Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nou een vannie redes virrie trip en een vannie voorwaardes was BOKKOMS ??? En deel vannie  naam vannie trip is "BOKKOMS" ......MY ANNNER HELFTE HET GESE .......gaan maar jy SAL vir my bokkoms saam bring ??? Nou soos ek verstaan Laaiplek issie plek vir Bokkoms......................dus ek is n getroude man en as SY praat luister n mens. Ek het hier bokkoms gekoop en vir 2500KM saam my oppie Buffel gepillian  :patch:...............Elke keer as ek stop het ek 77 vliee wat ommie Buffel draai..............mens kon sweer die Buffel hettie sy gat afgevee nie :-[ :-[ :-[ Blykbaar is BOKKOMS nie goed vir jou VOOR tanne nie ???
 

Attachments

  • Bokkoms 01.jpg
    Bokkoms 01.jpg
    329.7 KB
  • Bokkoms 02.jpg
    Bokkoms 02.jpg
    328.7 KB
  • Bokkoms 03.jpg
    Bokkoms 03.jpg
    324.3 KB
  • Bokkoms 04.jpg
    Bokkoms 04.jpg
    369.9 KB
  • Bokkoms.jpg
    Bokkoms.jpg
    340.5 KB
Die aand in Laaiplek.................."WHAT N EXPERIENCE"..................Shit ??? boys die mense is gaaf en laat jou voel of jy hulle al jare ken.........Laat jou tuis voel binne sekondes :thumleft: DIE KOS VIRRIE AAND :thumleft: :thumleft: Harders in olyf olie gebraai................kreef sterkies in olyf olie gebraai en natuurlik mossels met vars brood................Jy vang die brood en dan dip jy hom in daai mossel bak..................KONINGS KOS :ricky: :ricky: :ricky: :ricky: Dankie Giepie aan jou en jou vrou wat twee heel vreemde BIKERS gehuisves en gevoed het virrie aand :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Giepie 01.jpg
    Giepie 01.jpg
    235.4 KB
  • Giepie 02.jpg
    Giepie 02.jpg
    224.8 KB
  • Giepie 03.jpg
    Giepie 03.jpg
    159.1 KB
  • Giepie 04.jpg
    Giepie 04.jpg
    207.7 KB
  • Giepie 05.jpg
    Giepie 05.jpg
    140.1 KB
Na n baaaaaie lekker kuier by Giepie hulle is ons toe die volgenda dag verder.....................Bestemming Johan se mense innie Paarl....maar eers Paternoster, Tiesties baai (Ek laaik mos BOOBIES kwaai) :patch: :patch: :patch: :peepwall:
 

Attachments

  • OP pad na PAARL 01.jpg
    OP pad na PAARL 01.jpg
    336.5 KB
  • OP pad na PAARL 02.jpg
    OP pad na PAARL 02.jpg
    332.2 KB
  • OP pad na PAARL 03.jpg
    OP pad na PAARL 03.jpg
    395.2 KB
  • OP pad na PAARL 04.jpg
    OP pad na PAARL 04.jpg
    330.9 KB
Nou Paternoster is mos n moet!!! Bietjie baie mense.............. ennie plek het bietjie te bekend geword..................MAAR NOU JA DIE PANTY BAR moet mens mos afneem :mwink: :mwink: :mwink:
 

Attachments

  • Paternoster 01.jpg
    Paternoster 01.jpg
    232.8 KB
  • paternoster 03.jpg
    paternoster 03.jpg
    315 KB
  • paternoster 02.jpg
    paternoster 02.jpg
    218.8 KB
Harry the Buffalo said:
Right nou waar was ek laas ??? O! ja innie Koperketel op Garies besig mettie volstruis boud en katte >:D Nou soos ek reeds gese het ons was eintlik oppad Hondeklipbaai toe, maar na die hoender lekker geset it in ons binneste het ons besluit daars meer om te sien meer Suid............en op slag besluit ons om te mik vir Clanwilliam virrie dag en dan die Kaap so van Lambertsbaai af te bekruip want ek was noggie in daai omgewing nie. Nou mense ek kom wel van Phalaborwa af maar Clanwilliam was fokkin warm..............n ander warm as waaraan ek gewoond is ...................maar niks wat n ou kouetjie nie kan genees nie. Ons bly to daar langs die dam in sulke dubbel verdieping chalets.................Very! very nice......R500 virrie nag.

Hey Harry, lekker trip so far, thanks for posting. My son and I also stayed in the flats next to the dam on the way back from the Bash in October, very lekker spot. We only found out at the gate that bikes weren't allowed in to the main dam site. Luckily these chalets were just up the road from there, it was pissing buckets at the time...
 
En toe volgende die Paternoster HOTEL :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • paternoster 04.jpg
    paternoster 04.jpg
    345.2 KB
  • paternoster 05.jpg
    paternoster 05.jpg
    209.8 KB
  • paternoster 06.jpg
    paternoster 06.jpg
    364.4 KB
  • paternoster 07.jpg
    paternoster 07.jpg
    315.6 KB
Van Paternoster af het ons besluit dis nou FOKKIN warm en ons neuk nou reguit Paarl toe....................soos die kraai vleig :-[ :-[ Innie Paarl aangekom toe soek ons iets koud..................Johan vertel my toe die Paarl het die langste HOOFSTRAAT innie land maar,  Cafe Juno het YS koue wyn en was toe vir my baaaaaie belangriker :-[ :-[ :thumleft: :thumleft: :patch: ........................NOTE tog die BOKKOMS wat pillian agter oppie Buffel...............WAT MENS TOGGIE VIR LIEFDE SAL DOEN NIE ???
 

Attachments

  • Paarl 01.jpg
    Paarl 01.jpg
    270.6 KB
  • Paarl 02.jpg
    Paarl 02.jpg
    312.9 KB
  • Paarl 03.jpg
    Paarl 03.jpg
    345.5 KB
  • Paarl 04.jpg
    Paarl 04.jpg
    316.4 KB
ChinaPete said:
Harry the Buffalo said:
Right nou waar was ek laas ??? O! ja innie Koperketel op Garies besig mettie volstruis boud en katte >:D Nou soos ek reeds gese het ons was eintlik oppad Hondeklipbaai toe, maar na die hoender lekker geset it in ons binneste het ons besluit daars meer om te sien meer Suid............en op slag besluit ons om te mik vir Clanwilliam virrie dag en dan die Kaap so van Lambertsbaai af te bekruip want ek was noggie in daai omgewing nie. Nou mense ek kom wel van Phalaborwa af maar Clanwilliam was fokkin warm..............n ander warm as waaraan ek gewoond is ...................maar niks wat n ou kouetjie nie kan genees nie. Ons bly to daar langs die dam in sulke dubbel verdieping chalets.................Very! very nice......R500 virrie nag.

Hey Harry, lekker trip so far, thanks for posting. My son and I also stayed in the flats next to the dam on the way back from the Bash in October, very lekker spot. We only found out at the gate that bikes weren't allowed in to the main dam site. Luckily these chalets were just up the road from there, it was pissing buckets at the time...
Had te same issue at the dam entrence....................But on retrospection a good thing cause the place we stayed looked better than the dam site...... :thumleft:
 
Nou mense MOET ek julle vertel van Johan se swaer innie Paarl............Weereens het onsie besluit om daar te slaapie maar soos ek by nou die mense innie Kaap leer ken het ??? ??? MOENIE stry nie ...........DOEN NET :patch: :patch: So land ons toe oorspronklik net vir een nag by Kosie hulle :mwink: Maar nou Kosie en sy familie is mense wat kan musiek maak hulle is ou deelnemers aan die "Boere musiek kompetisies op TV" en hulle is deel vannie "Boere musiek Gulde"............Nou mense ek het julle nou al vertel vannie mense innie Kaap.................Toe Kosie hulle hoor ons is oppad toe word daar n "PARTY".... "MUSIEK" aand ( noemit wat jy wil) gereel by Kosie se huis. WELL!! Giepie het ons die vorige aand gewaarsku en as ons geluister het so ons verby gehou het, maar ek is n BLOU BULL en ons issie vir fokol bangie.......Yes famous last words.....Daai Province en hulle mense het my daai aand onderstebo gemusic ??? ??? ??? Nou boys daai manne kan party...............Ons kom toe eers 03h00 die volgende more aan eet :patch: My Tjomas Johan het sy mense laaaank laaas gesien en laat toe maar die hare so bietjie los hang >:D Die arme kerel het toe n dag van HELL die volgende dag...................JAAAAAAAA whisky issie n man se maatie :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 

Attachments

  • Die Van Sukkels 05.jpg
    Die Van Sukkels 05.jpg
    251.7 KB
  • Die Van Sukkels 02.jpg
    Die Van Sukkels 02.jpg
    105.1 KB
  • Die Van Sukkels 04.jpg
    Die Van Sukkels 04.jpg
    258.6 KB
  • Die Van Sukkels 01.jpg
    Die Van Sukkels 01.jpg
    324 KB
  • Die Van Sukkels 03.jpg
    Die Van Sukkels 03.jpg
    277 KB
Hoe later ...........HOE KWATER >:D >:D Kosie het sy hoed op en ek het so mettie verloop vannie aand ook n ding in my hanne gekry om saam te lawaai. Nou ek weet van MYN en van SCOOTER ry maar van musiek weet ek niks ??? My Tjomas Johan het begin los raak  :patch: :patch: Ek hettie geweet die man het so baie joints in sy lyf nie............maar wikkel....wikkel hy :ricky: :ricky:
 

Attachments

  • Die Van Sukkels 05.jpg
    Die Van Sukkels 05.jpg
    251.7 KB
  • Die Van Sukkels 06.jpg
    Die Van Sukkels 06.jpg
    209.8 KB
  • Die Van Sukkels 07.jpg
    Die Van Sukkels 07.jpg
    223.3 KB
  • Die Van Sukkels 08.jpg
    Die Van Sukkels 08.jpg
    217.1 KB
  • Die Van Sukkels 09.jpg
    Die Van Sukkels 09.jpg
    252.6 KB
Nog meer PARTY!!!!!!
 

Attachments

  • Die Van Sukkels 10.jpg
    Die Van Sukkels 10.jpg
    167.2 KB
  • Die Van Sukkels 11.jpg
    Die Van Sukkels 11.jpg
    181 KB
  • Die Van Sukkels 12.jpg
    Die Van Sukkels 12.jpg
    158.6 KB
NOOOOOU ja ??? The day after the night before ??? Soos julle by nou al weet.....................ewe skielik het niemand meer enige persoonlikheid nie en die meeste wens hulle was liewers vrek :patch: :patch: :patch: My Tjomas was n nul op n kontrak........die ligte brand maar daars niemand by die huis nie :imaposer: :imaposer: :imaposer: So soos julle toe kan aanneem daar gaan nie scooter gery word vandaggie en so kommit toe dat ons nog n aand by Kosie hulle slaap :patch: Kosie dankie aan jou en jou vrou vir allie moeite en gas vryheid..............Dit word innig waardeer en as julle sometime hier innie Bosveld kom..........verwag ek dat julle hier by my sal aankom :3some: :3some: :3some: Duisend DANKIES :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Wel die dag was toe nie gewaste nie.................Die GEES  Johan en die res van ons het toe ..................Perel berg besoek.............Die ketting leer (Maar liewer nie getraai om dit te klim nie.......kon dalk FATAL wees)...Taal monument en uiteindelik so teen 5 uur was ons weer onner die "BOOM" by Kosie se huis om te try vir my Tjomas n persoonlikheid te vind :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 

Attachments

  • Perelberg 03.jpg
    Perelberg 03.jpg
    194.8 KB
  • Perelberg 04.jpg
    Perelberg 04.jpg
    234.5 KB
  • Perelberg 02.jpg
    Perelberg 02.jpg
    162.8 KB
  • Perelberg 01.jpg
    Perelberg 01.jpg
    335.3 KB
Nou ja dit was nag en toe weer more......MAANDAG more en Johan lyk weer so min of meer MOBILE >:D Nou ek het laas Vrydag gereel om die ou Buffel te vat vir sy 20 000km diens in Stellenbosch.............die BMW  plek het met baie goeie backing gekom. Die ou kerel het ook twee nuwe slippers nodig gehad want daar was nou al twee plugs in sy agter voet. Well :thumleft: :thumleft: ek sal Danfort Autorad enige dag aanbeveel....Die plek lyk great......die mense vriendelik en natuurlik ja die diens is great :thumleft: :thumleft: :thumleft: Die Buffel het die aandag baie genniet en ons OOK.  So toe met die gesels met die Kerel daar agter die verversings counter en oor n koppie koffie hoor ons vannie Tankwa Karoo.  Nou ek het al van die plek oppie forum gelees en in Voema gesien.....en net daar is ons roete toe weer vas gele. Na die diens is ons toe oor Franshoek na Worcester waar ons die aand in Goudini gaan slaap het. Die agter paaie deur die wingerde is pragtig en mens mis dit gewoonlik oppie hoof paaie.
 

Attachments

  • Franshoek 01.jpg
    Franshoek 01.jpg
    261.8 KB
  • Franshoek 02.jpg
    Franshoek 02.jpg
    336.9 KB
  • Franshoek 03.jpg
    Franshoek 03.jpg
    241.6 KB
Goudini Spa...............wat moet ek se ??? ek was 20jaar laas hier en my vrou remind my toe oor die cell dat dit was die eerste keer toe ons twee laaities oppe date gegaan het......Hulle was toe nog innie laer skool. Hulle is nou 27 en 25................FOK ek raak darem nou oud :patch: :patch: :patch:    Maar om te vevolg ek en Johan book toe in n rondawel in en vind uit waar en wanneer kan ons gaan eet ......hiers mos n restaurant :patch: Geen probleem nie ...vertel hulle ons die plek is die hele aand oop.  Na ons afgepak het en n kouetjie gegooi het check ons net kaarte en GPS uit oor hierie Tankwa Karoo die volgende dag :thumleft: :thumleft: Later besluit ons ommie warm swembad uit te gaan toets en so kuier ons die aand om..  Net so na agt besluit ons ons raak nou skraal en gaan soek toe die eetplek....................Surprise...SURPRISE hy's klaar toe ??? ??? ??? ??? Nou mense ek het toe op daardie stadium soos in NIKS virrie dag geeet nie.....Wat n F@K@P :'( :'( :'( Terug by die rondawel besluit ons ons sal maar daai BOKOMS traai :'( :'( Nou my vrou mag hulle like maar ek dink dit smaak  [email protected] al wat oorbly is maar nog n troosdop drink en gaan slaap.
 

Attachments

  • Goudini 01.jpg
    Goudini 01.jpg
    182.3 KB
  • Goudini 02.jpg
    Goudini 02.jpg
    282.3 KB
  • Goudini 03.jpg
    Goudini 03.jpg
    297.5 KB
  • Goudini 04.jpg
    Goudini 04.jpg
    315.3 KB
  • Goudini 05.jpg
    Goudini 05.jpg
    238 KB
Top