- Reaction score
- 11
- Bike
- BMW (all models)
:ricky:
Rickus said:Ek het verneem jy was hier in my geweste......ek en my broer was weer dai naweek aan die stoei met die KTM's in Riemvasmaak se klippe.
So verduidelik die jong vir my : "Hier was so n LANG LAANIE wat nog n heel-stuk langer as laainie is wat met so n GROOT scooter met tasse ry wat vir laanie gesoek het." Ek het Onmiddelik geweet dis weer jy wat hier kom draai het :thumleft: :biggrin:
ChrisL - DUSTRIDERS said:springbokbiltong wat so droog is dat jy dit nie kan/mag/moet sny nie; jy moet hom breek om lekker te eet
ek wil ook so n order insit vir die Koës Rally volgende jaar dankie. :deal: :drif:
Koop ek die jaar springbok biltong naby Keetmans by n padstal. Die biltong was so nat die bok spring nog!!! :biggrin: :eek7:
Daai een wat die wingerd om geplant is.LMG said:ChrisL - DUSTRIDERS said:springbokbiltong wat so droog is dat jy dit nie kan/mag/moet sny nie; jy moet hom breek om lekker te eet
ek wil ook so n order insit vir die Koës Rally volgende jaar dankie. :deal: :drif:
Koop ek die jaar springbok biltong naby Keetmans by n padstal. Die biltong was so nat die bok spring nog!!! :biggrin: :eek7:
Chris
Daai nuwe padstal so 30 km suid van Keetmans. In dieselfde strik getrap.
Snafu said:
LMG said:Snafu said:
???
Enter your email address to join: