Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ja en toe trek ons Sunbird 16 weer na 15 dae binne :thumleft: :thumleft: :thumleft: Nou ja ek het daai f@k@n bokkoms 2500 km saam gery ennit was een vannie voorwaardes so dis net reg dat ons n amptelike oorhandiging het :mwink: :mwink: :mwink:    En nog iets is ons het dit reg gekry om in 15 dae van twee skoon geskeerde jong manne :patch: :patch: :patch: in Oupas te verander ........ek word mos oor 3 maande n Oupa van n klein meisiekind en die mos die eerste :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:......Enne OUPA moet mos n baard he en as hy nog wit is soveel beter :peepwall: :peepwall: :peepwall:
 

Attachments

  • By die HUIS 01.jpg
    By die HUIS 01.jpg
    270 KB
  • By die HUIS 02.jpg
    By die HUIS 02.jpg
    273.2 KB
  • By die HUIS 03.jpg
    By die HUIS 03.jpg
    300.7 KB
  • By die HUIS 04.jpg
    By die HUIS 04.jpg
    281.3 KB
Die amtelike oorhandiging net ommie stamp of approval oppie trip se naam te sit :deal:
 

Attachments

  • By die HUIS 05.jpg
    By die HUIS 05.jpg
    295 KB
  • By die HUIS 06.jpg
    By die HUIS 06.jpg
    277.4 KB
  • By die HUIS 07.jpg
    By die HUIS 07.jpg
    296.6 KB
  • By die HUIS 08.jpg
    By die HUIS 08.jpg
    289.5 KB
Nou mense soos die OOMIE by die kerk basaar gese het.......GUN my toggie geleentheid om bietjie formeel......en ja....sentimenteel te raak :peepwall: :peepwall: Net my vrou en kinders weet .....en Ja......en nou Johan :thumleft: weet waardeer ek die laaste 4 maande is. Die trip het my siel bietjie skoon gemaak en gesond gemaak waar dit siek was..... :biggrin: :biggrin:

Nelia (POPPA)

Dankie dat jy altyd verstaan.....dankie dat jy my na 31 jaar nog altyd  my vryheid gun....dankie dat daar NOOIT n skewe woord oor my travels is  nie en dankie vir daai vriendelike stemmetjie twee maal per dag as ek enie Ou Buffel die wereld in vaar :ricky: :ricky: :ricky:  "I STILL LUV U STACKS XXXXXX"

Wayne, Werner  en Marlien

Dankie vir die ondersteuning .....altyd :thumleft: Wayne (Rocky the DOG) dankie dat jy altyd so oor pa stress......Dissie nou meer nodigie nie... Pa is cool en wag vir sy klein meisiekind om op OUPA se skoot te sit :thumleft: :thumleft:

Johan

Thanks Tjoma vir allie doppe onner die boom en n mens gaan donners ver moet soek om weer n riding BUDDY soos jy te kry

Aan die GROOT MAN!!

Dankie vir alles wat U ons gun en dat ons dit wat U ons gee so mag geniet. Dankie dat ons weereens na 5500Km veilig sonner issues by die huis kon stop :thumleft: :thumleft:

EN daan laastens dankie aan almal wat die RR gelees het :thumleft: :thumleft: Ek het hierie trip nodig gehad om my siel skoon te maak en ommit neer te skryf het baie gehelp.....en dat mense nog belang gestel het in jou doen en late het dit soveel lekkerder gemaak :thumleft:

Thanks en nou is ek klaar :peepwall: :peepwall: :peepwall:

 
Dankie Harry, het die RR baie geniet!  :thumleft: Ek kuier nog van tyd tot tyd op Pba, volgende keer nooi ek jou vir 'n lang koue by Lantana, Buffalo's, of dalk onder 'n boom........
 
GeländeSchwein said:
Dankie Harry, het die RR baie geniet!  :thumleft: Ek kuier nog van tyd tot tyd op Pba, volgende keer nooi ek jou vir 'n lang koue by Lantana, Buffalo's, of dalk onder 'n boom........
Dankie en ek wag vir daai een :thumleft:
 
Ek het dit so geniet so of ek amper saam gery het! Baie dankie dat julle die ervaring met ons gedeel het, Cheers!  :thumleft:
 
Sekerlik een van die lekkerste RR wat ek al gelees het. Thanks dat jy dit gedeel het, was awesome.
 
Ja wragtig,dit was 'n lekker RR,maar so kom alle lekker dinge mos tot 'n einde.Dankie vir 'n lekker lees en foto kyk report :thumleft:
 
dis wat ongelooflik is van hierdie groot BMW's. as jy aan die einde van jou trip kom, en jy moet gou 700km huistoe doen, dan draai jy net sy oor.

great RR, elke dag daarvan baie geniet!
 
Bliksem Pa.Mens kan sien Pa is nog op verlof.Goeie storie wens Pa kon vi my sulke moerse stories vertel to ek klain was.Baie nice Pa.
Nou die beplanning vir Sep as ons Botswana en Namibia to doner dat ek ook kan sien waar Pa vandaan kom. :pot:
 
Epic pappa, epic.  :thumleft: wat se bum cream het julle gebruik  ;D
kani wag vir middel maart nie, ek het baie dieselfde roete uitgepak wat ek en swambo gaan aandurf, jou RR het my net meer lis gemaak nou!!
 
jislaaik, nou is ek lus vir ry!  :ricky:

dankie vir n great RR oom Harry!  :thumleft:
 
Baie nice!  :thumleft: Lekker as pelle so saam kan travel. Jou roete is defnitief op my bucket list!
 
Ek het dit voorheen gesê Harry en wil dit net weer beaam. :deal:
Hierdie was nou een moerske lekker Ride Report ou vriend. :thumleft:
Ek ken jou noggie in persoon nie, maar ek sal wat wil gee om in jou geselskap oppie lang pad te wees. :biggrin:
Jy beter gou, gou weer ‘n trip aanpak sodat ons weer lekker kan saam toer met jou storie. :ricky:
PS. Jou vrou sal daai bokkoms moet goed wegsteek………….vir jul honde.  :patch:
PPS. Se vir Johan ons wag vir daai “BOEK” :pot:
PPPS. Voorspoed vir jul almal en Geniet jou kleindogter.  :3some:
 
Ou Buffel, dit was nou regtig lekker om saam met jou en Johan so in gees te travel! Dis mos nou hoe mens memories bymekaar maak vir jou ou dae! Wat 'n voorreg...
 
Harry en Johan ..................... wat n moerse trip. Harry jy skryf soos n storieverteller ................... jy sit dit neer soos dit in jou gedagtes gevorm word .................... Well done ............ jy mag maar ..................  :thumleft: :thumleft:
 
Die lekkerste van sulke trips is die terugdink daaraan na die tyd.
Dankie vir die moeite om dit skryf. Maak weer so.
 
Thanx Harry dit was n excellent RR,  Well done  :thumleft:
 
Top