Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
jupiter said:
Nog besig om te lees, maar moet nou eers bietjie werk.

Maar geeese  Dave !, daai geel bar protctors  :eek7: Nee man  :imaposer:
Baie gerieflik daai "GEEL BAR PROTECTORS" kennie ou Buffel uit tussen duisende en boy trek hulle comments :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Nou mense.... aangesien ek nog op verlof is en nodig het om my skryf vernif raak te drink moet ek nou eers weer stoor toe gaan :-[ :-[ Sal n ou ietsie gaan kry en dan aan hom gaan werk daar onder die "BOOM".......Willempie Wikkelspiets sal so n bietjie later inklok >:D >:D..........................en ja Garies se KATTE het bleddy skerp naals :patch: :patch: :patch: :peepwall:

OK :thumleft: Nou is ek weer gesort :patch: :patch: :peepwall: En reg om die trip voort te sit..... Ek wil net weer so paar feite uitlig :3some: Ek gaan baie gereeld op 10dae plus trips, so min of meer elke 3 tot 4 maande, maar dit was die eerste keer wat ons net twee was. Vir die hele 15dae wat ons oppie scooters was, was daar nie eenkeer n vibe nie........nie eers eenkeer n misverstand gehad nie...........oor alles saam gestem...........niemand het niemand aangejaag nie........ons ry as ons reg is..............besluit "on the trot" waarheen volgende. Manne :thumleft: :thumleft: die trip was stresloos in elke opsig. Ek glo nie dis maklik om so n riding buddy te kry nie. Thanks Johan jy's n fokkin ster. Johan het my net een ding gevra........en dit is dat ek nie voor hom moet klaar maak innie oggende nie. Nou as jy my ken sal jy weet dit het my soos n handskoen gepas. Hy het opgestaan vir ons koffie gemaak .....wat ek innie bed sit en drink het terwyl hy sy oggend rituele uitsort.  Maar ek het darem virrie kos gesorg innie aande want hy kan glo nie kos maak nie ??? ??? Sukkel blykbaar met braai ook :patch: Ek dink dit is n lieg storie maar nou ja ek worry nie want ek like om n ou vleisie oppie kole te gooi. So met die whiskie en braai saam het ons innie aande die kaart en GPS nader getrek en besluit op n algemene rigting virrie volgende dag.....maar dit was gladnie "cast in stone nie" As ons lusvoel om te change dan maak ons so.  

My tipe van trip!  Klink na 'n great trip en dankie vir 'n great RR!

Right nou waar was ek laas ??? O! ja innie Koperketel op Garies besig mettie volstruis boud en katte >:D Nou soos ek reeds gese het ons was eintlik oppad Hondeklipbaai toe, maar na die hoender lekker geset it in ons binneste het ons besluit daars meer om te sien meer Suid............en op slag besluit ons om te mik vir Clanwilliam virrie dag en dan die Kaap so van Lambertsbaai af te bekruip want ek was noggie in daai omgewing nie. Nou mense ek kom wel van Phalaborwa af maar Clanwilliam was fokkin warm..............n ander warm as waaraan ek gewoond is ...................maar niks wat n ou kouetjie nie kan genees nie. Ons bly to daar langs die dam in sulke dubbel verdieping chalets.................Very! very nice......R500 virrie nag.

Attachments

• Clanwilliam 02.jpg
    Clanwilliam 02.jpg
    142.4 KB
  • Clanwilliam 03.jpg
    Clanwilliam 03.jpg
    173.7 KB
  • Clanwilliam 04.jpg
    Clanwilliam 04.jpg
    212.8 KB
  • Clanwilliam 01.jpg
    Clanwilliam 01.jpg
    186.2 KB
Die uitsig vannie stoep af oor die dam is great en die son sak so oorie dam. My baie misgis mettie tyd daar innie Kaap :patch: :patch: Dis dan nog lig agt uur innie aand. Ek kom vannie Ooste af "half past six" is it donker.

Attachments

• Clanwilliam 05.jpg
    Clanwilliam 05.jpg
    149.8 KB
  • Clanwilliam 06.jpg
    Clanwilliam 06.jpg
    175.4 KB
  • Clanwilliam 07.jpg
    Clanwilliam 07.jpg
    182.9 KB
  • Clanwilliam 08.jpg
    Clanwilliam 08.jpg
    182.9 KB
Die uitsig..........................PRAGTIG (DIE GROOT MAN IS GOED VIR ONS)

Attachments

• Clanwilliam 09.jpg
    Clanwilliam 09.jpg
    116.5 KB
Die slag lyk die see baie mooier as daar op Port Nolloth. Lambertsbaai..............Ek kyk toe die plek so en besluit hier kan ek aftree.....maar my vrou gaan n moerse probleem he ??? want so ver tussen Noord..............Wes.......en die anner Kape weet ekie wat om te kies nie. By Lambertsbaai het Johan my na die "Waterfront" toe gevat en daar by die plek waar daar so moer baie Albetrosse broei. Great om te sien.............en ek weetie hoe ommie see te beskryf nie..........GROEN ??? BLOU ??? of iets so innie middel..............AG wat net mooi.....baie mooi :thumleft: :thumleft:

Attachments

• Lambertsbaai 01.jpg
    Lambertsbaai 01.jpg
    280.7 KB
  • Lambertsbaai 02.jpg
    Lambertsbaai 02.jpg
    323.5 KB
  • Lambertsbaai 03.jpg
    Lambertsbaai 03.jpg
    310.9 KB
  • Lambertsbaai 04.jpg
    Lambertsbaai 04.jpg
    292.4 KB
Lambertsbaai vervolg :thumleft:

Attachments

• Lambertsbaai 06.jpg
    Lambertsbaai 06.jpg
    334.3 KB
  • Lambertsbaai 09.jpg
    Lambertsbaai 09.jpg
    194.8 KB
  • Lambertsbaai 08.jpg
    Lambertsbaai 08.jpg
    329.4 KB
  • Lambertsbaai 07.jpg
    Lambertsbaai 07.jpg
    261.4 KB
  • Lambertsbaai 05.jpg
    Lambertsbaai 05.jpg
    307.6 KB
Ag SHAME ??? ??? ??? Hierrie Opeltjie voel maar KROES :patch: :patch: wonder wat het hy gesuip :peepwall: :peepwall:

Attachments

• Lambertsbaai 10.jpg
    Lambertsbaai 10.jpg
    255.4 KB
Nou nadat ons so bietjie rondgevra het oorie pad Suid  (grondpad is dit nou) Dis mos hoe ons BIKERS  dit doen..... vind ons uit daars n grondpad al langs die spoorlyn af en jy kan so ry .......op grondpad tot in Kaapstad  So gevra so gedaan pak ons die pad (grondpad nou) :patch: aan Suid. Ons mikpunt virrie dag Laaiplek. Nou die volgende is vir my wat in Limpopo bly onverstaanbaar want ek kennie sulke gasvryheid nie. N vriend van Johan se swaer het gehoor ons toer deurie Kaap en bel toe....ons moet by hulle in Laaiplek kom slaap. Nou julle weet mos mens willie moeite wees nie!...............Maar ons het toe geen keuse nie  ??? want nee word nie virre antwoord aanvaar nie. :thumleft: :thumleft: Ons SAL op slag by hulle kom afpak en HARDERS en KREEF is oppie menu vannaand. Well gatvol gestry oor waar ons gaan slaap mik ons toe vir Laaiplek via al daai mooi plekkies langs die kus af.................Nou die grondpad loop so al langs die spoorlyn af :thumleft: Die pad is baie nice en Johan raak heel gemaklik................miskien bietjie WINDGAT partykeer maar ek laaik dit want September is dit mos Namibia Suid na Noord oppie grondpaaie. So af en toe n ou sand kolletjie maar niks wat "Stand  up....look up.....en open up" kan uitsort nie :thumleft:  Klein Pela se sand pad le mos nou ver innie verlede :patch:

Attachments

• Suid 01.jpg
    Suid 01.jpg
    240 KB
  • Suid 02.jpg
    Suid 02.jpg
    209.5 KB
  • Suid 03.jpg
    Suid 03.jpg
    362 KB
  • Suid 04.jpg
    Suid 04.jpg
    293.3 KB
Baie lekker RR sover oom Harry. Kannie wag vir die res nie.........gooi :thumleft:

Al die pad van Upington tot onder op "Lampiesbaai" is my wereld.

Ek het vir 'n oomblik na my asem gesnak toe ek die pic van die gemmer kieterkat sien van Gharies.

Ek het 'n liefling kat gehad (my skaduwee) wat die 2 de week in Jan spoorloos verdwyn het, en ek se jou daai kat lyk op die dukte van 'n kat se holhaar nes myne :eek:

Net gou nog ietsie met jou deel: In 97 toe ek aan "kompers" voorgestel was, gaan werk 'n goeie vriend van my in Holland vir so 4 maande. Met 'n moerske gespook set ons toe e-mail op sodat ons mekaar op hoogte kan hou. Saans na werk sit en skryf ek toe so met die een vinger vir hom mails van so 10 sinnetjies met natuurlik ietsie wat op die ys le. Elke 3 de sin se ek eers hy moet wag, want ek moet gaan "refill". Hy wou toe later weet hoekom suip ek so baie en vinnig. Wat hy nie geweet het op daai stadium nie, is dat dit seker 3 doppe geneem het om 10 sinne te tik.

Nou weet ek hoe hy moes voel............ :peepwall:

Piet Coke said:
Baie lekker RR sover oom Harry. Kannie wag vir die res nie.........gooi :thumleft:

Al die pad van Upington tot onder op "Lampiesbaai" is my wereld.

Ek het vir 'n oomblik na my asem gesnak toe ek die pic van die gemmer kieterkat sien van Gharies.

Ek het 'n liefling kat gehad (my skaduwee) wat die 2 de week in Jan spoorloos verdwyn het, en ek se jou daai kat lyk op die dukte van 'n kat se holhaar nes myne :eek:

Net gou nog ietsie met jou deel: In 97 toe ek aan "kompers" voorgestel was, gaan werk 'n goeie vriend van my in Holland vir so 4 maande. Met 'n moerske gespook set ons toe e-mail op sodat ons mekaar op hoogte kan hou. Saans na werk sit en skryf ek toe so met die een vinger vir hom mails van so 10 sinnetjies met natuurlik ietsie wat op die ys le. Elke 3 de sin se ek eers hy moet wag, want ek moet gaan "refill". Hy wou toe later weet hoekom suip ek so baie en vinnig. Wat hy nie geweet het op daai stadium nie, is dat dit seker 3 doppe geneem het om 10 sinne te tik.

Nou weet ek hoe hy moes voel............ :peepwall:
Dankie Mater .............YEBO! bly jy verstaan.......kap hom so mettie twee fingers en dan moet n man nog gaan "REFILL" ook..............maaar ons werk hom :mwink: :mwink:

Nou ja so ver hettie trippie sonder enige shit gegaan dus so n bietjie kak sal ons mos nou nie ontspoor nie......Op daai grondpad hettie ou Buffel n stukkie staal innie agter voet opgetel :'( ....maar ons is mos getrain en pap wiele issie n show stopper nie dus vinnig ons KIT uitruk en 15 min later is ons weer ready for battle. Ek bekyk Elandsbaai so op my agterend ??? ???

Attachments

• Pap Wiel 01.jpg
    Pap Wiel 01.jpg
    310.3 KB
  • Pap Wiel 02.jpg
    Pap Wiel 02.jpg
    406 KB
In Laaiplek aangekom raak mens toe honger en dors :-[.....nou johan weet van n plek waar mens nice kos en n ou KOUETJIE kan opspoor :mwink: Hy lead en ek volg :thumleft: :thumleft: Die Vaatjie Restaurant is toe die plek :thumleft: Ons sit toe nog so lekker oppie stoep toe daag daar n man met n scooter op :patch: :patch: Dadelik wou die 19toet se twee wiel by die ou grotes kers opsteek :peepwall: :peepwall: :peepwall:

Attachments

• Laaiplek 01.jpg
    Laaiplek 01.jpg
    245.5 KB
  • Laaiplek 02.jpg
    Laaiplek 02.jpg
    321.8 KB
  • Laaiplek 03.jpg
    Laaiplek 03.jpg
    223.1 KB
O ja net vir verdere inligting ................een vannie dinge wat ons twee besluit het voor ons vertrek het is................ons gaan niks doen wat ons elke dag MOET doen nie ??? ??? En skeer is een van hulle.........check hoe verander ons van JONG MANNE :patch: :patch: :patch: :peepwall:........in OUPAS >:D

Ag sorry nog iets!!! Yes boys .......soos julle seker agter gekom het ek laaik my WHISKIE en ek laaik dit kwaai ......maar ek weet waar my DINGE vandaan kom :thumleft:  Ons paaie in SA is maar bietrjie van n uitdaging en my HART sit oppie regte plek...................dus elke more voor ons die been oor die scooters swaai het ek en Johan by die "GROOT MAN" gaan kers opsteek. Ons het beurte gemaak om BYBEL te lees en sy blessing te vra vir die dag se geryery! en ja hy het ons die trip laat geniet sonder enige issues tot ons weer hier by die huis gestop het :thumleft: As mens daai bangels vat elke dag is dit net hy HY wat besluit of dit sonner issues gaan wees :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: