Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Lyk dan daai sak wyn in die agtergrond het nog wyn in, dan het jy my mos bevark?? :deal:

weskus said:
Lyk dan daai sak wyn in die agtergrond het nog wyn in, dan het jy my mos bevark?? :deal:
Ek het mos 6 liter saamgery, en jy net 3 liter. Maak daai nie vir jou enige sin nie?

Weskus, kry ons asb net in die DoodsAkker!!  Ons kan dan weer daar 'n paar dae oorbly...  sonder genoeg wyn?

Maggies, lekker RR!

As ek daai 2 en 3 ouens op hul fietsie in so 'n tipe area sien, raak ek dan nou amper spyt my Chinese skoetertjie is gister verkoop (aan 'n Karoo boer wat hom op sy plaas gaan rondry, nogal). Maar as mens weer daaraan dink: het seker 2 of 3 ouens nodig om daai goedjies deur die sand te stoot.

Kêrels, smaak my dan julle is 'n ongeduldige spannetjie bymekaar... Nou stoot ons vir Fos du Cunene, ons gooi kole, en die hardepad raak gou woestyn..
100_2266.jpg

100_2264.jpg

Vêr in die agtergrond is die ander 3 lede van die span..
100_2260.jpg

Op 'n stadium het Nico 'n "af" en ek draai terug om te gaan help..
IMG_2971.jpg

Dis warm en die ryery is plek-plek veel'eisend...my snorkel raak alweer aan die bloei..
IMG_2976.jpg

Ons kry hierdie gedenksteen oppad na Fos, en ons kan die riviermonding in die verte sien, wetie wat-de f@k hierdie is nie..
IMG_2978.jpg

100_2271-1.jpg

100_2273.jpg

Die pad net voor Fos raak klipbanke met waai-sand bo-oor, Staaldraad vermaak ons weereens met 'n paar Wilde'aap draaie..
100_2269.jpg

Van die gehuggies daar by Fos..
100_2277.jpg

...en 'n pompkamer vanwaar hul water al die pad (so 28km vêr) gepomp het na Tigrés soos hul dit noem by begin van Doodsakker, 'n Vissersgemeenskappie'afêre baie lank terug..
100_2274.jpg

100_2277.jpg

Bob koop vir ons 'n Kabeljou by een van die polisiemanne...glo nie my visvang is so dat hy 'n kans sal vat met aand'ete nie..
Ons laat loop, dis laatmiddag en hoogwater, ek stop eers om 'n gooi te maak, het bietjie Tjokka geskollie by een van die manne van die amp..
IMG_2979.jpg

Daar is so 10 voertuie op die strand besig om vis te vang, hulle is ingerig met Generators, Deepfreezers die works.. Die polisiemanne is daar rondom hulle... en dis eintlik onwettig om vis by die mond te vang deesdae.. Nico kry dit reg om langs die manne se kampplek grond te koop, een Porra snel hom tegemoet en help hom op,
IMG_0391.jpg

Die strand is vol spoelhout & stompe, as jy momentum gekry het hou jy maar reguit bo-oor en mis maar waar jy kan, die Bok-ooi maak 'n paar onwillekeurige nosewheelies..Ek kry 2 plekke van die visstokke wat van bakkies afgeval het, lyk my die manne is te bang om te stop, Shimano Surf nogal, ek't dieselfde stok by die huis wat Bob hoeka gebreek het, maar nie laai-plek nie, plant hom sodat die manne dit sal sien..
100_2284.jpg

Ek kry vir Bob waar hy sit en pose en fotos neem, o ja, en rook..
IMG_2981.jpg

Ons wag lank en besluit om kamp op te slaan agter dié duin en vir die ander te wag, ek ry later terug en kry die ander 2 manne, hulle het al fietse geruil, ons maak vuur, en braai kabeljou en drink al Nico se Whiskey uit..
IMG_2983.jpg

100_2290.jpg

IMG_2988.jpg

Ons slaap so 22km voor die akker en het nie baie vêr gery vir die dag nie, môre sal ons moet laat gooi..

Ek kry vir Bob waar hy sit en pose en fotos neem, o ja, en rook..

[/quote]O, Ja....En Fok jou ook !!!

Vroegoggend is die kamp opgeslaan, ons wil 'n uur voor laagwater by Akker wees..
IMG_2997-1.jpg

IMG_2999.jpg

Ons draai effe weg van see en hardloop al langs die duine af..
IMG_3001-1.jpg

Plek-plek is dit kliphard oor hierdie panne.. maar as jy aan die verkeerde kant van die panne is word hulle by name van "swamps" geroep duer die Gps..
100_2294.jpg

Almal is positief en opgewonde..ons neem fotos en wag dat almal weer bymekaar is..
IMG_0395.jpg

Bob sê ons sal bietjie tyd moet opmaak, Nico & Abri ruil weer fietse..
IMG_0394.jpg

Wild@heart se footpegs het dit ook nie gemaak nie, Nico het altwee afgetrap, min sit-kans gehad..
IMG_2982.jpg

En ons is 150% op tyd op die regte dag van Springety soos ons dit 3000km verder Oos tuis beplan het, nee wat manne, ons is sommer net die manne... Die bok-ooi ruik die see en gee 'n blêr...hie-haaa...
IMG_3004.jpg

En ons wys in die rigting van die akker en neem gou spanfoto voor ons ry..
IMG_3006.jpg

Right, nou kan julle eers ophou "moan" Julle is nou in die akker..
Hier's solank 'n teaser..
IMG_0482.jpg

IMG_0418.jpg

Hierdie kan nog net lekkerder raak, eendag, eendag as ek klein is.....

Nou is ons vreeslik opgewonde oor ons hier is, Bob Marley sit die stuk in en ons besluit ons wag so in 10km intervalle...nie maklik nie..Met die wegvlieg kyk ek die besigheid so en wonder waaroor ons nou eintlik geworry het, die sand is mos f@kkol..
100_2304.jpg

IMG_0273.jpg

IMG_0277.jpg

Ons laat loop en om een of ander rede kry ek 'n groot k@k reg, te vinnig en in Bob se spoor, die bike steek vas en eks af..bliksem..da sit hy, ma hoe moeilik kan dit nou wees..
IMG_0265.jpg

IMG_0264.jpg

IMG_0263.jpg

Ek spartel met alles wat ek het, die hoerkênd suig en sak net meer vas, ek laai alles af, want ek weet by die tyd is Bob vêr voor, en die ander vêr agter.. Ek kry daai scooter net-net geroer, en so sukkel ek seker vir 20min..die ander manne kom aan en maak omtrent 'n entrance..
IMG_0401.jpg

Die manne help my uit, hulle rus en ek laai weer my stuff op... intussen het Bob 3km kom terugstap, en ek gooi tot by sy fiets en rus..
100_2312.jpg

100_2307.jpg

...hierdie wêreld vat aan 'n scooter...
IMG_0270.jpg

...en ook aan sy baas, ek verstaan dit nie, ek't dan vanogg my multivitamin gevat..
100_2308.jpg

IMG_0266.jpg

Bob arriveer en ons wag vir Staaldraad en Nico.. Dit raak weer oop en ons laat loop, oppervlak is perfect en sommer hard..
IMG_0399.jpg

IMG_0277.jpg

Op 'n stadium kry ons weer "swamps" en ek sien Abri & Nico is verkeerde kant, ek gooi alles maar die manne sien my nie, uiteindelik sien hul en draai om, Abri vat weer 'n slag die 1200 en hou sy lyf Cyril Depres..en die stop is skielik..
IMG_0407.jpg

IMG_0406.jpg

IMG_3015.jpg

Gelukkig skotvry daarvan afgekom, na 'n uitk@k "regroup" ons en gooi weer mielies, die sand raak nou k@k..
IMG_3008.jpg

Met die wegvlieg is Bob se 990 begrawe, ek stap terug om te help..
IMG_3014.jpg

IMG_3013.jpg

Ons maak goeie kilo's en kom by halfway-merk, ek vra..Fok Bob, gaan ons dit maak, of kamp ons, die water raak kwaad in die kop en die sand is sag..
IMG_3016.jpg

Ons wag vir die res en besluit ons ry, want die laasste 5km was weer ok na lank se moeilik ry..groot fout..van hier raak dit full throttle of jy staan.. die bok-ooi skree 2de, 3de rat redline en as die water my duin toe druk trek hy byna vrek..ek raak bekommerd..regtig, die enigste keer wat ek nog bekommerd was op my bike..
IMG_3011.jpg

IMG_0278.jpg

Manne, die foto vertel nie die storie nie, maar nou ja, daar is 'n clip wat dit beter uitdruk, ons hou dit tot heelwat later..
Op 'n stadium kry ek vir Bob, hy't 'n af gehad en lyk of hy vassit, ek stop om te help maar hy kom aan die gang..ek skree agterna hy kan maar gooi ek kom en ek dink, o fok as ek nou hier klaar is vandag gaan ek 'n bier een-hou uitdrink..
Skaars 'n km na dit gee die bok-ooi een skree, ek dink ek skip 'n gear... of is die ketting nou af.. ag nee man, nie hier nie, nie nou nie..
IMG_0282.jpg

Nou raak ek bietjie paniekerig, ek laai die Bok-ooi af en neem as't ware afskeid, ek kyk my odometer en maak die som, dit kan nie verder as 20km uit wees na einde van akker..die see druk op en my vrinne is nog nie in sig nie..ek sukkel, die agetrwiel is gelock, ek buig die ketting, kry die sprocket van die swingarm af met tyrelever (die see belowe my...) en die volgende oomblik stop Nico agter my, die manne is op..ek sê hulle moet gooi want hier vat die grootdam vandag ons goed..Nico maak my rustig en sê, Relax, ons los jou nie, ek het myne al amper 20km terug kort-kort gelos.. Ek klim die 1200, ruk sy oor oop en los die clutch, die ander stoot, ons haal nie vêr, Richter het sy spraak verloor, hy sukkel om onder sy kop te bly so skud hy hom..ek's in my moer gestress..
IMG_0280.jpg

Die manne help, ek en Abri tel op en Nico snatch as't ware die bike met 'n strap, ons kom tot na aan die duin..
IMG_0284.jpg

IMG_0296.jpg

IMG_0286.jpg

IMG_0291.jpg

IMG_0295.jpg

IMG_0448-1.jpg

Nou nie juis soos hulle altyd voor die bar staan nie nê...
IMG_0307.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0417.jpg

IMG_0409.jpg

IMG_0414.jpg

Ons raak rustig, trek uit, hier bly ons vanaand, ons hoop Bob het dit gemaak want van hier Noord lyk dit na groter moeilikheid..
IMG_0475.jpg

Dis 13h, die see is veronderstel om 15h00 weer heel hoog te wees en dis spring, maw hoog genoeg..
Ek kry die tyd verby..
IMG_0475.jpg

100_2320.jpg

100_2316.jpg

100_2315.jpg

Dit raak skemer, intussen het ons recovery gebel, maar los dit tog maar, my bors raak net warm, 23h die nag is weer laag en 4h die môre mos weer hoog, die see moet vat wat hy wil voor dan ander kap ek toon tot buite en offer die ooi..
IMG_0493.jpg

IMG_0492.jpg

Ons hoop Bob is deur...Ons hou rustig vakansie, ons het water, ons het kos, ons is nou rustig..

wel ten minste weet ons jy het dit oorleef  ;D

dis erger as om 24 te kyk, my nerves kan dit nie hou nie

Dis nou naels byt op sy beste!!  Kan nie wag vd res nie  :thumleft:

I was reading, savoring the report, dreaming of when I will do it. But when THAT photo came up!...  "Jissie!"

I'd rather develop a third nostril than do that....respek ounes :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Maybe one day....just gotta loose 25kg... :biggrin:

Jissie ouens , respek , Weskus , jy kan n movie van die maak,wiet nou DSTV nodig met sulke RR  :thumleft: