Genade, Daardie pad lyk sleg!
Ek kannie glo julle is weer op en uit nie met net een wiel wat trek.
En skeef trek daarby!
En skeef trek daarby!
Ural trek met twee wieleGenade, Daardie pad lyk sleg!
En skeef trek daarby!
Dis nie hoe Beesboer dit beskryf het nie. Syne is dalk 'n 1 wiel trek?Ural trek met twee wiele
Ek dink net die sogenaamde Ural "Ranger" het 2-wiel trek.Ural trek met twee wiele
Sovêr ek weet kry jy Urals met 'n 1WD of 'n 2WD, weet nie watter een Beesboer het nie. Die 2WD word eintlik ook net gery in 1WD totdat jy die 2WD nodig het, dan skakel jy hom net oor van 1WD na 2WD.Dis nie hoe Beesboer dit beskryf het nie. Syne is dalk 'n 1 wiel trek?
Beesboer sê in sy RR:Sovêr ek weet kry jy Urals met 'n 1WD of 'n 2WD, weet nie watter een Beesboer het nie. Die 2WD word eintlik ook net gery in 1WD totdat jy die 2WD nodig het, dan skakel jy hom net oor van 1WD na 2WD.
Maar ja, Beesboer beskryf dit asof hy net met een wiel trek, of sal ons sê stoot.
Het hom ook so gelees.Beesboer sê in sy RR:
"toe begin dit interessant raak. Drie wiele, net een wat trek. Elkeen wil in sy eie rigting gaan".
Ek was nog nie Gamkaskloof toe met my sidecar. Dink nog daaroor. Hoe my gearbox en clutch nog hou weet ek nie, want die 1200 se "te" lang eerste rat like nie van steil bulte en lang afdraendes.
Hierdie naweek het die spul maar harde bene gekou. Als sit nog waar dit moet ek het netnou gekyk.
Sorry ek kyk net prentjiesBeesboer sê in sy RR:
"toe begin dit interessant raak. Drie wiele, net een wat trek. Elkeen wil in sy eie rigting gaan".
Nope net 1 wiel. Die wat 2WD is het die sidecar aan die regterkant. Daar is nou nuwe model egter wel wat links sit en 2wd is. Ek is op die SA Sidecar groep maar sover ek weet het niemand nog 1 ingevoer nie. Oor die R400k volgens Ryno wat mal is vir ‘n Ural wat nogsteeds ‘n baie basic fiets is.Ural trek met twee wiele
Soek ook met n seer hart n ural maar om twee sidecars te hê is n mors en ek kannie van my 1150 ontslae raak nieNope net 1 wiel. Die wat 2WD is het die sidecar aan die regterkant. Daar is nou nuwe model egter wel wat links sit en 2wd is. Ek is op die SA Sidecar groep maar sover ek weet het niemand nog 1 ingevoer nie. Oor die R400k volgens Ryno wat mal is vir ‘n Ural wat nogsteeds ‘n baie basic fiets is.
Soek ook met n seer hart n ural maar om twee sidecars te hê is n mors en ek kannie van my 1150 ontslae raak nie
Is jou sidecar aan die 1150 vas?Soek ook met n seer hart n ural maar om twee sidecars te hê is n mors en ek kannie van my 1150 ontslae raak nie
1150 adv.Is jou sidecar aan die 1150 vas?
@GerardSoek ook met n seer hart n ural maar om twee sidecars te hê is n mors en ek kannie van my 1150 ontslae raak nie
Enter your email address to join: