Get off you ASS and go Div TRIP Nam 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Harry the Buffalo said:
RtD met die 800 het daai stukkie pad voor gery...................en ons almal is riding buddies en ons kyk uit vir mekaar......maar oppe stadium so oppe knoppie stop RtD toe om weerie spannetjie bymekaar te kry en toe ekke so langs hom stop toe vra hy my ??? ??? ??? WAARS OSCAR................my baie kort en bondige antwoord was :patch: :patch: :patch:......Hoe de MOER moet ek weet..........ek het GENOEG probleme van my eie :patch: :patch: :patch: :peepwall: :peepwall: :imaposer: :imaposer:......maar dit wassie lank nie toe kommie man in die stof pad aan :imaposer: :imaposer:

:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Jis Oom harry, ek kannie ophou dankie se nie. Ek't skool gegaan in Winhoek in die '70's en het daai wereld soo goed leer ken. Selfs in die Caprivi gekom in die begin van daai lang skietgeveg met Swapo as n  skool laaitie.

My heimwee is groot vanoggend en ek het die vrou gese ons moet n plan maak.

:thumleft:

Hierdie is n klassiek RR. Ek stem die Mods kan hom maar status gee.
 
Geotraveller said:
Harry the Buffalo said:
RtD met die 800 het daai stukkie pad voor gery...................en ons almal is riding buddies en ons kyk uit vir mekaar......maar oppe stadium so oppe knoppie stop RtD toe om weerie spannetjie bymekaar te kry en toe ekke so langs hom stop toe vra hy my ??? ??? ??? WAARS OSCAR................my baie kort en bondige antwoord was :patch: :patch: :patch:......Hoe de MOER moet ek weet..........ek het GENOEG probleme van my eie :patch: :patch: :patch: :peepwall: :peepwall: :imaposer: :imaposer:......maar dit wassie lank nie toe kommie man in die stof pad aan :imaposer: :imaposer:

:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Jis Oom harry, ek kannie ophou dankie se nie. Ek't skool gegaan in Winhoek in die '70's en het daai wereld soo goed leer ken. Selfs in die Caprivi gekom in die begin van daai lang skietgeveg met Swapo as n  skool laaitie.

My heimwee is groot vanoggend en ek het die vrou gese ons moet n plan maak.

:thumleft:

Hierdie is n klassiek RR. Ek stem die Mods kan hom maar status gee.
BAIE ....baie dankie Mater :thumleft: :thumleft: dis BAIE lekker as n mens die moeite doen ommit te skryf en mense geniet jou wedervaring saam jou :thumleft: :thumleft:
 
Oom Dave, ek lag so lekker vir hierdie skrywe. Dit voel asof ons heelpad saam met julle toer. ek lees dit selfs hardop vr my vroutjie
 
Lem said:
Oom Dave, ek lag so lekker vir hierdie skrywe. Dit voel asof ons heelpad saam met julle toer. ek lees dit selfs hardop vr my vroutjie
Dankie Louis..Ou Seun!!! lekker om jou en jou vroutjie ook oppie scooter saam ons te he :thumleft: :thumleft:
 
Gedink ek sal die kommentaar los tot Oom Harry klaar is met die report maar lyk my hy het gesien JR en Bobby is terug op die kassie.  :imaposer:

Het net drie maande gelede van Swakop af gekom en as ek die mooi foto's sien wat julle geneem het verlang ek soos 'n koshuisbrak wat die naweek moes inbly. Vroutjie (sy is ook net so stil tot sy de moer in raak!) se vir my na julle weg is: Dit is nou oulike manne daai.  :mwink:

Harry, Rocky, Orcar & Pieta, dankie dit was 'n voorreg om julle aan huis te kon he. Ons is baie verlig dat alles goed afgeloop het en dat julle so lekker trip kon he. Gooi die pics lat ons saam met julle kan lekker kry!  :ricky:
 
Baie mooi report Harry!! Ek kannie wag vir die volgende stukkie nie! :thumleft: thumleft:

..............en ek moet se met briekmerke in jock issit die stukkie wat ek die meeste geniet het

Jy is 100% reg!  :imaposer:  :ricky:


Elke more "Start" ons die dag oppie regte manier en ekke glo vas dis hoekom ons weer veilig      die by die  huis waarvoor ons so LIEF is kon sien

:hello2: :hello2:


 
Uilspieël said:
Gedink ek sal die kommentaar los tot Oom Harry klaar is met die report maar lyk my hy het gesien JR en Bobby is terug op die kassie.  :imaposer:

Het net drie maande gelede van Swakop af gekom en as ek die mooi foto's sien wat julle geneem het verlang ek soos 'n koshuisbrak wat die naweek moes inbly. Vroutjie (sy is ook net so stil tot sy de moer in raak!) se vir my na julle weg is: Dit is nou oulike manne daai.  :mwink:

Harry, Rocky, Orcar & Pieta, dankie dit was 'n voorreg om julle aan huis te kon he. Ons is baie verlig dat alles goed afgeloop het en dat julle so lekker trip kon he. Gooi die pics lat ons saam met julle kan lekker kry!  :ricky:
Gewonner waar KRUIP jy weg ou Seun :mwink: :mwink: :mwink:..............BAIE bly jy ry saam :thumleft:
 
BlueBull2007 said:
Baie mooi report Harry!! Ek kannie wag vir die volgende stukkie nie! :thumleft: thumleft:

..............en ek moet se met briekmerke in jock issit die stukkie wat ek die meeste geniet het

Jy is 100% reg!  :imaposer:  :ricky:


Elke more "Start" ons die dag oppie regte manier en ekke glo vas dis hoekom ons weer veilig      die by die  huis waarvoor ons so LIEF is kon sien

:hello2: :hello2:
Dankie Mater.............waardeer :thumleft:
 
Mense  :patch: :patch: sal vannaand die volgende episode tackle :thumleft:.............Nou eers bietjie werk :patch: :patch: :peepwall:
 
Uiteindelik loop my internet weer en kan ek weer saamlees!lekker man :thumleft:
 
Jis oom Harry dis kookwater RR. Voel of ek op elke draai wag vir julle om verby te kom. GREAT!
 
Harry the Buffalo said:
Mense  :patch: :patch: sal vannaand die volgende episode tackle :thumleft:.............Nou eers bietjie werk :patch: :patch: :peepwall:

:thumleft: :thumleft:

Thanks for an Awesome RR so far. Ek lag sooooo lekker terwyl ek lees. Voel amper as of ek daar saam met julle is soos julle travel. :thumleft: :thumleft:

Really Gr8 to see you are back.  ;) :thumleft:
 
Baie dankie vir n lekker rr en die moeite om met ons te deel.
  :spitcoffee: :thumleft:
 
Heimer said:
Harry ou maat - bly om te sien jy steek weer kop uit.

Big time.

Nice ride report.  :thumleft:

Se ek ook.

Soos altyd goeie werk Dave ou maat. Sien uit na die res.  :thumleft:
 
Sorry Maters  :'( Kon toe nie gisteraand aan gaan nie :mwink: :mwink: :mwink: Daai beter helfte het vamore oppie vliegtuig geklim om bietjie te gaan kuier :'( :'( :'(..............So dus n bietjie gebond :mwink: :mwink: :mwink:...............Maar vannaand is ek "HOME ALONE" ......................net ekke my rotties en J&B..............dan sal ons weer scooter ry :thumleft:
 
Harry the Buffalo said:
Sorry Maters  :'( Kon toe nie gisteraand aan gaan nie :mwink: :mwink: :mwink: Daai beter helfte het vamore oppie vliegtuig geklim om bietjie te gaan kuier :'( :'( :'(..............So dus n bietjie gebond :mwink: :mwink: :mwink:...............Maar vannaand is ek "HOME ALONE" ......................net ekke my rotties en J&B..............dan sal ons weer scooter ry :thumleft:

Oom moet maar kyk om bietjie RR werk in te sit voor daai J&B's inskop, daai goed laat 'n man darem lekker slaap.
 
Top