Ons is vroeg wakker die volgende oggend want die wind waai ons wakker. Hy woed behoorlik bo op
Spreedtshoogte. Daar is geen manier dan n stofie in die wind sal werk vanoggend tensy hy in n tent is en ons
besluit om op te pak en te ry sonder koffie of brêkfis :eek7:
Die son is al lankal op maar traag om by ons te kom.
Ons help mekaar die tente opvou en oprol want die wind wil als wegwaai.
Ons trek weg met die kronkel draai draai paadjie Nauchas toe en Duncan kyk ons met verlangende oë
agterna en hy verlang seker na sy KLR!! :eek7: Ek is bly ek is nie hy wat die wind moet trotseer vandag op n fiets.
By Nauchas gaan vra ons water by die polisiestasie en maak al die holgoed vol wat ons het. Die wind waai
skaars hier. Hierdie plaas het in die 80 tiger jare n winkel en petrolpompe gehad en die eienaar n vliegtuig
waarmee hy naweke sy kinders in Windhoek gaan haal het.
Ons draai oos naby die bo punt van Remhoogtepas en die toestand van die paaie verbaas my nogal. Ek
het regtig erger verwag want hier bly nie veel mense nie en is ook nie n toeriste roete nie.
Ek weet KR het die foto alreeds opgesit maar dit was die enigste stukkie skrik van die heeldag se pad.
Ek was bietjie skerp op die 30m + lange powderdust sloot wat die hele wydte van die pad was. Ek het maat net
opgespring, afgegear en oopgemaak. Dog toe dit sal n gawe foto maak as KR en die tenker daardeur kom. :thumleft:
Ek het die Schlip bordjie al so baie gesien net ander kant Kalkrant op die B1 en nou is ek bly ek het uiteindelik die
pad gaan ry. Mooi wêreld.
Schlip die dorpie se hoofstraat. Hoërskool, laerskool, polisiestasie en vyf drankwinkels!!! Ek sal maar liewer nie
sê wat die een drankwinkel eienaar gesê het hoekom daar so baie drankwinkels is. n Ban sal my voorland wees :deal: :eek7:
Hier het dit verseker n lekker streep reen deurgekom. :thumleft:
Klim op die B1 naby Kalkrand en draai suid. Nou is ons besig om huistoe te kom. Ons vat die witpad Keetmans toe.
Dit maak eintlik jou oë seer so wit is hy.
Gedog dis Werdus se afdraai maar glo nie maar ek sal hom nog eendag gaan opsoek.
Naby die kokerboomwoud kan jy sien hier is baie klippe afgelaai!!!
By Coenie op die werf lyk dit is die diere in charge!! :thumleft:
Die Pug het net drie bene.
Die baas en sy katjies...........................ek vertrou hulle nie :eek7:
Hierdie klip het hy teen die banke van die Visrivier gaan uithaal. Weeg glo +- 8 ton.
Dit was n gawe dag en dis jammer osn moes draai.