Rokie
Race Dog
:thumleft:Dorsland said:. . . g'n planne, ry tot dit amper donker is, kamp waar dit mooi is, eet wat beskikbaar is. Lekker man, lekker.
:thumleft:Dorsland said:. . . g'n planne, ry tot dit amper donker is, kamp waar dit mooi is, eet wat beskikbaar is. Lekker man, lekker.
Dis ons werf ja. :thumleft:FrancoisTz said:Hi Chris, is dit jou plaaswerf waar julle staan reg aan die begin?
Wys my 'n netjiese Boer en ek wys jou 'n welvarende boer.ChrisL - DUSTRIDERS said:Dis ons werf ja. :thumleft:FrancoisTz said:Hi Chris, is dit jou plaaswerf waar julle staan reg aan die begin?
Net korreksie F ek boer nie. Ons brood en botter is bike accessories. Op 47 ha en min water kan mens nie boer in my omgewing. Die paar beeste wat ek het het almal name en jy weet as hulle name het mag hulle mos nie verkoop word of geeët word. :deal:FrancoisTz said:Wys my 'n netjiese Boer en ek wys jou 'n welvarende boer.ChrisL - DUSTRIDERS said:Dis ons werf ja. :thumleft:FrancoisTz said:Hi Chris, is dit jou plaaswerf waar julle staan reg aan die begin?
Jy sal by mev moet verby kom. :deal:woody1 said:Chris moenie worry nie... Ek is sleg met name. Ek sal hulle kom eet. :imaposer:
woody1 said:Chris moenie worry nie... Ek is sleg met name. Ek sal hulle kom eet. :imaposer:
Ek moet bieg Oupa, toe ons verby jou kelder glip het ek my clutch ingetrek en verby gefree. >Oupa Foe-rie said:Ek lees ook maar net deesdae ride reports ....................
Dankie vir die report Chris .............. :thumleft:
Enter your email address to join: