To Koës or not to Koës

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nice Woody thanks for the lekker ride  :ricky:

Frankrzzgp said:
Reg so, ek gooi môre!

Sent from my F8331 using Tapatalk

Dammit nadat ek hierdie gesê het, het ek nie besef hoe besig ek gaan raak nie! Ek gaan die res van die paar fototjies laai sodra ek kans kry

Reg so ons verstaan... As jy KTM ry het jy nie tyd vir iets anders nie... Heeldag en heelnag in die garage besig om hom reg te maak en aan die loop te hou.  :peepwall: :imaposer:

woody1 said:
Reg so ons verstaan... As jy KTM ry het jy nie tyd vir iets anders nie... Heeldag en heelnag in die garage besig om hom reg te maak en aan die loop te hou.  :peepwall: :imaposer:

5 dae werk ek VIR hom, 1 dag werk ek AAN hom, net om Sondag 'n kort draai te kan ry! :imaposer: :imaposer: :imaposer:

woody1 said:

Elke Donderdagaand hier rondom 18:00 sit en wonder ek... Het Oom Kobus al geeet...

Oumense darem [emoji848]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jy hoef nie te WONDER nie Worsie... Oom sit aan die tafel PRESIES 18h00...... :laughing4:

woody1 said:
Jy hoef nie te WONDER nie Worsie... Oom sit aan die tafel PRESIES 18h00...... :laughing4:

Oom het daardie Donderdag aand ook 18:00 al aan die tafel gesit...

Worsbeer said:
woody1 said:

Oom het daardie Donderdag aand ook 18:00 al aan die tafel gesit...

:spitcoffee: :spitcoffee: Ek moet net saam lag :lol8: :lol8:

Wat 'n voorreg om dit saam met die kinders te doen.

Lekker saamgery  :thumleft: