Snafu
Grey Hound
Ball and Chain said:Who's the arsehole that removed my avatar stickers from my bike? atch:
Jy het hulle seker maar af geval in die sand
Ball and Chain said:Who's the arsehole that removed my avatar stickers from my bike? atch:
JourneyMan said:Help 'n bietjie.
Wie's die dame wat die Uvex gewen het?
Dis op bladsy 7 of 8 ChrischrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
Wil dit graag vir missesL wys.
Haaikona nie daar nie swaer.Stoetbul said:Dis op bladsy 7 of 8 ChrischrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
chrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
daar was nog n foto..waar mens die gesigte sien..dit was so oulik...as mens maar so vol gutspah kan oud word....Nimmo said:chrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
Hier is hy... :thumleft:
laurika said:daar was nog n foto..waar mens die gesigte sien..dit was so oulik...as mens maar so vol gutspah kan oud word....Nimmo said:chrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
Die beste was sy het vir Maudie gevra om iemand te soek om haar met n fiets huistoe te vat!!laurika said:daar was nog n foto..waar mens die gesigte sien..dit was so oulik...as mens maar so vol gutspah kan oud word....Nimmo said:chrisL said:Het iemand dalk n foto van Maudie se Ma agterop Weskus se bike?
Enter your email address to join: