To Koës or not to Koës

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Next morning with very little sleep thanks to Worsbeer... passop vir die mannetjie.... hy is GIF ek se...  :imaposer: we left Gouda.
Plan was to overnight in Graaff Reinet with Ben Ten.
But in Lainsburg... maybe because we were still full of Whiskey and Worsbeers early breakfast we phoned Ben and told him we are going HOME... Mammie wag.

Phoned Jean at Colesberg Sunset Chalets and booked 2 rooms.

After more than 700 km we booked in at Colesberg... not even moeg.
Had a great supper at the Plattelander Restaurant again and went to bed.
Next morning we waited for the sun to get a bit higher because I do not like riding into the sun.
Hit the road hard again and after dropping Sweisie off in Alberton I got home around 16h00.

Total km for the one week trip was just a tad over 4000 km.
Bike and sidecar performed very well.
Had a GREAT time with my children.

Attachments

• 064 4000 km trippie.jpg
    064 4000 km trippie.jpg
    50.8 KB
Frankie had some bad luck when his battery exploded on the way home.
After finding somebody to go and help him get to Upington his family picked him up last night.  They rode through the night and arrived in Brakpan this morning.

Maybe Frank can add some pictures and his take on Verneukpan here.
Sorry we did not make the whole trip as planned, but I had fun.  :thumleft:

Attachments

• 065 Frankie tuis...KTM voel ook tuis.jpg
    065 Frankie tuis...KTM voel ook tuis.jpg
    78.7 KB
Thanks for sharing. I take my Hat off to you for taking the long Road Home instead of Gunning it back to the Pan and telling Mommy of your misfortunes after a couple of Bananas.  :thumleft:

Wat kla jy so houtman. Ek het daai oggend 3 uur begin en was weer 4 die volgende oggend op. Het amper tot 8 gewag voor ons kon koffie drink.

Bleddie bly julle het weer kom inloer. Dit was n lekker lag aand.

Of ou Wors weer moet braai is debateurbaar, maar hy het darem vir ons n lekker vleisie van die kole gehaal.

Nog net een ding. Braai seblief volgende in die braai Worsie[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

What a privalege for your children to ride with you. Thanks for sharing.

Lekker saamgery Woody1,die karretjie lyk goed.Kan koud word op daai pan :ricky: :thumleft:

Ai dis darem sad dat papierwerk julle weerhou het van die Rally in Koës........................aw well dan moet julle maar volgende jaar weer try. :deal: ;) :thumleft:

Lekker RR  :thumleft:

Was lekker om jou en Sweisie weer te sien  :thumleft:
En ja daai karretjie lyk baie goed  :thumleft:
Seker mamma was bly toe julle tuis is.  :biggrin:

5b4976eef9b09ec5ed53e134f5cfe4eb.jpg

So het my trip begin, ek gaan niks veel sê nie, net my foto'tjies by gooi :ricky:
1ab19b764261b2925841b2448a8e50ce.jpg

Ek moes so paar keer wag vir die mense met die toppie bikes :peepwall:
1b6d4046ea45e94107773ebfc54edb22.jpg

VaalBaas said:
Wat kla jy so houtman. Ek het daai oggend 3 uur begin en was weer 4 die volgende oggend op. Het amper tot 8 gewag voor ons kon koffie drink.

:imaposer:  :imaposer:  :imaposer:

Klomp laat slaapers  :lol8:    :peepwall:

Jaloers ek het uitgemis op die kuiertjie (en Red Heart) sou graag die manne se stories wou hoor  ;D  :ricky:

2c98bc51ef6cceaf5a97265cba5e2b72.jpg
Ogend son op grondpad is altyd mooi
4a6c49c1329ee41722a86ba3e5047890.jpg

1cbe63ae906fffcab1b2caa33b38ebd1.jpg
Die pad wat Woody1 nie gesien het nie :imaposer:
8d8de9d940f46ed9cd119eace4a00711.jpg