Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Die volgende dag so teen 4 uur is ons altwee wakker ??? Seker die honger pyne en ons besluit om oppie volgende trip ........nood kos saam te neem :patch: :patch: want dis nou die tweede keer wat ons n bloutjie loop.................eers was dit by die Back Packers in Augrabies en nou hier op Goudini :'( :'( So met die opstaan kom ek agter my maag issie te lekker nie maar skryf dit toe maar toe aan die min eet en min slaap.......dit sal toe later kom en my soos n POFADDER te byt >:D Die manne by BMW het ons vertel van Goudini moet ons die Slanghoek pad vat na Ceres en toe maak ons so. Baie mooi en regtig die moeite werd :thumleft: :thumleft: Op Ceres besluit ons toe om n gesonde breakfast te eet wat mens sommer stukke beter laat voel.
 

Attachments

  • Ceres 02.jpg
    Ceres 02.jpg
    203.9 KB
  • Ceres 03.jpg
    Ceres 03.jpg
    352.7 KB
  • Ceres 01.jpg
    Ceres 01.jpg
    146.5 KB
Nou mense as jou maag jou se daars n issue GLO HOM.......Daar op die Calvinia pad net so as jy die grondpad slaan waar mens afdraai Tousrivier toe stop ons toe on weer wiele af te blaas :thumleft: Met die afklim slag kom ek agter daars n probleem................wat toe ewe skielik n MOERSE probleem raak.............Ek sal nou nie innie detail ingaan nie check maar die foto's
 

Attachments

  • Mishap 01.jpg
    Mishap 01.jpg
    362.4 KB
  • Mishap 02.jpg
    Mishap 02.jpg
    381.4 KB
Harry het jy nog nooit die volgende gehoor nie:

"After the age of 40..........
When you go by a toilet....use it!
When you get a hard-on....use it!
And............neeeeever trust your farts!

you mishap'ie was 'n regte kark spul............... ::)

Moenie te veel worry nie.........dit gebeur met almal van ons..............een of ander tyd. :mwink:

PS. Shit...........julle was 16km's van my huis af toe julle op Goudini oorgebly het en julle gaan slaap honger. :eek:
 
En toe BOYS begin die pret en plesier.......Die van julle wat nog nie die pad gery het nie sit dit op jou BUCKET LIST.........dis n moet.    Daar is myle en myle van niks maar tog soooo baie......geen selfoon resepsie nie....geen of altans baie min mense en ek het ook nie n dier gesien nie behalwe n springbok en n voel of twee. So amper inne middel vannie die niks kom jy oppie Tankwa Padstal af ??? ??? Die kerel daar is vriendelik en n great verkoopsman :imaposer: :imaposer: :imaposer: Met die intrapslag word ons welkom geheet want die koffie en tee is verniet maar vir jou drank moet jy ongelukkig betaal.  Nou wat ek nog nie vertel het nie is toe ons daar by Klein Pela innie Oranje geswem het het Johan sy voorskrif bril daar oppie rivier se wal vergeet.. Toe ons dit later agter kom en terug jaag toe betrap ons net die bobejane wat die bril ook gevind het. Nodeloos om te se Johan is toe sy bril kwyt en ek en hy deel toe maar myne as dit nodig is vir ontsyfer :patch: :patch: :patch: Nou toe ons so op die Padstall se stoep sit vertel die kerel toe vir Johan hy het brille eeeen hy toets sommer ook oe .... Nou my Tjoma was nou al gatvol om my te vra om myne te leen en besluit toe dis tyd vir n oogtoets enne bril..  Hy kry toe n brill daar oppie rak en teen die oorkantste muur is daar n landkaart..... Die kerel se toe lees hier en lees daar en Whela!!!! My Tjoma kan weer sien en daar en dan skaf hy die bril aan vir R20 :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Nou dis nie al nie :patch: :patch: :patch: die man hoor toe van my maag probleem so deur die geselsery............en reken toe hy doen nie net brille nie maar mae ook......en onmiddelik het ek pilletjies vir my los maag.........Doen jouself n guns en ry die pad man :thumleft: :thumleft: :thumleft: Ek kan dit nie regtig in woorde beskryf nie....Net so nevens die Padstall draai jy links en dan begin n ander werel op pad Sutherland toe :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Tankwa Karoo 02.jpg
    Tankwa Karoo 02.jpg
    222 KB
  • Tankwa Karoo 03.jpg
    Tankwa Karoo 03.jpg
    255.5 KB
  • Tankwa Karoo 04.jpg
    Tankwa Karoo 04.jpg
    226.8 KB
  • Tankwa Karoo 05.jpg
    Tankwa Karoo 05.jpg
    207.7 KB
Piet Coke said:
Harry het jy nog nooit die volgende gehoor nie:

"After the age of 40..........
When you go by a toilet....use it!
When you get a hard-on....use it!
And............neeeeever trust your farts!

you mishap'ie was 'n regte kark spul............... ::)

Moenie te veel worry nie.........dit gebeur met almal van ons..............een of ander tyd. :mwink:

PS. Shit...........julle was 16km's van my huis af toe julle op Goudini oorgebly het en julle gaan slaap honger. :eek:
Pieta my ou Maat as ek geweet het daars kos 16Km ver het jy twee gaste gehad vir ete :patch: :patch: :patch: :patch: :thumleft: :thumleft: en innie broek skyt is maar deel vannie lewe :-[ :-[
 
Nog so n paar :thumleft:
 

Attachments

  • Tankwa Karoo 06.jpg
    Tankwa Karoo 06.jpg
    314.3 KB
  • Tankwa Karoo 07.jpg
    Tankwa Karoo 07.jpg
    306.8 KB
  • Tankwa Karoo 08.jpg
    Tankwa Karoo 08.jpg
    172.4 KB
  • Tankwa Karoo 09.jpg
    Tankwa Karoo 09.jpg
    184.1 KB
Harry - as jou maag loop, dan loop hy  :pot:

As ek reg onthou, was daar niks reent oor daardie dae nie.  :imaposer:
 

Attachments

  • buffelskyt.JPG
    buffelskyt.JPG
    37.5 KB
Heimer said:
Harry - as jou maag loop, dan loop hy  :pot:

As ek reg onthou, was daar niks reent oor daardie dae nie.  :imaposer:
Heimer jammer om jou teleurtestel ou Tjom >:D Maar waar dit in jare nie gereen hettie kry ons hom toe............ons was skaars weg by die Tankwa padstall toe kry ons hom.......check die foto's later.........maar jaaa dit het my n rukkie gevat om uit daai poel uit te kom :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
 
Nou mense daars mooi en daars mooi...................Die GROOT MAN het vir ons soveel mooie gegee......n mens moet net kyk en mooi kyk.. Laas jaar so in September het ek  die vooreg gehad om bietjie na  Europa te gaan vir besigheid.............so vir twee weke :thumleft: :thumleft: en soos dit nou maar werk mix mens die besigheid en die plesier so n bietjie..Was eers Swit :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:zerland toe.....Zurich ennie Alpe...toe Finland.....Duitsland (Berlyn) en toe laastens Engeland van Londen met n motor tot in Scotland by Loch Logan en Loch Ness. Nou daai wereld is pragtig veral Switzerland en Scotland  maar toe ons so wegtrek by daai padstal en daai twee spoor paaitjie deurie plase vat Sutherland toe......toe's ek bly ek's n Suid Afrikaner en dat ek kan doen wat ek doen .....en dan nog met n scooter
 

Attachments

  • Tankwa 02.jpg
    Tankwa 02.jpg
    297 KB
  • Tankwa 04.jpg
    Tankwa 04.jpg
    295.8 KB
  • Tankwa 03.jpg
    Tankwa 03.jpg
    242.4 KB
  • Tankwa 01.jpg
    Tankwa 01.jpg
    217.3 KB
NOG :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Tankwa 05.jpg
    Tankwa 05.jpg
    357.9 KB
  • Tankwa 06.jpg
    Tankwa 06.jpg
    245.6 KB
  • Tankwa 07.jpg
    Tankwa 07.jpg
    330.8 KB
  • Tankwa 08.jpg
    Tankwa 08.jpg
    308.2 KB
Ek moet darem net se.......so op daai Calvinia pad het ek fluks aangestoot so teen 130......140km/uur en elke keer as ek in my spieltjie kyk dan le Oscar so slap agter my.......Ek is trots op jou Johan :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Nou's ek weer pe....Sal more weer aangaan en vir julle wat vervelig is glo ek dit sallie laaste episode wees :mwink: :mwink: :mwink:
 
Harry the Buffalo said:
Nou's ek weer pe....Sal more weer aangaan en vir julle wat vervelig is glo ek dit sallie laaste episode wees :mwink: :mwink: :mwink:

Dan sal ek maar ook nou my bottel whiskey gaan bere en loop skuinsle^.

Ek lees en kyk dan nou so lekker.
 
sub.... i like the modern herman charles bosman aproach to story telling  ;D
 
Harry dis wat mens nou entertaiment noem, moes vroeg by die werk wees en die maak die moeite werd. Nice report Harry!  :)
 
Harry die storie lees lekker, kry enetjie met ys en skryf verder!!  :laughing4:
 
TVB said:
Harry die storie lees lekker, kry enetjie met ys en skryf verder!!  :laughing4:
Jong :thumleft: Dis mos nou GOEIE raad :'( :'( maaaar ek dink my vrou mag dalk die idee kry dat ek n probleem het as ek NOU al na daai kas toe begin stap :ricky: :ricky: Sal maar die ding met n koppie koffie aanpak solank en dan stadig die kas bekruip soooo met die verloop vannie dag saam :3some: :mwink: :mwink:
 
Nou net bietjie weer my gedagtes agter mekaar kry ??? ??? O! ja ons was nog laas op pad daar deur die Tankwa Karoo oppad Koue Bokkeveld toe :thumleft: Nou ons mikpunt virrie dag was Sutherland want ek het laas daar tog te lekker sterretjies gekyk en ek wou dit vir Johan gaan wys........maar net een probleem is dit was laas innie winter en die lug was silwer skoon met geen wolke nie :patch: Maar soos ons nou hier deur die Tankwa vorder kry ons donker lug met plek plek reen buie.........Nou julle almal het seker al van die skerm gehoor daar tussen niks en nerens waar jy n koue bier en iets om te eet kan kry..............Die pryse is teenie muur en dan gooi jy jou geld daar innie emmer ??? Nie gedink so iets bestaan in onse ou landjie nie  maar sowaar toe ons so om een van die baie draaie kom hier staat ta.  Ongelukkig was die plek gesluit want dis net blykbaar 3 tot 4 maande inne jaar oop as die boer sy skape soontoe skuif vir beter wyding :'( :'( ONS BLEDDIE GELUK!!! Met die gegronpad ryery reken Johan toe NOUUU verstaan hy hoekom ons GS's ry.......dis dan baie lekkerder oppie losser goete :ricky: :ricky: :ricky: Hy reken toe sommer ook hy's reg vir Namibia later vanjaar :deal: :deal:
 

Attachments

  • Skerm 01.jpg
    Skerm 01.jpg
    190.7 KB
  • Skerm 02.jpg
    Skerm 02.jpg
    186.2 KB
  • Skerm 03.jpg
    Skerm 03.jpg
    295.5 KB
  • Skerm 04.jpg
    Skerm 04.jpg
    302.3 KB
  • Skerm 05.jpg
    Skerm 05.jpg
    152.7 KB
Nou mense Sutherland die tyd vannie jaar issie besig nie ??? ??? inteendeel daar gaan amper NIKS aan nie.............Ons boek toe maar innie Sutherland hotel in sodat hulle darem ten minste 2 gaste het................maar ons kla nie :thumleft: :thumleft: die plek is nice en goedkoop en ons hettie hele bar vir onself :patch: :patch: wag glattie vir n order nie :imaposer: :imaposer: Ons sien toe allie mense  wat hulle pressence teenie mure verewig het ........en to maak ekke en ou Oscar toe maar ook so............van sterre kyk het daar toe niks gekommie want ons het so saamie reen Sutherland binne gery.....die son het later bietjie sy kop uitgesteek en toe maak dit weer toe......Ons eet toe baie lekker die aand en gaan slaap toe vroeg met n VOL maag...................baie tevrede mettie lewe :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Sutherland 01.jpg
    Sutherland 01.jpg
    204.9 KB
  • Sutherland 02.jpg
    Sutherland 02.jpg
    231.7 KB
  • Sutherland 03.jpg
    Sutherland 03.jpg
    235.7 KB
  • Sutherland 04.jpg
    Sutherland 04.jpg
    209.6 KB
Top