Stil-stil deur n dors land.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Bokveld

Race Dog
Reaction score
61
Bike
BMW F650GS / Dakar
    Ses maande gelede nooi ek vir Wim saam op n trip deur die Noord-kaap en suide van Namibia.Gebore op Stilfontein,is hy n man van min woorde.Ons praat nie veel meer oor die trip nie,maar Saterdag ,9 Januarie,vertrek ons vanaf n reenerige Montagu.By die Tankwa Padstal is dit alreeds aansienlik warmer en teen Gannaga-pas,raak dit aan 40 grade.My ekstra petrol het langs die pad afgeval en die kan begin lek.By die uitkykpunt bo-op Gannaga maak ek die kan leeg en groet hom op Middelpos. Saterdagmiddag en Middelpos bak roerloos in die son.Dis droog en die Calvinia-pad laat dink my aan die Pofadder/Onseepkans riller.Ons slaan ons tente  by Kleinplasie, buite Calvinia, op.Die plek is skitterskoon en ons kamp vir net meer as die prys van n sak hout.

Attachments

• DSCN7850.JPG
    DSCN7850.JPG
    122.2 KB
  • DSCN7851.JPG
    DSCN7851.JPG
    120.3 KB
  • DSCN7854.JPG
    DSCN7854.JPG
    98.4 KB
  • DSCN7849.JPG
    DSCN7849.JPG
    133.4 KB
        Dag 2 vat my so 40 jaar terug. Nuwejaarsnaweek in die Brandvlei omgewing.Daars vandag n smal teerpad na Sakrivierstasie. Ons dans die Vrydagaand op Sakrivierstasie.Daars n plaat karre op die vlak.Hier en daar gaan n kattebak se liggie aan as n paar genooides die innerlike versterk.In die sinkstoor op die perron word die krane oopgedraai.Konsertina,kitaar en n banjo huil oor die vlakte.Soos dit n jongman betaam,raak ek verlief op n meisie van Calvinia,maar sy verdwyn na middernag die duisternis in saam met haar ouers.Die kitaarspeler word later vervang,want daars blase op sy vingers.
        Vandag is dit grafstil op Sakrivierstasie.Die spore is nog daar,die wagkamer se kaggel staan nog,die voorman se tuintjie is nog daar,maar die kareeboom is dood.Die sinkstoor se sementvloer is vol onkruid en ek wonder wat het van Calvinia se swartkop meisiekind geword.Voor ons ry,gooi ek vir oulaas die wissel oor - Williston toe.

Attachments

• DSCN7858.JPG
    DSCN7858.JPG
    111.8 KB
  • DSCN7859.JPG
    DSCN7859.JPG
    83.2 KB
  • DSCN7860.JPG
    DSCN7860.JPG
    113.7 KB
  • DSCN7863.JPG
    DSCN7863.JPG
    126.7 KB
  • DSCN7865.JPG
    DSCN7865.JPG
    114.8 KB
  • DSCN7864.JPG
    DSCN7864.JPG
    128.4 KB
Hoe verlang ek nou na daai wereld  :thumleft:..... :sip:

Ons verlaat Sakrivier met n klomp herhinneringe van die dae toe daar nog treine was.Dis nou vireers teerpad langs Brandvlei, Kenhardt, Keimoes ,Kakamas.Ons kamp by die Mas (van Kakamas) langs die Grootrivier.Lekker skoon kampplek met uitstekende badkamers.

Attachments

• DSCN7868.JPG
    DSCN7868.JPG
    98.1 KB
  • DSCN7870.JPG
    DSCN7870.JPG
    102 KB
      Ons is die enigste kampeerders by die Mas.Wim braai wors en ons verstout onsself met n 3-jaartjie op die wal van die groot Gariep.In n onbewaakte oomblik,verdwyn n kat met ons oorskiet wors.
    Dis my eerste besoek aan hierdie deel van die land.Buite die groen strook langs die rivier,is dit dor en droog.Ons spandeer heelwat tyd by die Augrabies waterval.Indrukwekkend.Wim wil sy vrou daarheen vat as die rivier weer in vloed is.Dit is warm en die koue bier gaan goed af.

Attachments

• DSCN7875.JPG
    DSCN7875.JPG
    116.3 KB
  • DSCN7876.JPG
    DSCN7876.JPG
    90 KB
  • DSCN7885.JPG
    DSCN7885.JPG
    105.8 KB
  • DSCN7881.JPG
    DSCN7881.JPG
    104.6 KB
Ai Kallie, daai storie oor die dans en die nooi op Sakrivier stasie laat my met heimwee. Die platteland was eens vol lewe.

Min dinge wat vir my so hartseer is as n treinspoor met roes op sy loopvlak.

Riemvasmaak  - n Celebrity en n sixpack.

Op  die pad na Riemvasmaak moet jy maar wakker wees,veral as n konfooi 4x4's jou onder stof kom jaag.Die laaste stuk ,is n genadige teerpad en ons stop by n padstal voor die dorp.Norbit Coetzee,van Voetspore- faam kom verwelkom ons op die stoep.Johan Badenhorst het hom glo gehelp om die plekkie staan te maak.Terwyl ons n koel Fanta afsluk,borrel die man oor met stories.Stories, vertel met hangebare ,lag en n tipiese Nama-aksent.Die man het al meer plekke besoek as die normale sterfling.
    Ons sien nie n plek om n paar biere aan te skaf nie en sak maar die paar km. af na die kampplek.Die 4x4's is al daar en almal baljaar in die warm bron se piepklein badjie  -  40 grade ten spyt! Ek en Wim soek skaduwee onder n yl doringboom.Later kom die mans terug en skakel die voertuie solank aan.Die vroue en kinders kom later aangetrippel oor die warm gruis en spring in die voorafverkoelde kajuite.Dis in skrille kontras met die twee sterwende siele onder die boom.Die 4x4 -stofwolk vedwyn oor die berg- "been there,done that" en dis net die stilte en die hitte wat oorbly.Vir die eerste keer in dae verbreek Wim sy stilswye vanself:Hy gaan n sixpack soek op Riemvasmaak en toe's hy weer daai berg uit.n Uur later is hy terug met 6 quarts Hansa.Hulle hou glo nie die kleiner formaat aan nie en Irene(sy vrou) het gese,bier sal goed wees vir ons.Net die eerste een is nog vaagweg koud,maar daarna gaan dit hoofsaaklik oor ons gesondheid en geloof in Irene.
      Toe die skadu oorskuif,gaan sit ons in die lou water en kyk hoe arend,bosduif en bobbejaan die kranse deel vir die nag.

Attachments

• DSCN7888.JPG
    DSCN7888.JPG
    132.7 KB
  • DSCN7889.JPG
    DSCN7889.JPG
    133.4 KB
  • DSCN7892.JPG
    DSCN7892.JPG
    109.4 KB
  • DSCN7893.JPG
    DSCN7893.JPG
    123.3 KB
  • DSCN7895.JPG
    DSCN7895.JPG
    86.3 KB
  • DSCN7905.JPG
    DSCN7905.JPG
    115.7 KB
Beautiful part of the country . Sheesh! How lus am I for a ride now ?!?!?! Will have to make do with following you okes on this thread  :thumleft:
Old Norbit can keep you occupied for hours with stories of his travels

Klink ve my soos n suiptrip,..............................................lees kort kort van die hoeveelheid bier wat verorber is. :peepwall: ;) >:D :lol8:

Warm bier in die Noord Kaap!

Kopseer gewaarborg.  :lol8:

Gooi nog, dis lekke!