Phillip Flap said:Bravo!
Dankie vir die lekker lees en mooi foto's.
Ek geniet die manier waarop jy met woorde vermaak vreeslik baie. Sommer saamgery in my fantasie wereld!
Bokveld said:Dankie vir die deel.Altyd lekker om deel te wees van jou wegbreke. :thumleft:
Dorsland said:Knucklhead said:how do i get to see the pics.. :deal:
:'(
I can see them, I assume some other guys here too. I have posted them using Flickr Knucklehead. Is that not possibly the problem?
Knucklhead said:i think our firewall at work is the problem, managed to see the pics at home :thumleft:...did my buddy elandsrider (richard) behave himself at your place on saturday :lol8:
Nou maak ‘n plan, hier is altyd slaapplek. En jy hoef net een te verkoop. [emoji23][emoji23][emoji23]MRK Miller said:Baie dankie vir die deel. Is dit darm nie snaaks hoe daar altyd iets is wat voorval,nes mens wil gaan ry. Maar na die heengaande van een van my jong werks kollegas, in n motorfiets ongeluk, besef n mens ook weer, jy moet jou prioriteite agter mekaar kry. So ek beplan nou n rit af dundee toe. volgende maand. Die net werk toe terug wat net 3km is, is nie genoeg om kop skoon te maak nie. Daai is fantastiese wereld daai, en ek sal altwee gee om eendag daar te kan ry. Die fotos is n inspirasie, en net deur na hulle te kyk, laat klaar die gedagtes op die wind wegry
Dorsland said:Ama ride ride said:Dankie Dors. Ek het lekker gelees en saamgery. :thumleft:
Jammer as ek jou laat terug verlang ARR, dit gaan seker nooit heeltemal weg nie.
Enter your email address to join: