Daar was 4 **** toe 3 *** en toe 2 **

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

pietafrika

Puppy
Reaction score
0
Bike
BMW R1200GS
Daar was 4 toe 3 en toe 2

Die trip report het begin as Strand – Noord Kaap – Namibie – Cederberg en terug.  Die editor op Wild Dog het my so bietjie uitgefreak so ek het besluit ek sal die RR in “Word” skryf en publish onder die nuwe naam - Daar was 4 toe 3 en toe 2.  So, ek vra om verskoning vir die mense wat Dag 1 -4 weer gaan sien (alhoewel ek dit so bietjie “ge-edit”  het, maar dag 5 tot 11 is nou eindelik bygesit.

In my navorsing het baie RR’s en input van baie mense my gehelp. Dankie aan julle.  Met die RR probeer ek meer om die gees van die “trip” te wys as n tegniese verslag te gee.  As enige “dog” meer inligting/fotos soek, laat weet my.

Marius (Mars), genooides en ONS (lees Magda en Piet van KZN) doen elke jaar n "trip". Laas jaar was dit Keurbooms, Prince Albert, Swartberg, Die Hel, Baviaans na Jeffreys (Grace en Phillip).  Hierdie jaar was dit iets anders.

Vanjaar se Trip, soos meeste, begin met n padkaart en opsies en groei, kry momentum en dan na n klomp beplanning realiseer, maar nie altyd soos beplan nie.  Dit is hoekom ons dit doen.

Hierdie jaar in plaas van bande mors op die teer (Durban – Kaapstad) hoor ek van Shosaloza Meyl (die trein).  Ek laai die GS Woensdag, 7 Okt 09 op Durban stasie na n moerse klomp bellery (hierdie mense antwoord nie n foon nie). R 995 later (one way) en daar gaan die GS op die spoorwee, ons kan net bid.  Jy laai hom self, bind hom vas met meer "tie downs" as nodig?.  Vir die rekord ONS vlieg toe Donderdag, 8 Okt 09 Kaap toe vir minder as R 800.  Fair .....naf?

Op die vliegtuig begin die stress uitloop, seker iets te doen met die whiskey en die afwagting van die avontuur wat voorle.  Marius en Christa kry ons op die lughawe, terug Strand toe, eet lekker, drink lekker en beplan die roete - Strand - Montagu - Anysberg - Laingsburg - Ouberg 2 - Middelpos - Williston - Brandvlei na Verneukpan - Putsonderwater - Boegoeberg - Augrabies - Pofadder - Onseepkans - Ai Ais - Gamchab - op langs die Gariep (Oranjerivier) na Rosh Pinah - terug na Sendelingsdrif - Lekkersing - en dan geen plan behalwe die Cederberg en terug na die Strand.  Min het ons geweet dat die beste planne nie altyd werk nie .....

Die aand by Marius temper die kos en wyn die "excitement" en gaan oor in n lekker slaap - 12 dae van afwagting, prêt en plesier…………

Dag 1 - Vrydag, 9 Okt 2009

Ons moet die GS gaan haal op Belville stasie, ETA 07h00 - ATA (actual time of arrival 09h00).  Die "official" se daar was n besetting op die lyn, klink vir my soos n maag kwaal. Jy kan baie k*k praat op Belville stasie vir 2 uur.  Ek sien toe n "lifer", die birding term vir n voel wat jy nog nie van tevore gesien het nie. Ek is n "birder of sorts". Wel dit was n Swartkraai (Corvus Capensis).  Mens kan sien daar was bitter min om te doen.

Trein kom, bike OK, bid het gehelp of miskien was dit die “tie downs”, gooi petrol, pak en reg om te ry.

12h00 - Marius (regs) Kawa 650 KLR, Magda en ek op die GS.  Ons kry vir Danie in Montagu.

1001387.jpg

Ons vat die pad, bestemming (nie besetting), Montagu oor Sir Lowry's pas via Robbertson en probeer soveel grondpad inwerk as ons kan.

pa090118.jpg

Lang storie kort, ons eet iets by die Wimpy in Montagu (geen drank lisensie – ek is so geskok dat ek nie eers eet nie!!). Danie arriveer en ons koop kos en drank en sit af na 360 degrees on 62.  Ilshe, die eienaar, is net so pragtig as die huisies en die omgewing. Die huisies is goedkoop, prakties en gerieflik. Beveel dit aan.

pa090124.jpg

Die view na Montagu se kant toe

pa090128.jpg

Ons het n lekker aand, die perfekte afskop plek vir ons “trip”, party mense noem dit n “epic”, maar as jy lees van al die avonture op Wild Dog, dan voel mens soms dat jy net n “trip” doen.  Wel hierdie “jol” is ons s’n en ons gee nie om wat julle dit noem  nie, die lewe is lekker, die wyn ook.

pa090135.jpg

More begin die beplande “trip” oor Anysberg na Laingsburg... Ouberg ... Slaap op Middelpos ...

Dag 2 -  Saterdag - 10 Okt 2009- Montagu bestemming Middelpos

Na n aand van lekker kuier en n perfekte oggend met die afwagting van wat voorle, wat net die wat weet, ooit sal voel, vat ons die pad terug Montagu toe om water te koop en die laaste "shopping" uit Mada se bloed te kry.

Die pad van 360  (Montagu) af na Laingsburg, is soos suiwer afwagting, om elke draai word jy veras. Die oggend lug is fris, die weer is perfek en die volgende draai met nuwe ontdekkings, die vryheid, no worries, van wat voorle is …..

As dit so lyk as jy begin kan dit net beter raak.

pa100155.jpg

Ek raak op n stadium n bietjie weggevoer met die regterhand en die driffie skop ons toe so bietjie verder op as wat ons nou moes.  Jy kan mos daardie “de moer in stilte”  voel hier van agter af.  Wel dit was stil en hier is die “stil“ fotos van die Anysberg.  Ek het n vriend “Helgaard Bell” wat so stuk grond hier het.  Sal eendag kom kuier Belletjie.

pa100157.jpg

pa100158.jpg

Laingsburg is Laingsburg, ons onthou die vloedramp, maar miskien is die ramp nog nie verby nie - bedelaars by die bottelstoor (waar mense se “God sal jou seen” as n sales pitch vir n dop gebruik). Hier sit ons met bloed in ons are wat nog vol avontuur loop. Dank die Here vir sulke bloed en die geleendheid om dit te kan doen.

Die teer voel nie lekker nie.  Ons vat die 21 km kortpad regs na Hilandale (grond) en mik in Sutherland se rigting. Nog steeds koud. Net voor Verlatenkloof draai ons links na wat Marius my mooi laat verstaan het is Ouberg 2.  Dit is nou Tankwa Rivier se wereld.

Lekker pad, maar soos T4A se, hy eet tyres.  n Mercedes ML 450 het ons in die stof gedoop, maar ons groet toe weer langs die pad. ML papwiel. Bikes vars lug.

Danie langs die Tankwa Rivier. . Die transformasie van tussen die droog en water is dramaties.

pa100166.jpg

pa100159.jpg

Vir n Nataller is hierdie wereld anders, maar pragtig anders. Die eenvoudigheid van die omgewing bring rustigheid. Ek hoop om dit beter te kan beskryf soos ek aangaan.  Ek begin chill.

Ouberg Pas, wat voorle kan jy nie vergelyk met Baviaans nie, maar op sy manier fantasties. Jy kom van die vloer van die Onder Karoo en klim na 1404 m in amper geen tyd.  Fantasties.  Lekker om te lewe.

pa100185.jpg

Ouberg van bo af

pa100173.jpg

Marius op pad op

pa100177.jpg

Dit lyk vir my daar is mense met baie tyd en verf, want hulle is besig om die klippe op Ouberg (sorry Mars Ouberg 2) te nommer. Wel ek se julle (ek se jou!) hulle gaan flippen lank daar wees.

pa100182.jpg

En nog een, maar hulle is nou eers by 54 - good luck

pa100183.jpg

Ons moet ophou klippe tel en by Middelpos Hotel (geen bespreking) kom. Van hier het die pad lank begin word, goeie pad wat al hoe slegter (sand/klip/gruis) begin word hoe nader jy aan Middelpos kom.  Hier het ek geleer jy moet nie n bestemming he nie, want as jy daar kom en jy moet verder, breuk dit jou moed.  Jy sit jou mind op n ding (koue bier onder andere) en dan moet jy verder.  In elk geval Middelpos was …. Middelpos.

Marius en Danie

pa100187.jpg

Lang storie kort almal is n bietjie gatvol, ons kry toe n pad aanwysing van die tannie op die foto hierbo.  Of ons het nie mooi geluister nie, of sy het sleg verduidelik.  Konsentreer kerels. Anyway, ons vat die verkeerde pad en is op pad na Calvinia toe (dankie Danie dat jy dit vroegtydig agter gekom het), draai om en kom toe op die regte pad en kruis die die teer by Brandvlei/Williston

Hier kom nie baie karre verby nie soos Danie wys.

pa100189.jpg

Die dag is amper om.  Dit was n lang dag.  So 80 km teer op pap bande en dan is ons in Williston.  Maar voor ons nou verder gaan moet ons eers die gemoedere lig. Dit raak koud.  Min sal ons weet wat dit beteken......

pa100194.jpg

Laat Saterdag middag ry ons Williston binne.  Jy moet rem of jy is verby – cliché, so what.  Die eerste plek wat ons sien is  Die Ark.

So windgat meisie verseker ons dat ons maar moet  parkeer, want Die Ark is DIE plek in Williston.  Wel, ons het haar nie geglo nie, maar ons moes. Elmarie het n fantastiese plek, net wat ons wou gehad het.  Skoon, gemaklik, bekostigbaar, maar anders.  In elk geval ons was die enigste gaste en het gaan skaap tjops koop, vuur gemaak, roete beplan en gebraai.  OK, n bietjie bier, wyn en brandewyn ook  grbruik.

pa100198.jpg

Die eetkamer

pa100200.jpg

Spreuk vanself

pa100201.jpg

Die logboek

pa100222.jpg

So begin die beplanning vir die volgende dag  van Williston vat ons die pad oos van Brandvlei - Verneukpan - Boegoeberg.  Daardie aand begin dit reen in Williston en die gode, soos altyd, het hulle eie planne.

Dag 3 - Sondag, 11 Oktober 2009

Dit het baie gereen in die nag.  'n Nat Williston in Oktober, gebeur nie baie nie.

pa110229.jpg

Eers het ons n yslike brekkie ge-eet en besluit toe om laag te le en die onmiddelike omgewing te verken agv die baie reen..  Toe kom die son en ons besluit om die pad te vat.

Plan is reguit noord, oos van Riet se vloer tot by die T, regs en dan weer links na Swartkop. Verneukpan, Diemansputs en dan na Putsonderwater wat nog n lewensdroom van my was. Nie omdat daar iets (??) is nie, ek wou net altyd se ek was daar.

So 11h00 ry ons uit Williston na die noorde. Die pad is redelik OK, baie grys veral in die eerste 10 km, toe word hy beter.  So 50 km later het die plasse water begin le en so elk en nou en dan maak die modder jou mooi wakker as dit jou agterwiel so waai gee.

Op presies 70 km maak ek die verkeerde besluit, ek volg Marius se lyn (nie sy skuld), die waai van die agterwiel is toe meer terminaal.  Ek kry haar regop, toe is die volgende plas voor my.  Staan op (kon nie - 2 up, te laat, look up - dit doen ek toe, open up, dit ook, maar te laat.  Party van ons ken daardie aaklige gevoel as jy weet hier gaan ons..  Slaan die pad (modder) en val op die linkerkant, kyk terug want toe worry ek al klaar oor Magda.  Sy en die bike maak beurte om bo te wees.

Toe is ek op my voete en hardloop om, die bike le bo-op Magda en sy roer nie.  Ek lig en skreeu gelyk. Niks. Skreeu weer en weer niks. Na so 30 sekondes, wat soos n eeu voel kyk sy op. Verligting is n “under statement”.

Die crash site

pa110232.jpg

Lang storie kort, Danie kom so 5 min later, dit begin weer reen.  Magda het totale geheue verlies en se seker 100 maal vir my haar enkel is seer en waar is ons en waar is Marius - oor en oor.  Marius daag so 30 min later op en se daar is n plaashuis so 3 km aan.  Hy gaan haal die boer en hier het ek weer verstaan watse goeie mense daar in die wereld is.  Brand du Toit het Magda kom haal met sy bakkie (dit is nou so 1 nm op Sondamiddag).  Sy vrou, Elmarie en die kinders en Ouma het almal gehelp met tee ens. Na Magda haar derde koppie rooibos in het, het hy die dokter op Williston per radio gekontak en haar met sy bakkie terug na die kliniek geneem (70 km).  Dr Vermeulen wat op daardie stadium besig was met n braai) het alles gelos en van die plaas dorp toe gekom, Magda ondersoek en gese sy was OK, maar ons kort x-Strale.  Die naaste was Calvinia. Brand, Dr Vermeulen, Suster Elmarie en Elmarie (Ark) baie dankie vir julle hulp.

Magda terug by Die Ark in ons ou bed - nie gelukkig nie.

pa110236b.jpg

Elmarie  (Die Ark), dankie vir jou hulp.  Brand en die hele familie daag Sondagaand op om te kom verneem oor Magda se welstand.  Weereens baie dankie aan julle.  n Lang nag en die volgende dag moes ons Magda terug in die Kaap kry.  Gelukkig het ons n geleentheid gekry saam met Rudolf en Elmarie (die suster van die kliniek). Baie dankie mense.

Dag 4 - Maandag 11 Oktober 2009 - En toe was daar drie .....

pa120238.jpg

Ek voel soos n skurk, but the show must go on.

Marius en Danie het my bike so goed moontlik “gepatch” terwyl ek vroulief terug in die Kaap probeer kry.  Magda, baie dankie dat jy aangedring het dat ek die trip moet voltooi.  Dit klink soos n troue so baie se ek dankie, maar ek bedoel dit.

Teen die tyd is dit 11 vm.  Ons besluit om die teer tot kort van Calvinia te vat en dan kortpad  na die R27.

pa120244.jpg

Toe slaan ons die lang teer deur Brandvlei en dan aan na Kenhardt, met die wind van die kant.  Was nie lekker nie.

Lank en reguit

pa120253.jpg

Onthou ek is n bietjie van n birder - Versamelvoel - Sociable Weaver (Philetairius socius) nes

pa120258.jpg

Net na Kenhardt draai ons links op n lekker grondpad, baie klippe in die begin met so plek-plek sand al langs die Hartebeestrivier af

pa120262.jpg

So 84 km verder le Kakamas en die bottelstoor wat nou na toemaak se kant toe staan.  Selfde pitch van die bottelstoor brigade as in Laingsburg.  Lyk my hoe meer jy drink in daardie wereld hoe meer word jy geseen.  As ek daar gebly het was ek nou al n engel.

Kakamas

pa120264.jpg

Drink n yskoue bier by die bottie en laat waai na Augrabies, want ons moet nog kos koop en die winkel maak amper toe.  Aangekom en proviant gekoop, sit ons af na die kamplek.  Slaan tent op, maak vuur en doen wat n mens doen as jy kamp.

pa120282.jpg

Danie

pa130294.jpg

pa120283.jpg

Marius – Chef (hotelskool gekwalifiseerd) en roete beplanner

pa130293.jpg

Daardie skoon ketel kry eindelik werk

pa130292.jpg

Dag 5 – Dinsdag, 13 Oktober 2009

Plan - Ontbyd, ontspan by Augrabies, Pofadder, Onseepkans, (oor die grens na Namibie  Karaburg, Ai Ais .....
Mars se verjaarsdag.  Min sou on sweet wat die dag sou inhou..  Daardie dun bloumatrassies werk nie so lekker nie en ek het 2 gehad (een was Magda s’n).  Elk geval n perfekte dag behalwe dat die ape Marius se “spices steel”

Marius maak koffie en vloek die ape

pa130295.jpg

Hier moet jy sluk, want die voels help jou.

pa130304.jpg

Ons is af na die waterval en dit is ”spectacular” al was daar nie so baie water nie.  Die plek is goed uitgele en baie goed onderhou.

pa130309.jpg

So net na 11 vm maak ons vol petrol en sit af na Pofadder.  Nog een van daardie plekke wat almal van praat, maar niemand weet waar dit is nie (soos Timbuktu en nmoerseklompbuffelsmeteenskootdoodgeskietfontein of was dit tweebuffels…?).

Anyway ek was daar, dit is nou Pofadder.

pa130329.jpg

Ons probeer toe om ZA stickers te kry in Pofadder, yeah right, want Marius en myne was in Magda se paspoort wat toe veilig terug op die KZN noordkus was.  Moet se almal op Pofadder het hard prober om te help.

Die 50 km van Pofadder na Onseepkans (Namibie grens) is n goor pad, sand, klippe, sinkplaat.  Jy moet jou spoor kies en hoop dit is die regte een.  Veral as jy n aversie teen los grond/sand het.  Daardie spook moet ek nog oorwin.

Die vista as jy afry na die grenspos is amper soos n “moonscape”, dit lyk soos n skildery, “surreal”, treffend.

pa130334.jpg

Onseepkans grenspos na Namibie

pa130336.jpg

Marius op pad na Nam

pa130339.jpg

Danie by die Namibie grenspos - Karas gebied

pa130342.jpg

Die grenspos aan beide kante was geen problem.  Almal baie vriendelik. R 115 aan Namibie kant vir “road tax”.  Lyk of die Namibiers se road tax n bietjie meer as die RSA s’n vir die regte ding gebruik word.

13h15 se kant - Die pad aan die Nam kant  is breed en goed aan die begin, maar soos jy aangaan is daar vier spore met sand middelmannetjies tussenin.

Ek was heel laaste, te veel fotos geneem. Op n kol is ek voor en Danie kom verby.  40 km in Nam in kom ek oor n bult en daar voor my le al die goed wat van n GS kan afbreek, met klere, sakke ens versprei oor die pad.  In die verte le Danie en sy bike.  Daardie koue gevoel gaan soos naalde deur my lyf.  Dit is nou n mooi manier om te se ek skrik my moer los.  Die ewigheid van daardie volgende 5 sekondes.

Hier het die probleem begin

1001534h.jpg

1001535.jpg

Danie is OK, wel hy beweeg.  Die bike is toast.

Toe ek by Danie kom is hy “fine” net seer, maar dit was die adrenalien.  Marius arrive.  Eerste indrukke is n gebreekte (oopfraktuur) linker gewrig.  Ons ontsmet (saflon) verbind en Danie begin kla van pyn in die rug en ribbes.  Hy beweeg moeilik. Daar is geen selfoon verbinding.  Ek kry toe al sy “evacuation assuransie” detail, stoor die grid op die GPS en een van ons wou net na Karasburg begin ry toe Albert Strauss, n boer wat daar naby woon gelukkig daar stop.  (In die 3 uur het ons 3 motors gesien).

Danie onder n n seil, want dit is vrek warm

1001537.jpg

Albert Strauss wat ons die hele middag gehelp het

1001541ce.jpg

Op n ander forum sal ek graag die onderwerp van die sogenaamde “evacuation assuransie” wil bespreek.

Lang storie kort, ek gebruik Albert se foon om die “evacuation” mense te bel.  Die einde van die saak toe Danie begin vaal word (bleek verby), sy pols begin swak word, bel Albert sy Pa Phillip wat die Prado  bring.  Met telefoniese instruksies van Dr Vermeulen (as ek reg onthou) van Karasburg laai ons Danie eers op n kombers en toe op n sponsmattras in die Prado.  Daar gaan hulle.  Ons wag vir die polisie wat nooit opdaag.  Albert bel sy buurman en ons laai die GS op die Cruiser.  Baie dankie Albert en Buurman (Ettiene?).

16h45- Met Albert se woorde, die pad raak nie beter nie, veral die laaste 20 km en die 5 de draai, op ons geskokte sisteme, pak Marius en ek die laaste 70 km aan na Karasburg.  Dit was toe nie so erg.  Die een kar (van die drie wat ons gesien het, die polisie s’n) het ons langs die pad gekry met geen mense in nie.

Phillip Strauss het gereel by die hotel vir verblyf en kry ons toe later daar.  Die eerste 3 biere het die ergste skok uit ons lywe gedryf.  Phillip sluit by ons aan en se dat Danie altwee polse gebreuk het, 9 ribbes af, sleutelbeen af en dat Dr Vermeulen n pyp in sy long gesit het as voorsorg.  Dit, in my opinie was n lewensredder.  Dit was later be-aam, uit Windhoek, dat die ribbes die long gepenetreer het en dat sy enkel ook gebreuk was.

Ons het vir Danie gaan kuier by die hospital.  Hy was nog steeds nie skoongemaak.  Feit is dat hulle hom per provinsiale ambulaans na Windhoek toe geneem het waar hy eers 8 vm  die volgende dag aangekom het.  Soos ek se dit is n “topic” wat ons goed op n ander forum kan bespreek.

Phillip Strauss, en sy seun Albert het hulle tyd, motors, petrol ens tot ons beskikking gestel sonder enige huiwering.  Phillip/Albert, Dr Vermeulen baie baie dankie. Phillip jy is n man onder manne.

Ons ( Phillip, Marius en ek) eet toe n lekker “steak en 2 bottels rooi wyn.  Dit was tog “after all” Marius se verjaarsdag.  Ons slaap toe in die hotel.

Phillip, Mars en ek

1001543h.jpg

My blou kol van 2 dae terug se crash maak sy verskyning.  Dit het later tot in die waai van my been gesak.

1001544e.jpg

Dag 6 - Woensdag 14 Oktober 2009

En toe was daar 2 …..

Ons eet n lekker ontbyt by die hotel en probeer vergeefs om die ongeluk by die polisie aan te meld.  Die reel is dat Danie dit self moet doen.  Geen redenasie sou dit verander.  As hy siek is, moet hy beter word en dan terug Karaburg toe gaan en die episode aanmeld.  Wonder wie het daardie manual geskryf.

In elk geval n ligte oomblik was al die gevangenis (en daar was baie), wat allerly kwinkslae vir ons geskreeu het.  Marius veroorsaak chaos toe hy R 10 skenk vir die tronkfonds aan een van die “mak inmates”.  Jy kon nie glo hoe sy makkers hom gedreig het as hulle nie hulle “share “ kry nie.  Kon dalk n doodsvonnis wees.

Ons gooi petrol in en vat die C10 in Ai Ais se rigting.  Ons is net uit Karasburg toe n trop Springbokke oor die pad hardloop.  Die pad is goed en ons sien een perdekar in die volgende 56 km.  Met Danie se ongeluk vars in ons geheue vat ons dit maar kalm.  Daardie sand middelmannetjies word goed gemeet.

By die teer regs en 6 km later weer links op die C10 na Ai Ais.  Weereens n goeie pad, maar sekere dele baie klipperig (grys) en sand middelmannetjies.  Ons sien die afdraai na die Visrivier canyon, maar besluit ons sal dit more doen.

1001569.jpg

pa140353.jpg

Die laaste paar km na Ai Ais is baie mooi.  Jy daal in die Visriviervallei af deur die rotskoppies en dan eweskielik is jy daar.  n Oase

pa140359f.jpg

Die plek is nie jou tipiese “resort” nie.  Daar is n groot verskil tussen kamp en chalets/hotel.  Wel, ons kamp.  R 100 per nag en R 100 per person, maar jy kan van al die hotel se fasiliteite gebruik maak.

Ons tent

pa140362.jpg

Ons kombuis

pa140382.jpg

Ons het n paar koue biere gedrink, gaan swem in die buite warmwater swembad en toe gaan kos (lekker varktjops) en wyn (Tall Horse) koop vir die aand se verigtinge.  Lekker vuur, lekker kos, lekker wyn en lekker moeg klim ons in ons 2 sleeper in.  Die idée was dat Magda, Marius en ek sou deel (dit is nou die tent).  Not possible.  Lyk my daar was divine intervention.

Baie nice RR en fotos!  :thumleft:  Ek hoop Danie voel al beter. Dit gaan seer wees vir nog lank.  Is jou vrou okay?

Magda en Danie is altwee OK.  Magda is frustreerd omdat sy nie mobile is nie.  Danie het al so paar operasies gehad op sy gewrigte en die dokter is gelukkig met sy progress.

Dag 7 – Donderdag 15 Oktober 2009

Ek is vroeg op en verken n bietjie verder.  Kry die plek waar die warm water uit die aarde kom.  Volgens die bord moet jy versigtig wees, water 65 grade.  Daar is n rede vir die bord, ek brand my vingers. 65 grade is flippen warm.

Ons trek lig aan, los al die bagasie behalwe water en puncture kit en daar trek ons na Hobas (Visrivier Canyon).  Groot fout om lig aan te trek.  Ons is skaars uit die vallei toe begin dit reen en dit is koud.  Snaaks ons is dan in Oktober in Nam.  Elk geval die pad is mooi. Ons backtrack 22 km op die C10 en draai linksop D324 na Hobas.

Die D342

pa150388.jpg

pa150391.jpg

Die laaste paar km voor Hobas is baie klipperig en sinkplaat. Daar aangekom help die vriendelike hekwag ons met 2 asbliksakke, die dik soort.  Dit was n lewensredder, want toe is dit 11 grade en die wind waai.  Ek het nog steeds myne.

Die groen bende

1001630.jpg

Die Canyon is moelik om te beskryf of om op fotos vas te le.  Marius bieg dat, as hy, sy lewe weer kan oor he, dat hy n geoloog of so iets sou word.  Het hom moeilik daar weg gekry

Die Visrivier Canyon

pa150403.jpg

Diep gedagtes

pa150412.jpg

Waar woorde

pa150408.jpg

Marius in sy Asbliksak gewaad.  Die buff wat hy dra is n hemp wat hy by Pep Stores gekoop het en die bokant van afgesny het.  Hy en die buff was onafskeidbaar

pa150405.jpg

Die pad terug was n bietjie warmer danksy die asbliksakke.

1001646w.jpg

pa150418.jpg

Klip soos n skildpad

pa150417.jpg

Die res van die dag het ons maar bier gedrink en wel nog bier gedrink.  Ons treat na die bier, braai, wyn en eet was om na die “lanie” (vir die wat nie in Natal woon nie, dit beteken “grand”) deel van die oord te gaan.  Die onderdak baddens maak 9 nm toe, maar Mars en ek het vir so uur gaan swem, after hours.  Die wonder van fisika is so dat jy n nippie Klipdrif kan laat dryf van man tot man in die borrels van die bad, net soos Moedernatuur dit sou wou gehad het.  Van Loveren Merlot dryf ook.  Don’t try this at home, jy gaan iemand se gat oop sny.

Die borrelende Baddens van Ai Ais

pa160425.jpg

Ek beveel Ai Ais aan.  Dit is die moeite werd om dit n rusdag of twee te maak (en werk die Canyon in, in die oggend).  Mars en ek het vir n full body massage gegaan.  As n connoisseur op massages, laat ek julle net waarsku, ons het R 250 pp betaal net om olie op ons gevryf te kry.  Die massage was 3 uit 10.  Ons het wel ons geld op n manier terug gekry, want ons velle was so droog dat ons liters olie gebruik het.

Lekker gerus, more gaan ons die D316 vat na Noordoewer.  Agv slegte beplanning het ons geen kos of drank gehad nie en moes dus Gamchab misloop die keer. Dit was een ding wat ek nie wou misloop nie, maar ons wou n lekker rustige dag met die Gariep op vat en ons het vleis, bier en wyn nodig gehad.  Ek weet wat julle dink – piscats.

Dag 8 – Vrydag, 16 Oktober 2009

Ons is vroeg op, pak en sien dat my agterwiel n bietjie pap is. Ek moes iewers n lekkasie opgetel het en ons “plug” hom toe eers.  Dit is een van daardie inskroef goed met die plastiese oor wat jy dan afbreek.  Hy het nie goed gewerk nie, want ek moes die heel tyd n bietjie pomp.  Enigste een in n lang tyd.  Ek meen nou die puncture… wel .. en ook die pomp.
n Laaste koppie koffie en daar trek ons.  Die D316 is n goeie grondpad met die gewone gruis/sand middelmannetjies  hier en daar.  Hart was swaar toe ek die Gamchap afdraai sien.

Pak op

pa160423.jpg

Die D316, lekker pad, mooi natuurskoon

pa160430.jpg

Marius met sy kleurvolle helmit waar die D316 krys met die B1 na Noordoewer

Noordoewer ek sal maar versigtig wees wat ek hier koop.  Jy weet nie of hulle in of uitpomp nie

pa160444.jpg

pa160445.jpg

Kinders voor die winkel in Noordoewer

pa160447.jpg

Op Noordoewer gee hulle raad dat Ausenkehr alles het wat jy nodig het.  Ons gooi petrol en vat die D212 al langs die Gariep (Oranje/Senqu) rivier. Lekker pad, mooi berge en so elke nou en dan die groen van die rivier (dryweboorde).

pa160456.jpg

Dryweboorde langs die Gariep

1001704r.jpg

Suid Afrika aan die ander kant

1001711.jpg

Ek het hierdie idée van (Ausenkehr), n klein Duitse nedersetting gehad met bome langs die Gariep en n lekker biertuin.  Wel ou pel, ons is by Ausenkehr verby. Ek dog my GPS is mal toe hy se draai links.  Ons draai toe maar om.  Glo maar die GPS.    Ausenkehr bestaan uit n klomp riethuisies en n Spar.  n Groot Spar daarby, self n Tops bottelstoor.  Ons koop toe ons stuff vir die Gariep kamp episode,  lekker T-Bones, wors, poep boontjies, chilli pepper tamaties, bier, wyn (my favourite -Tassies en net vir die grandgeid van Loveren) en n bottle 3 Ships.  Sorry geen ys by Tops Ausenkehr.

1001717.jpg

Die pad langs die Gariep is great.

pa160460.jpg

Die Visrivier join die Gariep

pa160463.jpg

Mars en ek soek n kamplek al vroegmiddag voor die biere warm word.  Na twee pogings, een is die sand so dik ons sou dit nooit na die water gemaak het nie en die ander n “never mind”.  Ons kry toe die perfekte plek so 14h00 se kant.  Gou afgepak en af rivier toe vir n bad en so paar koue Black Labels.

Maar eers - gaan bad !!

pa160468.jpg

Dit was een van die beste plekke ooit.  Geen mense, koue bier, rustig, Kingfishers, warm, geen wind, bobbejane en die Gariep en die rustigste natuurskoon.  Die koue water is verfrissend om die stof van die dag mee af te was.  Daardie klipberge met die droe omgewing en die groen kontras van die Gariep is iets wat mens nie kan beskryf met woorde of fotos nie.  Lekker namiddag worsbraai langs die rivier, paar drankies en chill.  Ons moes nog n dag hier vertoef het. Maar mens het nooit genoeg tyd.  I’ll be back.

Ontspan met n koue bier

pa160481.jpg

Marius met sy PeP Stores buff om sy kop want die Gariep het sy hoed gesluk

pa160485.jpg

Die rivier het sy bekoring

pa160488.jpg

Dit is nie altyd dat mens so view het van Suid Afrika as jy braai nie

pa160498.jpg

Daardie aand het ons genoeg hout, lekker T-bones en perfekte weer.  Dit was n perfekte dag ek het nie die woorde nie.  Kyk maar die fotos

pa160512.jpg

Mars “ter” chef at work

pa160517.jpg

Ons kamp - nie eers die tent opgeslaan nie

pa160516.jpg

Ek bly maar n P… ek meen Tas man

pa160526.jpg

Ons besluit toe die aand is te mooi vir die “mansion”  en slaap net daar in die sand, langs die Gariep met n hemel wat kant-tot-kant met sterre besprinkel is.  As jy wakker word in die aand sien jy (ek moet pasop om nie liries te raak nie) die sterreprag, jy hoor die rivier, jy ruik die vuur gemeng met vars lug en die lekker moegheid van n dag op die bike gemeng met die verversings en n goeie steak en dan sluimer jy weer in.  Daardie gevoel ……

Dit was n perfekte nag…. Ons het nie eers die aardwolf gesien, geruik of gehoor nie.

Dag 9 – Saterdag, 17 Oktober 2009

Word vroeg wakker, die vuur smeul nog, die rivier loop nog, nog geen mense, eende, voels, dou en die lewe is nog steeds lekker.  Maak gou n Rooibos, borsel tande in die Gariep en met n swaar hart verlaat ek een van my gunsteling kamplekke op die trip.  Die lug is vars en dit is n perfekte oggend.

Die spoor van die Aardwolf wat ons in die nag besoek het

pa170527.jpg

Ons vat toe die pad na Rosh Pinah al met die Gariep langs.  Die pad is mooi, maar as jy noord draai weg van die Gariep af is daar n paar growwe stukke.

Wes langs die Gariep af na Rosh Pinah

pa170529.jpg

pa170530.jpg

Mars en ek het nog Danie so moeilikheid vars in ons geheue.  Mens moet, maar sukkel soms, om sulke spoke uit jou kop te kry.  Net toe die pad begin goor raak, klim ons op n teerpad vir die laaste 20 km of so na Rosh Pinah.  Teen die tyd moet ons al aandele in Wimpy he.  Elk geval ons gooi petrol in en gaan vir ontbyt by die Rosh Pinah shopping centre vir ontbyt.  Net toe ons stop, daag hierdie ou toppie (soos Bessie sal se) met sy BMW 800 op.  Vra toe of hy ons kan join vir ontbyt.  Lang storie kort, Wouter, Mars en ek eet n lekker Wimpy.

Wouter en sy BMW 800.  Die geel is nie n uitlaatpyp nie, maar sy visstokhouer

pa170531.jpg

*
Wouter is op sy pad van die Kaap af, op met die weskus, deur Nam, Angola, oos deur die Kongo, Tanzania, af deur Mosambiek en dan huistoe.  Mars en ek se nogal die man het groot klippe om so trip alleen te doen.  Wouter se sy broer se niemand sal in elkgeval saam met hom wil ry nie.  Baie lekker ontbyt. Wouter dring aan om te betaal.  Hy mompel iets van Tracks for Africa (T4A) en sy budget.  Dankie vir breakfast T4A, ek is n customer after all. Ek vind uit dat dit Bessie was, wat my hulp gegee het met Mitchell’s Pass op Wild Dog, en sy is Wouter se dogter.  Klein wereld.  Wouter, jammer om te hoor van jou probleem wat jou trip kortgeknip het.  You will ride again, net jammer jy het ons misgery op jou pad terug. Enige tyd welkom.

Die tyd het aangebreuk om terug Republiek toe te gaan.  Ons backtrack na Sendelingsdrif met die oog om deur Lekkersing n nuwe bestemming te kry.  Van hier het ons geen planne gehad nie, behalwe Cederberge.

Op pad na Sendelingsdrif.  Die bekende vista het ek so bietjie verander deur nie reguit padaf te neem nie

pa170533.jpg

Sendelingsdrif Pont - Hierdie mense in die Toyota het ons saam mee ontbyt ge-eet by Augrabies en nou kruis ons paaie weer

pa170539.jpg

Van Sendelingsdrif het ons besluit om na Alexanderbaai te gaan. Die pad van Sendelingsdrif na Alexanderbaai was n nagmerrie.  Die eerste 30 km was van die ergste grys en sinkplaat ooit.  Mars, met die ligter KLR, se vulsels en polse het groot straf gevat.  Die GS beter, maar die swaar bike in die grys het weer ander nadele.  Dit wys jou net.  Afrika het meer dinge as wat een bike gerieflik kan hanteer.  Die wind het oor die Atlantiese oseaan gekom, 50 knope.  Ons het gehang soos Valentino Rossi net om die bikes tussen die middelmannetjies te hou.  Die slegste 100 km van die trip. 

Op Alexanderbaai aangekom soek ons blyplek.  Die wind waaaaaai.  Daar is niks.  Nie eers mense nie.

pa170543.jpg

Mars en ek besluit ons pomp wiele, gooi petrol en gaan na Port Nolloth, 85 km verder op die teer met die wind van die kant. Max speed 80 km.  Dit is koud en ek trek my reenbaadjie aan om die koue uit te hou.

Wind waai sand oor die pad

pa170546.jpg

Ten spyte van die weer, vind ek die Weskus, wat ek vir die eerste keer sien, bar en mooi.  Soos Nam se klippe, maar anders.
Port Nolloth aangekom, moeg en gatvol trek ons by Vespetties in.

Port Nolloth - Vespetties

pa170547.jpg

Eerste Bier

pa170551.jpg

Ek bly in Shark country en hulle is my 2 de rugby span keuse, maar diep in my hart van my skooldae  af is ek n Cheetah.  By Vespettis, hoor ek dat die Cheetahs die Sharks gewen het.  Naar maar waar.  Elk geval, 2 yskoue biere en ons vat die pad na McDougal Bay (Port Indigo), suid van P. Nolloth, n aanbeveling van die mense wat ons op Augrabies en weer by Sendelingsdrif  raakgeloop het.

Ons kry n baie lekker plek en vat die geleentheid om bietjie te was, ja klere ook.  Mars het vir ons n lekker hoenderbredie en spaghetti gemaak trewyl ek n bietjie verken het.

pa170564.jpg

pa170565.jpg

Ons kyk die Bulls / Stormers Game – Bulls wen.

Mars - lekker moeg

pa180610.jpg

Eet en slaap.  Moeg…  Dit was een van die langste dae van die trip.  Moeder natuur het alles ons kant toe gegooi.  Ons moes by die Gariep gebly het.  Sy was so vriendelik en rustig.

More….. Steinkopf….Springbok…. Gamoep …. Garies

Hi Marius, bly om te sien daar is nog a Grey Brak op die forum, Was ook da van gr 1 tot 12 BFN!

Great ride report. The photo's of the Fish River Canyon are stunning. What a beautiful country we live in. Most people never get to see what we have and now you bring the beauty to those of us who may never ever get to these places.

lekker storie - jy het n gemoedelike, eerlike skryfstyl wat n absolute plesier is om te lees.  :thumleft:

Sorry to hear about the dramatic moments and injuries - it's a stark reminder that we should take this activity of being on 2 wheels very serious.
Regardless of the pleasure it offers it reduces the margin for error to virtually nothing.