCN1116.JPG
    196.2 KB
  • DSC_1359.JPG
    DSC_1359.JPG
    187.8 KB
Dag 25 - 20/2/2016

Lekker uitgerus by Molopo Lodge en reg vir die laaste stretch tot by die huis. Hierdie kalahari is pragtige wereld, veral hoe die rooi sand bloei met sonsopkoms en ondergangs.

Ry Hakskeen pan se rigting toe, koel wind wat waai en pad is nat. Bly vir die klammigheid in die lug. Wou baie graag donutgs op die pad gaan gooi maar ek het 2 hekke probeer en altwee was gesluit gewees. Die ooste en noorde kante van die pan. Die ingangspunte vanaf die teerpad was vol water en moerse modderig so het nie daardeur gegaan nie.
Wel, kan petrol opvul in Rietfontein en dan by die weste probeer ingaan.
  :-\ Rietfontein se unleaded petrolpomp werk nie. %#&*
Nou sal ek nie die volgende petrol stop maak as ek op die pan gan speel nie. Wil regtig nie weer die bike vir 2 ure nurse teen 40km/h nie!

Dit is nou maar wat dit is, sluk die gedagte en ry langs die Nam grens na Noenieput toe vir petrol. Moerse pragtige landskap hierso.

Kom by Augrabies lodge aan vir die aand, more oggend gou waterval toe.

Hierdie lodge het groot  :thumleft: van my af. Solly die barman is moerse nice en hy hou sy bar spotless! Die management van die lodge het my verbly verniet vir my gegee nadat hulle gehoor het van my trip. Amazing, daar is nog regte mense se mense daar buite. Dankie baie

Attachments

• Hakskeenpan.JPG
    Hakskeenpan.JPG
    173.8 KB
  • DSCN1139.JPG
    DSCN1139.JPG
    230.1 KB
  • DSCN1154.JPG
    DSCN1154.JPG
    201.3 KB
  • DSC_1378.JPG
    DSC_1378.JPG
    167.1 KB
  • DSC_1375.JPG
    DSC_1375.JPG
    137.3 KB
  • Augrabies lodge.jpg
    Augrabies lodge.jpg
    226.3 KB
Dag 26 - 21/2/2016

7am by Augrabies valle, net soos die hekke oopmaak. Stap vinnig na die waterval toe. Baie min vloei van die water, ons land sukkel maar op die oomblik.

Moerse lekker grondpaaie na Pofadder se rigting. Bly om terug in die geliefe Noord Kaap te wees!
So 30km voor Pofadder begin my bike sputter. Clutch in throttle groot oop, dan ry die bike weer vir n ruk, proses word herhaal. Aaaa, voel soos n carb wat gebolk is. Ry maar so ruk ruk na Pofadder toe, sal die probleem daar uitsorteer. Moet se, eerste probleem wat my bike gee terwyl ek ry. Amazing!

So dis nou n sondag in n klein karoo dorpie, kan nie carb cleaner by een van die petrol shops koop nie. Gaan toe maar na Pofadder coffee shop toe, eet lunch en praat met die mense daar. Hulle ken toe vir Andries wat n workshop het, ek bel hom gou en hy kom om met n blikke carb cleaner. Dankie baie  :thumleft: jyt my moerse gehelp daai dag.

Kry toe n kamer daar by die coffee shop en kan hulle afdak agter gebruik om die probleem uit te sort.

Lekker gekuier saam die mense daai sondag

Attachments

• DSCN1162.JPG
    DSCN1162.JPG
    210.1 KB
  • Pofadder coffee shop garage.JPG
    Pofadder coffee shop garage.JPG
    410.3 KB
  • GOPR6474.JPG
    GOPR6474.JPG
    179.9 KB
  • DSC_1399.JPG
    DSC_1399.JPG
    157 KB
  • DSC_1398.JPG
    DSC_1398.JPG
    487.6 KB
  • Augrabies falls.JPG
    Augrabies falls.JPG
    133.6 KB
Dag 27 - 22/2/2016

Vanaf Pofadder, ry in Pella se rigting en wes na Goodhouse. Gedink daaraan om die Namaqua 4x4 trail tot by Vioolsdrif te ry. Bike is nou weer reg en ek het nog baie daglig oor.

Vra locals oor die roete en hulle se hy is nie so sleg nie, die 2 spoor wat ek nou al klaar gery het is erger sand as wat kom. Maar hulle het niks gese van die klippe en die uitgespinde hiil climb wat voorle nie  :-\

Wel, op die 4x4 roete en wat n plesier. Pragtig pragtig, lank terug so lekker gery. Deur klein koppies, in droe riviere, heuweltjies en klippe. Dramatiese landskap en die stilte en solidariteit is net asemrowend.

Net so deur n rivier sien ek hier is n moerse heuwel wat kom, nou eks klaar op spoed en besluit om maar daar te bly. Bliksem die heuwel op in 3de rat, 10m verder na 2de rat en daar is klippe, dongase orals. Hierdie deel is moerse sleg en baie uitgespin deur die 4x4's. Met my spoed en ronskiet links na regs oor die pad maak ek dit net so oor halfpad op waar ek my bike neersit. Natgesweet en adrenalien wat pomp. Haal toe maar my baggasie af en dra dit tot bo die heuwel, gat is bietjie swaar en heuwel is steil. Klim toe terug op my ysterperd, praat paar mooi woordjies en maak dit tot bo geen probleem. Lekker viewpoint van hier bo. Wereld is maar dor, maar pragtig!

Maak die 4x4 roete klaar....wat n plesier!

Ry tot by Vioolsdrif vir petrol, gehoor hier is aan RSA kant!  :eek: Geen paspoort by my nie, so kan nie grens kruis nie en ons polisie wil my nie oor eskort nie. Is wat dit is!

Ry tot by Oewerbos river camp vir die aand en gelukkig het Nevil daar vir my 10l wat hy bereid is om te verkoop. Excellent, dit sal my hou tot by Alexanderbaai.

Oewerbos is n pragtigie plek  :thumleft:

Attachments

• DSC_1416.JPG
    DSC_1416.JPG
    166.5 KB
  • DSC_1418.JPG
    DSC_1418.JPG
    108.7 KB
  • DSC_1429.JPG
    DSC_1429.JPG
    163.5 KB
  • DSC_1430.JPG