Ek gaan hom toe eers deur vir skade en sien my agterste rempedaal het afgebreek, met die dat hy laer is agv die laer voet penne, en ek verwens myself weer dat ek daai besluit geneem het.
Maar ek laai maar my pakasie weer op en maak vas. Rikus daag op nadat hy afgeloop het om te kom loer wat vat ek so lank, en gee n paar voorstelle oor die klippe oppad uit. Toe is dit ek en daai klippe. Die keer gee ek lekker gas in plaas van om dit versigtig te vat, na aanleiding van goeie raad van iemand. Ek, ons hop so hier en daar oor n klip, en sommer so toe is ons deur. Eben is al so drie kwart op en ons almal groepeer bo. Ek wys die ander my skade, en ons besluit toe maar op teerpad tot op Volksrus, dan Wakkerstroom toe waar ons sal oornag. Ons ry terug tot by die hek, maar die is nou gesluit. Ek stuur Eben en hy loop na die hius toe om te gaan verneem of daar iemand met n sleutel is, en Rikus loop anderkant om , om te sien of daar n ander pad uit is, en bel solank die knaap met die sleutels. Ek sit onder die boom en beskou die gps vir enige ander opsies. Terug by die hek, is die knaap in volks rus en sal oor so 30 min terug wees, daar is niemand by die huis nie, en ons is dors en moeg. Ek sit nog so onder die boom en staar na die hek hopende dat ek hom met een of ander magiese krag kan oopkry, toe die magiese krag skielik in n gedagte by my opkom. Ek kommandeer die ander twee. Alby die hek se skaniere wys boontoe, so ons kan die hek uitlig. Eben bewerk die kettings, om die so los as moontlik te kry en ek en Rikus lig die hek gelyk, en toe is hy af en oop. Bly oor die petalje stoot ons die fietse deur, en herhaal die proses om die hek terug te sit. Dit gaan nie heeltemal so maklik as die uithaal nie maar met goeie spanwerk ons kry hom weer op sy plek. Ons ry deur tot by die huis en soek water, maar daar is nie. Toe ry ons aan volksrus toe. Ons kry toe die knaap waar hy staan en praat met n klomp vrouens by die eerste hek, en ek dink by myself, hoe lank sou ons nog gesit en wag het. Ek verduidelik vir hom wat ons gedoen het, en sê ons varwelle. Van daar is dit teer tot op volksrus, want ons sisteme was goed gedreineer na die gestoei, en dan ook my brandstof wat leeg was tot net voor reserwe, en met al daai gestoeiery sou ek dit sekerlik nie gemaak het nie. Ek en Rikus maak vol, en Eben gaan kry vir ons elk n lekker roomys en n half lieter ......
Verfris na die die hele petalje ry ons wakker stroom toe. Ek sou later eers sien ons kon met die treinspoor gery het, maar het toe sommer teer langs gery. Dit is lekker ry, behalwe elke keer as ons moet stop soos in Volksrus, moet ek onthou ek het nie n agterbriek nie, net n voorbriek. Die sal my nog lekker pla vorentoe. Ons ontspan lekker op die teer, en sien interresante wolk veskynsels, wat so oor die koppe vir ons loer. Die lyk nogal net soos n vuis wat n mens maak as jy n ergerlike hindernis oorkom het, alhoewel ons hom nie oorkom het nie, het ons dit darm oorleef. Ons het darm die hek oorkom, met goeie initiatief en span werk.
Oral lanks die pad is grondpad afdraaitjies, ne hier en daar, maar die hongerpyne knaag, want die maag het die ontbyt stafie by die hindernis al van al sy voedings waarde ontneem en hom omskep in afval, wat ook voel of dit nou wil ontslaan word. Ek hou die klep maar toe, in afwagting van Wakkerstroom. Ons verby die eerste afdraai wat ons verby is daar n bordjie wat sê “ de oude stasie”. Lyk vir my soos n duur plek, dink ek vir myself, min wetend. So ry ons die dorp van Wakkerstroom binne, en stop by wat oor die algemmen gesien word as n inligtings stasie, die petrol stasie, vir iets koels en informasie. Maar al wat ons kry is iets koels. Ons word wel verwys na die geboutjie met die informasie bordjie skuins oorkant die straat. Ai dink ek. Die plekke het gewoonlik nie regtig inligting nie, nie eens om te praat van informasie nie. Hulle is gewoonlik soos zombies, of mense wat een te veel trek uit n glas houertjie geneem het.
Maar hier het n aangename verrassing op ons gewag. Ons stop die fietse voor, stap in en word deur twee ouerige mense ingenooi. Nog n gewoonlike probleem, maar weereens nie die keer nie. Ons het in tussen besluit om, aangesien die pad wat toe nou nie eintlik meer is pad is nie, om hier in wakkerstroom oor te bly, aangesien ons batterye bietjie pap is. Nou ja terug by die informasie sentrum. Die oom nooi ons in die kantoor, en verneem wat ons planne is. Ons verduidelik ons soek kampplek maar ons begroting is baaie knap, en ons wil kamp. Wil ook hoor wat is die kans dat hier n plek met motorfiets parte op die dorp is, om my gebreekte agter rem hefboom te vervang. Hulle konkel so bietjie en kom toe met n voorstel. Die plek om te bly is die oude stasie, net biute die dorp, en die eienaar is een of ander hoof meganiekus by honda. Hy mag dalk n spaar rem hefboom hê. Ek is eers so bietjie skepties, en die tante moes dit op my gesig gesien het. Sy is sommer dadelik op die foon en bel, want die dorp is besig, met n kers mark wat die Saterdag gehou word. Hulle het kampplek, teen R250 vir ons al drie, en ek huiwer nie. Ons gesels nog so stukkie, en hulle verduidelik vir ons die pad soontoe. Wat n aangename verrassing toe ons daar opdaag. Netjies, groen gras, mooi skoon ablussie, en n lekker kuier plek. Ons kry ons kampplek onder n lekker groot boom. Ons pak die fietse af en ry toe terug in dorp toe, om die plekkie uit te kyk. Ek soek ook iets vir my liefde by die huis, wat my vrygestel het vir die lekker toer. Kon toe nou nie regtig n armbandjie kry, maar kry toe vir haar die uiltjie, aangesien sy so mal is oor uiltjie goedjies. Die dametjie is so gaaf om die dorp naam en datum op te griffel
Ons stap deur die dorp, kyk die winkeltjies uit, neem n paar fotos hier en daar, en gaan daar by die hotel elk laat twee melkskommels verdwyn uit die glase.
Eben het maar n melkskommel en n coke geniet.
Ons het baie hard geskimp om daai staal strooities te kan hou, maar hulle wou niks weet nie. Volgens die geskrif is dit Swart dirk Uys wat Wakkerstroom uitgemeet het met n riem wat hy gesny het uit n elands vel. As ek dit nie mis het nie, is dit die selfde ou wat Val uitgemeet het op die selfde manier. N mens kan ook tot die gevolgtrekking kom dat die selfde persoon wat Wakkerstroom hotel besit ook Val hotel besit, met die dat die bestel vorms vir die eet en drinkgoed dieselfde uiteen gesit is. Met disse op die eenkant van die bladsy en n stukkie geskiedenis op die agterkant. So terwyl jy wag vir jou kos, kan jy sommer bietjie oplees oor die geskiedenis van die plek, wat ek dink briljant is