dual
Race Dog
Saterdag dou-voor-dag op die fietse
Sommer koud en mistig
Worcester, ontbyt
Ceres
Op die Berg
Voorwaarts
Geen honde?, ek was die enigste "hond" tussen die groep
Die oubaas het verjaar
Vinnige koue, 'n broodjie en weer op pad
Avis karre kan oral ry, die Franse girl het die voorwiele lekker opgedonner en daar staan sy, wou haar net pillion, toe kom daar 'n 4x4 verby wat haar verder kon neem, die Avis bly toe net daar staan
Oorslaap by Mertenshof, Biedou
Volgende oggend
Lekker soet en suur vark, "road food" heerlik gesmaak
Citrusdal
Nog 'n "hond" :biggrin:
Amper tuis
Lekker moeg maar uitgerus, tuis
Kom ek weer die naweek iets agter, 'n naweek trip vir my begin as ek by die huis wegtrek, en eindig as ek weer by die huis stop, maak nie saak hoe lank die tyd tussen-in is nie, maar ander manne se trip eindig Saterdag middag wanneer hulle stop, Sondag is 'n jaagtog huis-toe, en alles word gemis, maar my opinie :-\
Sommer koud en mistig
Worcester, ontbyt
Ceres
Op die Berg
Voorwaarts
Geen honde?, ek was die enigste "hond" tussen die groep
Die oubaas het verjaar
Vinnige koue, 'n broodjie en weer op pad
Avis karre kan oral ry, die Franse girl het die voorwiele lekker opgedonner en daar staan sy, wou haar net pillion, toe kom daar 'n 4x4 verby wat haar verder kon neem, die Avis bly toe net daar staan
Oorslaap by Mertenshof, Biedou
Volgende oggend
Lekker soet en suur vark, "road food" heerlik gesmaak
Citrusdal
Nog 'n "hond" :biggrin:
Amper tuis
Lekker moeg maar uitgerus, tuis
Kom ek weer die naweek iets agter, 'n naweek trip vir my begin as ek by die huis wegtrek, en eindig as ek weer by die huis stop, maak nie saak hoe lank die tyd tussen-in is nie, maar ander manne se trip eindig Saterdag middag wanneer hulle stop, Sondag is 'n jaagtog huis-toe, en alles word gemis, maar my opinie :-\