Enige bike WD den toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Bly julle is almal veilig tuis.

Nico, is jy ok?  So 'n val kom mos eers later en byt jou as jy gemaklik raak.  Sterkte!

Ja nee Strompie, ek sien nie kans vir daai modder nie.  Het soos Skydiver gister laat middag draai gaan ry, op droeër grond.  My fotos en hijack af.

Attachments

• DSC_0241.JPG
    DSC_0241.JPG
    66.5 KB
  • DSC_0244.JPG
    DSC_0244.JPG
    58.9 KB
Dit was nou LEKKER!

Thanks to all for a really great weekend of good company, good laughs, incidents that will be told and re-told many times over, but without incidents and mishaps, there would be no story to tell.

Been needing a ride for ages, just been working and commuting for far too long. When this "Planning a Ride - Klein bike of enigiets" appeared, it sounded like weekend not to be missed.

Met with the WD's at Cullinan after an easy early morning ride on tar, even Diepsloot hadn't woken up when I went past there. Always interesting to meet the faces that belong to the WD's nom de plumes, and I was really surprised to see Subie has teeth!

The ride has pretty much been described and I'm sure will be shared for a while yet, that's what makes this forum such a special place. I really enjoyed the ride from Cullinan to Settlers, an area I've ridden a few times but never in the wet, I must mention (no one else has) that I arranged some strippers to do a show on the side of the road, problem was the guys were a bit thirsty so said they couldn't stay to watch as the though of seeing boobs without a beer just didn't gel. The Settlers area has had good rains and I pray that the farmers have a really good season, mag julle  groot oes die jaar! Both my father and grandfather farmed in the area and I remember as a young boy, them going to the Boere Saal to pray for rain on more than one occasion.

We rode from Settlers to Naboom past the old Holmepark Trading Store, I recall the store being owned by the Neeser family, old Mrs Neeser used to sit and listen to all the telephone conversations on the party line, the handset of the phone tied to her ear with a doek, this she did while she knitted, so when you made a call, you could hear the needles clicking in the background, if you challenged her as to why she was listening in, she would immediately deny that she was! If you needed to know were someone was, just phone Mrs Neeser, she knew exactly who was "kuiering" were.

The game farms around Nylstroom (Modimole) are looking fantastic after the rain, there are a number of exotic game breeders buying up the old cattle farms and farming "coloured" game, not my thing, but I suppose if someone is prepared to pay R7.2 million for a saddle back Blessbok, and R3.4 million for a Golden Wildebeest then why not make a buck (no pun intended).

Nylsvlei went by in a flash and so did Boekenhout Trading Store, as we were heading for Naboom so not much time to stop and have a look see. Die manne was dors!
Good meat to be had at Waltkon Vleisand and very reasonably priced. Worth a stop if you are in the area. A few cold ones to be had at Sashas, interesting place just off the main road - turn left at Walkon Vleis, first left again and about 300 meters on the left, just park inside. The barman and his side kick were most intrigued by the Wilddogs and how we came about and where we were off to. Good pizza and lekker music not to mention the barman's daughter......

Off to Tinmyne, I was last there in 1978 for the Rhino Rally at Ofcolaco, that's another story for a campfire.

The road from Entabeni to Tinmyne was messy, managed to peg a land claim on the "greacy section", got off lightly with no damage to the bike, not even scratched (I checked - spent Sunday afternoon washing the mud off - hey, at least I brought home some top dressing for the lawn). Bought a few beers and a bag of ice, chatted up the petrol pump attendants and watched a few locals wobbling around at the Mpedi Store, the best entertainment can be found on the side of the road! -  (remember the strippers), then on to Pokolo, what a magic place! The setting is absolutely beautiful, looking on to the pinnacle on the Entabeni Game Reserve in the distance, beautiful sandstone mountains surrounding the village and the bushveld with its green dress on looking absolutely gorgeous.

Had a hot shower, my absolute best at the end of a good days ride, great company, educational stories being told and a damn fine supper of the best Waterberg beef, potato salad, braai brood and beer, what more can you wish for!
Not one to stay up all night, I hit the sack at around 10pm so thereafter, what goes on tour stays on tour.

Early morning was just stunning, nothing beats a bushveld sunrise after a night of shabeen thumping music, which went on till around 4 am, then switched to gospel, don't you just love Africa.

The road to Vallwater was like riding through a zoo, I haven't seen so much game in wonderful condition in years. You have to ride the Makekeng to Marken road (tar), amazing twisties and a good road surface, just watch for odd fallen rock. It was a case of on our left we have wildebeest, on the right, rooihartebeest, sable, white blessbok (wonder if its seen itself in a mirror - the others in the heard didn't seem to notice), red eland, was good to see some "normal" giraffe,  ostriches giving us a run along the fence, saw a few emus in between as well. You have to feel for the farmers with rhino, they are being poached at an alarming rate in the Vaalwater area.

Fuel stop in Vaalwater, then Subie and I rode the Tweespruit road towards Warmbad (Bele-Bela) and had a leg stretch at Leeupoort.
Dit was nou n lekker stuk pad!
From there on to Brits and then home, split from Subie at Silkaatsnek near Harties. Seeing the "clean" Breakfast runners, made me understand why I do it in the dirt!

Thanks to Subie for putting the ride together, for the routes and for making it happen. Thank you to all you guys who made this a great weekend of riding, laughs, good food and better company.

Pictures to follow.

Some pics from Holmepark Trading store, I'm sure Mrs Neeser must be turning in her grave.

Interesting, (nou vat ek n kaans), "Blue Bulls" supporters found in the strangest places!

Playing pool on this table could be challenging

Electrical connections, but what the hell , they work, sort off!

Attachments

• 20141220_113639 (Small).jpg
    20141220_113639 (Small).jpg
    81 KB
  • 20141220_113730 (Small).jpg
    20141220_113730 (Small).jpg
    35.4 KB
  • 20141220_113739 (Small).jpg
    20141220_113739 (Small).jpg
    28.4 KB
  • 20141220_113751 (Small).jpg
    20141220_113751 (Small).jpg
    68.1 KB
Where Warthogs go when they die, the one with the bottle tops is called "Proppies", the other must hold some sort of record for tusks!

Attachments

• 20141220_132759 (Small).jpg
    20141220_132759 (Small).jpg
    54.3 KB
  • 20122014590 (Small).jpg
    20122014590 (Small).jpg
    89.8 KB
  • 20122014595 (Small).jpg
    20122014595 (Small).jpg
    58.4 KB
  • 21122014597 (Small).jpg
    21122014597 (Small).jpg
    74.5 KB
The Hot Water Donkey

The Camp Dog, she's special, just battling with kennel cough, but being of the indigenous breed will probably get well again without antibiotics.

The view - amazingly beautiful.

Attachments

• 21122014598 (Small).jpg
    21122014598 (Small).jpg
    53.1 KB
  • 21122014601 (Small).jpg
    21122014601 (Small).jpg
    92.6 KB
  • 21122014605 (Small).jpg
    21122014605 (Small).jpg
    51 KB
HeeBs said:
OOOOPS forgot our group photo !!

Um Killroy..... some photography lessons for the staff please !!  :imaposer:
:lol8: :lol8: :lol8:  :thumleft:

nice RR guys! Glad you all made it in one piece  :thumleft:

MegaPix said:
Duster... waar is daai grondpad met die barrier wat jy gery het?
MegaPix, as jy op die ou pad van Naboom af Modimolle toe ry, kry jy so 15km voor Modimolle die Tempel Warmbronne op links.  Daar is die grondpad, Grootfontein, waar jy regs afdraai.  Met daai pad reguit aan dan kan jy by 'n kruispad of regs gaan Naboom toe langs die veilingkrale langs, of reguit aan dan kom jy by die ou Sediba uit wat uiteindelik weer by die R101 aansluit tussen Naboom en Potties.
Daar is 'n paar afdraaie maar die pad is mooi en die pas wat jy daar uitry het mooi uitsigte. Jy moet eendag kom dan ry ons 'n paar van daai.

Duster said:
MegaPix said:
Duster... waar is daai grondpad met die barrier wat jy gery het?
MegaPix, as jy op die ou pad van Naboom af Modimolle toe ry, kry jy so 15km voor Modimolle die Tempel Warmbronne op links.  Daar is die grondpad, Grootfontein, waar jy regs afdraai.  Met daai pad reguit aan dan kan jy by 'n kruispad of regs gaan Naboom toe langs die veilingkrale langs, of reguit aan dan kom jy by die ou Sediba uit wat uiteindelik weer by die R101 aansluit tussen Naboom en Potties.
Daar is 'n paar afdraaie maar die pad is mooi en die pas wat jy daar uitry het mooi uitsigte. Jy moet eendag kom dan ry ons 'n paar van daai.

WEET PRESIES WAAR IS DIT.
ONS MOET DAN PLAN MAAK

THNX

subie said:
Masterbeerkie en woestynhond kon mens sien was baie broos  na die vorige nag se "gefuifery" tot vroeg oggend ure. Skande het hulle gemaak en ek het die fotos geneem maar is nie iets wat n mens op n forum kan pos nie.  Ek sal maar die pics hou vir ammunisie as ek dit sou nodig kry eendag.  :patch:

:spitcoffee:
Janee Subs  - ek en Woestynhond het omtrent gesuffer. Gebeur as jy eers 10uur die vorige aand in die pub begin beplan. Ons mojo was op by Naboom. Mind you - daar's niks om 'n babelas gou-gou uit te werk soos 'n nat grondpad nie  :biggrin:
Nice meeting new faces and thx to all for excellent company  :thumleft:
en almal se rondtom gasvryheid!
Tot volgende keer!!

Hierdie  hele trip van julle het my aan die dink gesit - flippen gevaarlik, ek weet  :patch:
Ek ry nou so 30jaar bike waarvan die laaste 3jaar op groot bikes is en ek is partykeer naby die punt om als te verkoop en te gaan 4x4  :xxbah:
EK mis die "regte" biker dae waar ek op my XT500 geklim het met 'n rugsak en solo Mosambiek toe gery het. Ok ok, ek weet, as ek dit nou moet doen is ek vrek binne 50km maar dit het my op my seun se KLR laat klim en so 100km langs die spoor afgery. Al wat ek kan se is  :thumleft: :lol8: :lol8: :lol8: :lol8: :lol8:

Ek oorweeg dit om nog 'n Fugly of iets te koop en terug te gaan single's toe. As dit te ver is dan flippen stoetie ek nader en ry wat ek kan. Die ondervinding wat julle manne die naweek gehad het is net vir my waaroor dit werklik gaan, ongevalle ingesluit.

Ek sien julle so waar as wragtig op die volgende een !!

SchalkL said:
Hierdie  hele trip van julle het my aan die dink gesit - flippen gevaarlik, ek weet  :patch:
Ek ry nou so 30jaar bike waarvan die laaste 3jaar op groot bikes is en ek is partykeer naby die punt om als te verkoop en te gaan 4x4  :xxbah:
EK mis die "regte" biker dae waar ek op my XT500 geklim het met 'n rugsak en solo Mosambiek toe gery het. Ok ok, ek weet, as ek dit nou moet doen is ek vrek binne 50km maar dit het my op my seun se KLR laat klim en so 100km langs die spoor afgery. Al wat ek kan se is  :thumleft: :lol8: :lol8: :lol8: :lol8: :lol8:

Ek oorweeg dit om nog 'n Fugly of iets te koop en terug te gaan single's toe. As dit te ver is dan flippen stoetie ek nader en ry wat ek kan. Die ondervinding wat julle manne die naweek gehad het is net vir my waaroor dit werklik gaan, ongevalle ingesluit.

Ja Schalk dink ook ek is aan die einde van adventure bikes ry. Te oud en te vet is my probleem. Die modder paaie van die naweek
was vir my te erg. Ek moet as ek wil aangaan my paaie versigtig kies vorentoe en maar liewer alleen op die veiliger paaie van die Noord kaap en Bray se kant toe waarvoor ek so lief is probeer ry. Klippe,riviere en modder is net nie vir my nie en ek pas ook nie regtig by n groep ry in nie,al het ek probeer.
:ricky:

SchalkL said:

Ek dink jy is spyt jy het Jane verkoop.  Hel Schalk die laaste2 weke het ek amper 2000km gedoen op haar, en elke keer was daar natpad en dik sand betrokke.

En ja, sy het my vinnig geleer om dit te handle.  Ek het geen behoefte vir iets groters nie.  Ek kon ry waar meeste ouens ry en myself gate uit geniet en nie te lank na die 990's by my bestemming aan gekom nie.

Ek is mal oor my bike en die paaie wat ek nou gery het.  Net waf 'n enkellopende man  nou nodig het.

Sal like om jou te ontmoet en saam te ry

MegaPix said:
SchalkL said:

Ek dink jy is spyt jy het Jane verkoop.  Hel Schalk die laaste2 weke het ek amper 2000km gedoen op haar, en elke keer was daar natpad en dik sand betrokke.

En ja, sy het my vinnig geleer om dit te handle.  Ek het geen behoefte vir iets groters nie.  Ek kon ry waar meeste ouens ry en myself gate uit geniet en nie te lank na die 990's by my bestemming aan gekom nie.

Ek is mal oor my bike en die paaie wat ek nou gery het.  Net waf 'n enkellopende man  nou nodig het.

Deal! Ons sal plan maak.............  :thumleft:

MegaPix said:

ek wil nie jou siel uittrek nie, maar vertel bietjie hoe werk die stilstaande omval storie van jou? Het op die video gesien en dit lyk of jy 'n kopskoot gekry het.... ;) ;D

Bundu said:
MegaPix said:

ek wil nie jou siel uittrek nie, maar vertel bietjie hoe werk die stilstaande omval storie van jou? Het op die video gesien en dit lyk of jy 'n kopskoot gekry het.... ;) ;D

Bundu

Als gaan oor momentum.  My sak agter op is redelik hoog  so ek moet op die footrest klim en my been vinnig oor die sak skiet.  Nou as die donnerse grond glad of sag of skeef is, dan help die fkn sidestand nie altyd nie.  So as ek met spoed my been oorgooi dan trek my fkn pens my van balans af

😁😂😃😅😆

Dis maar al. Dan val die bike na links of regs en ek poep om haar regop te hou dan.

MegaPix said:
Bundu said:

Bundu

Als gaan oor momentum.  My sak agter op is redelik hoog  so ek moet op die footrest klim en my been vinnig oor die sak skiet.  Nou as die donnerse grond glad of sag of skeef is, dan help die fkn sidestand nie altyd nie.  So as ek met spoed my been oorgooi dan trek my fkn pens my van balans af

😁😂😃😅😆

Dis maar al. Dan val die bike na links of regs en ek poep om haar regop te hou dan.
:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
10 UIT 10 vir die verduideliking!

Toemaar, ek het self al onder my 1190 gele nadat ek gedink het die side stand is uit..... en hy was nie......  :lol8: :lol8: :lol8: