Inaugural Annual Yamaha XT Gathering 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dis een van die dinge wat so wonderlik is van die XT600's, behalwe vir die valhelms, kon die filmpie netsowel 30 jaar gelede gemaak gewees het.

Mooi Gabriel!!

I was prompted to find this old RR. What great memories... Laurika and some other faces long not seen. It was -4 degrees that Saturday morning. Man, Danie was funny  :lol8:

Gérrard said:
I was prompted to find this old RR. What great memories... Laurika and some other faces long not seen. It was -4 degrees that Saturday morning. Man, Danie was funny  :lol8:

Was dit nie Danie wat die hele dorp se koerante opgekoop het om hom warm te hou nie?    :eek7:  :lol8:   

Lekker bash gewees.  :thumleft:

Vis Arend said:
Gérrard said:

Was dit nie Danie wat die hele dorp se koerante opgekoop het om hom warm te hou nie?    :eek7:  :lol8:   

Lekker bash gewees.  :thumleft:

Net hy. Gelyk soos n hamster in sy hok in daai tentjie

:imaposer:

Ja,daai nag toe vreet die koue soos n dier aan my, om FA Venter aan te haal.

Saterdag oggend gaan koop ek elke koerant wat ek in die Spar en Stinknes kan kry, toe draai die aand warmer uit! :patch:

Ek lees nou nog aan daai koerante.

2StrokeDan said:
:imaposer:

Ja,daai nag toe vreet die koue soos n dier aan my, om FA Venter aan te haal.

Saterdag oggend gaan koop ek elke koerant wat ek in die Spar en Stinknes kan kry, toe draai die aand warmer uit! :patch:

Ek lees nou nog aan daai koerante.

:lol8: :lol8: :lol8: :lol8: