Namibia - again . . .

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
I had a wonderful relaxing afternoon on the farm with my brother.  

One for the greenies amongst us - 'n groot haas.

We had some good water this year and is looking forward to a good lusern harvest.

I slept on the farm and after a late breakfast I left at around 10h00.

Stop in Williston and had coffee on the Kooperasie stoep with a good bunch of childhood friends en ooms.  

Good stories; outstanding humour.  

Mense het tyd om te gesels; hulle wil gesels; hulle kan gesels; hulle moet gesels as hulle die gap kry.  

Absolutely fascinating how the farming communities of these small towns succeed in building or breaking the whole gemeenskap.  

Williston is een van die plekkies waar die boeregemeenskap met ‘n saamstaan kan-doen mentaliteit nie net die dorp nie, maar die hele gemeenskap positief instand hou.  

En met die gesels het ek nie baie fotos geneem nie . . .

But make sure you check out the websites

https://www.wvk.co.za/en/

https://www.karoomeatoforigin.com/karoo-members/view.php?member=529

Then a very relaxing ride through parts of the Northern Cape to turn on to the tarre road just south of Kenhardt.

Petrol and Coke in Kenhardt – tyd om te ry.

Steak and bed for the evening in Upington.

Sien uit na die res. :thumleft:

Ek het verneem jy was hier in my geweste......ek en my broer was weer dai naweek aan die stoei met die KTM's in Riemvasmaak se klippe.
So verduidelik die jong vir my : "Hier was so n LANG LAANIE wat nog n heel-stuk langer as laainie is wat met so n GROOT scooter met tasse ry wat vir laanie gesoek het." Ek het Onmiddelik geweet dis weer jy wat hier kom draai het  :thumleft: :biggrin:

Hier was so n LANG LAANIE wat nog n heel-stuk langer as laainie is

:laughing4: :laughing4: :laughing4: :lol8:

Leaving Upington well-rested, the morning kicks off with a long stretch of straight and narrow white line riding north to the border.

Fuel and Coke in Askam.

And I need to top up the oil – seems as if hard white line riding always requires an extra bit of oil.

In Askham I also had this oke who tuned me at the garage: ‘Tjere menee ma dis am a moerse masjien dié.’

Another piece of hard white line riding taking me past Hakskeenpan to the border post at Rietfontein.

Die plek is wyd en oop.

An SAPS member from the Eastern Cape gave me his honest opinion about duty at the Rietfontein border post – ‘Dis’a fokke ellendige plek dié, meneer.  In die somer maakie son tjou vrek.’

From the border post to Windhoek it was gravel all the way.

I don’t think I have seen Namibia as dry as I have seen it this year.

Rickus said:
Ek het verneem jy was hier in my geweste......ek en my broer was weer dai naweek aan die stoei met die KTM's in Riemvasmaak se klippe.
So verduidelik die jong vir my : "Hier was so n LANG LAANIE wat nog n heel-stuk langer as laainie is wat met so n GROOT scooter met tasse ry wat vir laanie gesoek het." Ek het Onmiddelik geweet dis weer jy wat hier kom draai het  :thumleft: :biggrin:

Ek het al daar by die hotel verneem dat jy en Bonzai vir die naweek op 'n jagekspedisie is.  Vlg jaar stop ek spesiaal vir springbokbiltong wat so droog is dat jy dit nie kan/mag/moet sny nie; jy moet hom breek om lekker te eet  :biggrin:

springbokbiltong wat so droog is dat jy dit nie kan/mag/moet sny nie; jy moet hom breek om lekker te eet 

ek wil ook so n order insit vir die Koës Rally volgende jaar dankie. :deal: :drif:

Koop ek die jaar springbok biltong naby Keetmans by n padstal. Die biltong was so nat die bok spring nog!!! :biggrin: :eek7:

ChrisL - DUSTRIDERS said:
springbokbiltong wat so droog is dat jy dit nie kan/mag/moet sny nie; jy moet hom breek om lekker te eet 

ek wil ook so n order insit vir die Koës Rally volgende jaar dankie. :deal: :drif:

Koop ek die jaar springbok biltong naby Keetmans by n padstal. Die biltong was so nat die bok spring nog!!! :biggrin: :eek7:

Chris

Daai nuwe padstal so 30 km suid van Keetmans.  In dieselfde strik getrap.

LMG said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:

Chris

Daai nuwe padstal so 30 km suid van Keetmans.  In dieselfde strik getrap.
Daai een wat die wingerd om geplant is.
Biltong het heel OK in die vries gelyk en toe ek die eerste hap vat toe skop die bok amper my voortande uit!!! :eek7:

My route from the Rietfontein Border Post to Windhoek via Koës, Gochas, Stampriet and Dordabis.

Attachments

• Rietfontein-Windhoek.JPG
    Rietfontein-Windhoek.JPG
    61.2 KB
Namibian gravel roads have a sort of magic that cannot be explained.

A stopover at the Koës Hotel always brings two factors into play.

Firstly, you need some sort of an exit strategy.  Once you sit down and the beer starts to flow it is extremely difficult to get up and walk out.    

Secondly, there is always some interesting people – the kind that will tell you they know people at low places and will find you whatever you need.  And this year was no exception in this regard.

Brandstof in Stampriet en ‘n lekker gesels met ‘n fellow biker wat by Twee Rivier boer; vining op pad Walvis toe vir die naweek!

En my best phodie of the trip.

Beautiful Namib photos. This is what I was waiting for. Thank you, carry on.  :thumleft:

Latest posts