Duster
Race Dog
- Reaction score
- 1
- Bike
- Yamaha Super Tenere
Ook gewonder of Nico ok is. Enige nuus, of iemand 'n nommer van hom dan kan ons net hoor of hy ok is?
Dwerg said:Nicobie wil glad nie preek en afleiding maak van julle RR af nie nie maar het jy vir 'n CT scan gegaan? Mens MOET as jy bewussyn verloor het en geheue verlies het. As jy enigsins deurmekaar begin raak gaan dadelik hospitaal toe. Ek het amper 3 weke na my ongeluk eers gegaan na ek begin sukkel het om te praat en ek het bloeding en swelling op die brein gehad. Dokter reken ek was amper katswink
Dwerg said:Nicobie wil glad nie preek en afleiding maak van julle RR af nie nie maar het jy vir 'n CT scan gegaan? Mens MOET as jy bewussyn verloor het en geheue verlies het. As jy enigsins deurmekaar begin raak gaan dadelik hospitaal toe. Ek het amper 3 weke na my ongeluk eers gegaan na ek begin sukkel het om te praat en ek het bloeding en swelling op die brein gehad. Dokter reken ek was amper katswink
Nicobie said:Ek was toe dokter toe, plate geneem en alles - Daar is 6 (ja ses) ribbes gebreek (displaced right sided rib fractures)
Master Glitter said:Nicobie said:Ek was toe dokter toe, plate geneem en alles - Daar is 6 (ja ses) ribbes gebreek (displaced right sided rib fractures)
Vaaaarkmegently - jy's fokken kliphard ou! Bly jy is OK en stem ook saam met Dwerg :thumleft:
Dink Subie se myprodols en die bier het darem bietjie gehelp ook ;D
(en terwyl jy nog uitgepass lê, skop skop Megapixs so skamerig aan jou om te sien of daar iewers lewe is ek dit self gesien)
Sterkte en vinnige herstel word jou toegewens!
Enter your email address to join: