Net nog 'n Kompasbergrit

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
I did another short ride yesterday morning, average speed according to the GPS was 48km/h. [emoji33]

Some pix from that ride.

ec451e9cd078f4ef93e41882fa20dfcd.jpg

7ad1830d98cde6447d0476faeb4a8fb0.jpg

2251ff1433b8d5d389a6a09e00917ed8.jpg

Ek ry ook rustig en geniet die ongewing, stop vir fotos. Die laaste keer wat ek julle gesien het was 2015 se RA bash en ek het toe van Neu Betesdag gery tot by Avontuur en daar deur die kloof reg op Kom se pad. Jis man dit was mooi en van Knysna is ek toe na my neef in PE. Die grond seker 60km/h gery. Toe ek af is Clarenstoe wou die manne ook jaag en ek ry toe sweeper op die grondpaai daar van daai motorfiets museum by Deneysville al die pad so tussen 80 en 100 op die grond. Kom skoon en vars elke keer by die pitstop want ek ry nie eers in iemand se stof nie. Kannie wag vir n lekker trippie nie!

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Watse foon neem sulke mooi fotos Johan?

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Ek ry deesdae al die grondpad met my Bushlandertjie want my VStrom is gepolish om te verkoop. Ek geniet dit baie meer.
Ek was al tot in die Cederberge saammet manne op baie groter bikes en niemand hoef te lank vir my te wag nie. En hulle is lief om te wil bikes uitruil om te voel hoe ry die 200 tjie as dit by dik sand of modder kom! Ek ruil weer graag as dit by die teer paaie kom.
Sodra myVStrom verkoop is gaan ek begin soek vir n XR 650L of n XT660R

Iemand moet 'n ou ballie rit reël. Hel, niemand sal by die einde bestemming uitkom nie :)

Dis 'n Samsung Note 5 Tom. Maar ek ontdek nou die dag 'n app by name Snapseed waarmee mens bietjie die foto's kan mooimaak.

Bliknêrs said:
Ek ry deesdae al die grondpad met my Bushlandertjie want my VStrom is gepolish om te verkoop. Ek geniet dit baie meer.
Ek was al tot in die Cederberge saammet manne op baie groter bikes en niemand hoef te lank vir my te wag nie. En hulle is lief om te wil bikes uitruil om te voel hoe ry die 200 tjie as dit by dik sand of modder kom! Ek ruil weer graag as dit by die teer paaie kom.
Sodra myVStrom verkoop is gaan ek begin soek vir n XR 650L of n XT660R
Eenmaal 'n jaar het ons boerevereniging 'n Boere Rally. Dan kom ons met die Bushlanders, die TW200s, die AG175 tweeslag, en ander plaasfietse by Nieu Bethesda se tennisklub bymekaar, slaap die Vrydagaand daar oor en ry die Saterdag dan 'n roete verby 'n boer se plaas waar ons ontbyt of middagete geniet. Die Saterdagaand is groot braai en oorslaap by die tennisklub.  Groot pret.

Ek geniet my Bushlander kwaai. Lekker dat jy langpad met joune ry Bliknêrs.  Gooi kiekies toe.

Pasop ek hijack sommer jou thread, hier is n paar

Attachments

• FB_IMG_1493747456270.jpg
    FB_IMG_1493747456270.jpg
    52 KB
  • FB_IMG_1493747447623.jpg
    FB_IMG_1493747447623.jpg
    61.2 KB
  • FB_IMG_1493747585627.jpg
    FB_IMG_1493747585627.jpg
    40.6 KB
  • FB_IMG_1493747615745.jpg
    FB_IMG_1493747615745.jpg
    43.4 KB
  • FB_IMG_1493747570908.jpg
    FB_IMG_1493747570908.jpg
    30.9 KB
Ek is verstom, as daai foon nou al sulke fotos kan neem asook die apple gaan hulle ewensieel die dslr kamera doodmaak.
Dslr gaan tien teen een net n plek he onder entoesiaste soos ek is (miskien nie heeltemal maar ek voel soos een) en dan die profesionele manne wat troues en gedoentes afneem.
Gun wonder ek lees die ander dag van Fuji was nou hulself toespits op die mediese bedryf en tans die 'optical leaders' in die veld is.
Regtig mooi fotos - my Samsung foon neem nie so mooi nie maar dis nou meer n budged tipe.

Dorsland said:
Neewat, ek geniet die foto's.  Hoe vinnig ry jy met hom ooppad?
My speedo kabel het die gees gegee maar hy loop lekker teen so 90. Op die groot pad is dit erg want tot die lorries kom van agter af verby, maar op die grondpad is dit n lekker spoed. As ek hom druk gaan hy oor 110 maar dis bietjie te veel gevra om dit vol te hou.

Great RR. Ek het dit nou baie geniet. Ons her daai einste paaie so paar nawele terug gery met die 'boere rallye' op Nieu Bethesda. Ons het deelgeneem met 6 Ural syspanne en lekker gery. Die landskap is pragtig en daai populierbome net so mooi soos jy se..... As jy n syspan daar rond sien stop gerus vir n geselsie. Ons is gereeld in daai omgewing....

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Dankie Ryno, bly jy het dit geniet.  Ja, ek weet van daai Ural manne wat hier kom ry het.  Pos bietjie hier as julle weer gaan ry dan kry ons mekaar erens vir 'n eetding.  Jammer ek het vanjaar se rit gemis, volgende jaar is ek beslis weer in.

Dankie vir n lekker draad en mooi fotos Dorsland. Nou het ek ook weer iets geleer. Ek het nooit geweet n mens kry Popupliere wat anders as die lang dun bome lyk nie.

wine_dan said:
Dorsland said:
Some pix from that ride.

ec451e9cd078f4ef93e41882fa20dfcd.jpg

7ad1830d98cde6447d0476faeb4a8fb0.jpg

2251ff1433b8d5d389a6a09e00917ed8.jpg

Hi Dorsland, watter tankbag is dit wat jy op die fiets het?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dis 'n Givi wat ek eendag in 'n motorfietswinkel op George raakgeloop het. Hy is baie aanpasbaar, het hom op my 800GSA ook gebruik. Toe ek die Yammie koop kry ek 'n ander tipe Givi by, dié een wat met 'n ring om die brandstoftenk se deksel pas. Hy is lekker maar lyk vir my soos 'n puisie op 'n mooi meisie se wang.

Nice report, Dorsland.  I enjoyed your pictures, especially of the leaves changing color. 

And, on a bike we can't buy over here in the States.

Thanks Big Oil, would Google Translate help to read the Afrikaans?  I never find their translations much good but it helps to sort of get the gist of what's being written.  I read on AdvRider that the guys are crying this bike never went to the US.  Strange the decisions manufacturers sometimes make on our behalf.

If you ever get out to South Africa and you want to ride the Karoo, give me a shout and come stay over.  You know the basics already: braai, lekker, moerse, and so on  :biggrin: