- Reaction score
- 174
- Bike
- Honda CRF-1000L Africa Twin
Just what I needed to read today, thanks Chris.
8)
8)
Ek moes een keer en toe belieg hulle my in Loeriesfontein!!! :biggrin:2StrokeDan said:Chris, dankie vir daai nommers, ek sou graag meer wil uitvind oor e-motorbike ombouiings.
PS. Jy moes seker baie pad vra, jy ken mos nie die deel van ons land so goed nie........ ot:
DUSTRIDERS said:Ek moes een keer en toe belieg hulle my in Loeriesfontein!!! :biggrin:2StrokeDan said:Chris, dankie vir daai nommers, ek sou graag meer wil uitvind oor e-motorbike ombouiings.
PS. Jy moes seker baie pad vra, jy ken mos nie die deel van ons land so goed nie........ ot:
Ek vra by die garage of Hingsding nog regs van die hoofstraat woon. nee seg een hyt getrek en beduie my breedvoerig. Gaan soek die straat en kry hom ma daai facebrick huis moet seker nog gebou word wat Hingsding kamma na getrek het!! :biggrin:
Dis nou net hier waar ek niks gaan sê nie eepwall: bly jy kon 'n lekker draai ry ou maat..DUSTRIDERS said:LMG probleem is as ek by almal moet aandoen wat ek ken haal ek nooit weer huis nie!!! ;D :lol8:LMG said:Ai Chris, jy kan maar hier in Langebaan by my ook aanry . . .
Ek kry gereeld skel omdat ek verby gesluip het!!! ;D
DUSTRIDERS said:LMG probleem is as ek by almal moet aandoen wat ek ken haal ek nooit weer huis nie!!! ;D :lol8:LMG said:Ai Chris, jy kan maar hier in Langebaan by my ook aanry . . .
Net gister gelê en wonder hoe dit met jou gaan!!?Snafu said:Lees nou hierdie een raak. Goed om jou weer op die pad te sien Chris!!!!!
Ek het darem eenslag 200meter afgedraai vanaf die N7 om jou te kom kuier by Trawal wynkelder!! :thumleft: :thumleft: eepwall:weskus said:Dis nou net hier waar ek niks gaan sê nie eepwall: bly jy kon 'n lekker draai ry ou maat..DUSTRIDERS said:LMG probleem is as ek by almal moet aandoen wat ek ken haal ek nooit weer huis nie!!! ;D :lol8:LMG said:Ai Chris, jy kan maar hier in Langebaan by my ook aanry . . .
Tampan voor die groot reen het ek verneem daar is beter dele op die maan as daai stuk wat ek deurgery het!! ;DTampan said:Lekker man Chris! :thumleft:
Daar waar jy deur die stof storm gery het lyk die wereld maar nog bitter kaal en droog?
Enter your email address to join: