Grondeise en standaard hekwydtes.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
jyt ook nie jou standard blou broek aan nie :)

tgg said:
jyt ook nie jou standard blou broek aan nie :)
Ek trek net my overallbroek(stepouts) aan as daar mense is :lol8: :deal: ;)

Baie nice RR albei van julle - uit die heading het ek gedink Pote het dalk weer begin ry  :deal:  :imaposer:  :pot:

Dankie julle, het nou lekker gefliek !!! :thumleft:

Ag bliksem. Nou is daar nog 'n pas wat ek MOET gaan ry...

Helsekloofpas

index.php

IMG_4022_1_zpsvzzkiwi3.jpg

Dankie vir die stories julle, ek het dit nou baie geniet!

Baie dankie julle twee. Baie nice RR.

Daar is ń pas of twee wat Ek op my "To Do" list gevoeg het.

Ai dis mooi groen daarso. Paul Kruger dag was gister, so ons reën kom.

subskraaib! Sal hom more weer in meer diepte deurlees, want wraggies dit lyk te lekker!

Dis nou Sondagmiddag kos die RR
Heerlik gewees,daai dekriet kan nou net opgetel word Chris,mooi bo die grond afgery :imaposer:

ChrisL en KR - dit is 'n kwaliteit RR hierdie!

Ek beny julle soos ek nou verlore geraak het in jul mooi deel van ons land -  dankie!

Archangel said:
Ag bliksem. Nou is daar nog 'n pas wat ek MOET gaan ry...

Helsekloofpas

index.php

IMG_4022_1_zpsvzzkiwi3.jpg

Dankie vir die stories julle, ek het dit nou baie geniet!

Finally, 3 jaar later (amper presies tot op die dag) is ek oppad soontoe om die plekkie te gaan opsoek...  :thumleft:

Geniet daai uitsig oor die Knersvlakte. indien die hekke oop is ry tot onder by die grootpad en draai links en hou aan tot jy die Van Rhynsdorp-Nieuwoudtsville teerpad T net onder die teer bergpas en winkeltjie.

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Geniet daai uitsig oor die Knersvlakte. indien die hekke oop is ry tot onder by die grootpad en draai links en hou aan tot jy die Van Rhynsdorp-Nieuwoudtsville teerpad T net onder die teer bergpas en winkeltjie.

Ons beplan om van die Weste teen die pas op te gaan, dan oor Nieuwoudtsville se kant toe, oppad na Calvinia.

Archangel said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:

Ons beplan om van die Weste teen die pas op te gaan, dan oor Nieuwoudtsville se kant toe, oppad na Calvinia.
Maak net seker jy draai regsin met die regte hek op na die pas toe.

3 jaar later lees ek nou die raak. :-\  Voel soos die annerdag wat julle hier was.

Lekker ride nou gehad. Dankie  Is nou skoon moeg gery :spitcoffee:

KR. Hoop nie hierdie was die laaste vakansie nie?

VaalBaas said:
3 jaar later lees ek nou die raak. :-\  Voel soos die annerdag wat julle hier was.

Lekker ride nou gehad. Dankie  Is nou skoon moeg gery :spitcoffee:

KR. Hoop nie hierdie was die laaste vakansie nie?

Man beslis weer hoogtyd!!!