Drie Laevelders loop maak 'n wye draai.......Baviaans & beyond...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nice trip, Noneking.  Van daardie fotos daar in die Karoo is baie mooi, varal die bloue lug.  Sterkte met jou 'first world issues'  ;D

Noneking said:
Casting from Turd said:
https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=174474.new#new

Hier is bietjie werk vir jou..........  Die ou se forum naam se als :peepwall:

Hahaha

Ek gaan Dental Tourism begin........ Ons reel vir die ouens biketrips Laeveld toe vir tanne en hulle kan sommer RR ook skryf  :imaposer:

Dit is gereel ,  :thumleft: :thumleft:

......die mediese fonds kan dan sommer ook vir ons drinks betaal , kort net n voorskrif vir die Geel Apteek , soos ons hom in die ou dae genoem het.

Laat my dink aan die ou wat by die bordeel wou betaal met sy mediese kaart , hulle sê mos dit is goed vir die prostaat !! :imaposer:

Noneking said:
Ons kom uiteindelik in Barkley-Oos aan, maar soos ek op dag 4 vermoed het is hier nie veel aan die gang. Ons ry op en af in die strate opsoek na winkel wat darem lyk of mens vleis kan koop vir braai vanaand. Eventueel stap ek by die Kooperasie in waar ek twee manne kry wat heerlik staan en kuier. Ek vra waar op die dorp ek kan LEKKER vleis koop. Die groot ou sê al die vleis op Barkley-Oos is lekker en sy uitdrukking sê ek moenie met hom stry nie. Hy verduidelik my hoe om By Boetie Steenkamp se slaghuis te kom en sê ek moet sê Rassie het my gestuur.

Dan verander Rassie van plan en sê hy ry gou saam ons soontoe om seker te maak dat hy ons nie bevark nie.....

Boetie Steenkamp sê die blokman aan om vir ons daar ordentelike stuk Rump te sny en pak vir ons 'n mooi boerewors. Ek vra uit oor kampplek op die dorp, maar Boetie reken die kampterrein is "gef&%$" hulle sal ons kele afsny daar. Ek vra uit oor kampplek buite dorp wat ons op GPS gesien, nee die ou het net eendag verdwyn en alles so gelos, ons kan nie daarheen gaan nie.

Al wat oorbly is Rhodes wat nog 60 km verder is. Die besluit is maklik en na ons so botteltjie aftershave/Spiced Gold gekoop het pak ek die moeilikste 60km van my lewe aan. Dis asof die liggaam en brein net nie meer wil saampraat nie. Ons kom is Rhodes aan, gelukkig die keer in daglig en stop by Info om te vra waar ons hout en ys kan koop. Die Oom sê daar lê 3 sakkies hout op sy huis se stoep te koop, ons kan soontoe ry en dit gaan oplaai as dit nog nie gesteel is nie.

Carlito ry solank kampplek toe met die hout en ek gaan koop ys en betaal vir kampplek by Walkerbouts.

Lyk my die mense raak nou famous by wie ons draai gegooi het. Mooi pose ou Boetie hier vir ń tydskrif artikel......😀😀😀😀😀

502f23e464ba70323d0f23f34df46708.jpg

Ghato said:
VaalBaas said:
Nou waar het Carlito verkeerd gegaan :imaposer:

Edit sorry, moes ek eintlik sê Rigard >:D

Ek hou van Rooi bikes en jy kry nie die nuwe Adv in rooi nie......... :imaposer:

..... en daar is jou verskoning ook in sy kanon in. Reël ons vir jou 'n rooie? ;D ;D

d7d7a3f2331caa3d686bc3804d94a3f9.jpg

Lees elke aand so kort stukkie. Baie lekker RR en ry lekker saam. Dankie julle  :thumleft:

Noneking said:
'n Biketrip moet reëls hê......... Sonder reëls kan dinge deurmekaar raak en die fun vir almal spoil. Ons het oor die jare 'n paar ongeskrewe reëls opgestel om dinge vir ons te laat werk.

Een van hierdie reëls is dat ons GLAD NIE by franchise restaurante mag eet of drink nie. Dit is 'n eenvoudige reël wat sorg dat 'n ou bietjie meer met 'n dorp se karakter te doen kry by 'n ou tannie se koffie winkel as wat jy dalk sou  in die local Wimpy.

Die oggend doen so situasie homself voor toe ons in Laingsburg aankom. Ons gooi petrol by Engen en daar is natuurlik 'n Wimpy waar ek al telkemale geeët het oppad Kaap toe met gesinsvakansie. Die oggend is dit egter nie vir ons beskore nie, want reëls is mos reëls.

Righard begin weer geluide maak oor 'n sagte loopeiertjie. Ek't mos al veduidelik hoe erg die man oor eet is..... :peepwall:

Hy gaan sit by tafel in Wimpy en 'n dame neem sy bestelling. Ek moet instap en die dame mooi vertel dat hy nie mag bestel nie en dat hy nie kan betaal vir enige iets wat hy bestel nie. Righard sit ewe vewese daar op sy eie by 'n two seater..... :peepwall: Mense wat ons hoor praat staar na hom en teen die tyd wil niemand in die Wimpy hom bedien  nie en hy het geen ander keuse as om op sy Ducati te klim en verder saam te ry nie..... Ek dink hy het darem weer ontdooi teen die tyd dat ons die aand in Middelpos gekom het.....

5541f5d97f428d6469f1b17bcd51f81a.jpg

[

Een van my favourite fotos van alle tye...... Onthou soos gister hoe ek en [member=19105]Carlito[/member] buite omtrent lê soos ons lag vir die arme [member=14884]Ghato[/member]  :imaposer: :imaposer: