Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Die volgende dag oor breakfast gesels ek en Johan oor waar gaan ons reis ons heen neem virrie dag ??? ??? ??? ??? Ons besluit toe so deur Matjiesfontein en dan mik ons vir Drie Susters want sien ons begin nou stadig uit dae uit hardloop en ons wil nog oppe paar plekke uitkom.. NOU.....die pad tussen Sutherland en Matjiesfontein.......wat se mens van hom ??? ??? ??? ???As jy hou van wat ek hou...ry jy hom net op een manier :thumleft: :thumleft: Moenie vegeet ek is  van Phalaborwa af en ommie Laeveld se paste' sweepers en twisties......die 22 en so aan te doen....doen ons sommer gou oppe Sondag more.  So ek hou van die tiep van ry en wil glo ek's nie te bad nie :deal: :deal: Maar daai pad tussen Sutherland en Matjiesfontein    het ek rustig gevat ....so tussen 80 100........Fliptop oop. :ricky: want ek wou die plek voel....hom ruik...hom experience.......ek wou dit vas le in my memory sodat ek weer daar in my gedagtes kan ry as ek innie toekoms inne boaring meeting sit.
 

Attachments

  • Die Pad na Matjiesfontein 02.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 02.jpg
    363.3 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 03.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 03.jpg
    256.6 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 04.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 04.jpg
    363.3 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 05.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 05.jpg
    328 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 01.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 01.jpg
    381.9 KB
Nou soos julle teen hierdie tyd weet waar die "BOOM" deel innie naam van kom........kan ek julle nie se onner hoeveel bome ons gekuier het so met die trip saam nie maar dit was donners baie......Ek dink ek het die derde dag ophou tel :mwink: :mwink: :mwink: Nou dit werk mos nou so....as jy twee biere vir jouself in elke  dorp koop............baie koud uitie yskas uit....en jy stop onner twee bome oppad na die volgende dorp toe........dan is hulle nog lekker koud.....Behalwe as jy die grondpaaie vat da moet jy bietjie meer stock saamvat :patch: :patch: :patch: :patch:
 

Attachments

  • Die Pad na Matjiesfontein 06.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 06.jpg
    364.7 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 07.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 07.jpg
    307.4 KB
  • Die Pad na Matjiesfontein 08.jpg
    Die Pad na Matjiesfontein 08.jpg
    438.8 KB
En toe ry ons Matjiesfontien binne ??? ??? ??? Shit! maaar die plek is besig :patch: :patch:......................SORRY maar ek lieg :peepwall: Saam ons was daar een anner kar...............maar die bar is oop en die whiskie is koud..........so ons is gesort :thumleft: Oppie hotel se stoep terwyl ek so aan daai J&B suig stap n man inne TOPHAT kruppel nader en stel homself voor as Johnny :patch: .....Hy se dat hy sien ons is bikers en het onsie vir hom iets vir gout nie.....want ons bikers het mos altyd sulke mooties by ons :deal: ...........Na ons aan hom verduidelik het dat ons gesondheid noggie so ver agteruit gegaan hettie en ons drink mossie baie nie :peepwall: :peepwall: :peepwall: bied hy toe aan om ons so n bietjie te entertain :thumleft: :thumleft: Wys ons toe die plek agter waar die eienaar en sy miesies in vervloe dae gebly het .......en doen toe sommer so n paar namake van onder andere....Mandela, Eugene Terblanch en so aan..... Was nogal n nice half uur daar in Matjiesfontein :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Matjiesfontein 03.jpg
    Matjiesfontein 03.jpg
    242.1 KB
  • Matjiesfontein 04.jpg
    Matjiesfontein 04.jpg
    177.4 KB
  • Matjiesfontein 02.jpg
    Matjiesfontein 02.jpg
    343.3 KB
  • Matjiesfontein 01.jpg
    Matjiesfontein 01.jpg
    295.1 KB
Nog Matjiesfontein :thumleft:
 

Attachments

  • Matjiesfontein 05.jpg
    Matjiesfontein 05.jpg
    224.7 KB
  • Matjiesfontein 06.jpg
    Matjiesfontein 06.jpg
    189.7 KB
  • Matjiesfontein 07.jpg
    Matjiesfontein 07.jpg
    161.4 KB
  • Matjiesfontein 08.jpg
    Matjiesfontein 08.jpg
    170.2 KB
Piet Coke said:
Harry het jy nog nooit die volgende gehoor nie:

"After the age of 40..........
When you go by a toilet....use it!
When you get a hard-on....use it!
And............neeeeever trust your farts!

you mishap'ie was 'n regte kark spul............... ::)

Moenie te veel worry nie.........dit gebeur met almal van ons..............een of ander tyd. :mwink:

PS. Shit...........julle was 16km's van my huis af toe julle op Goudini oorgebly het en julle gaan slaap honger. :eek:

En 15km van my huis af! Sulke goed moet maar gebeur as julle so stil-stil deur ons dorp wil sluip! Volgende keer moet julle net 'n moerse geraas maak en ons is daar. Die bestuurder by Goudini is ook 'n stofskoeter man, Sias Marais, en as hy geweet jy"s honger, sou jy die heel nag daar by hulle moes kuier!
 
Ouman said:
Piet Coke said:
Harry het jy nog nooit die volgende gehoor nie:

"After the age of 40..........
When you go by a toilet....use it!
When you get a hard-on....use it!
And............neeeeever trust your farts!

you mishap'ie was 'n regte kark spul............... ::)

Moenie te veel worry nie.........dit gebeur met almal van ons..............een of ander tyd. :mwink:

PS. Shit...........julle was 16km's van my huis af toe julle op Goudini oorgebly het en julle gaan slaap honger. :eek:

En 15km van my huis af! Sulke goed moet maar gebeur as julle so stil-stil deur ons dorp wil sluip! Volgende keer moet julle net 'n moerse geraas maak en ons is daar. Die bestuurder by Goudini is ook 'n stofskoeter man, Sias Marais, en as hy geweet jy"s honger, sou jy die heel nag daar by hulle moes kuier!
Jy is 100% reg Japie.......en hy bly boonop op die oord!
 
Piet Coke said:
Ouman said:
Piet Coke said:
Harry het jy nog nooit die volgende gehoor nie:

"After the age of 40..........
When you go by a toilet....use it!
When you get a hard-on....use it!
And............neeeeever trust your farts!

you mishap'ie was 'n regte kark spul............... ::)

Moenie te veel worry nie.........dit gebeur met almal van ons..............een of ander tyd. :mwink:

PS. Shit...........julle was 16km's van my huis af toe julle op Goudini oorgebly het en julle gaan slaap honger. :eek:

En 15km van my huis af! Sulke goed moet maar gebeur as julle so stil-stil deur ons dorp wil sluip! Volgende keer moet julle net 'n moerse geraas maak en ons is daar. Die bestuurder by Goudini is ook 'n stofskoeter man, Sias Marais, en as hy geweet jy"s honger, sou jy die heel nag daar by hulle moes kuier!
Jy is 100% reg Japie.......en hy bly boonop op die oord!
Boys ??? Boys ??? hoe spyt is ek darem nou dat ek honger gaan slaap het ??? ??? OK ! my fokkop sal my leer om so n paar nommers saam te neem as ons volgende keer gaan ry :patch: :patch: Nou het julle dit ......volgende keer pak ek by julle af :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 
OK! nou HET ek daai kas bekruip en Die Buffels is weer oppe  roll :thumleft: :thumleft: :thumleft: Daai voggies doen darem dinge aan n mens :peepwall: :peepwall: .......Nou soos julle seker weet daai pad van Matjiesfontein na Beaufort Wes issie baie interessantie.....en my GPS het mos POI op wat my waarsku waar die spietkops baie besig is :deal: .....En nou ja hulle sit in elk geval onner elke boom sooo daar issie n boom vir onsie so ons draai toe maar op na "crusing" speed toe.........die Buffel en Oscar beur toe maar voort so teen 150 to 170km/h    want BMW het gese ek moetie vinniger met daai bokse oppie???....Ek sou toe later uitvind hoekom is die speedlimit met daai bokse 180km gemerk ???
 
Hierdie moet my all time vavourate pic wees van die report sovêr, puik verslag.
Ek kan net jou ou maat se pyn en lyding voel, hy is so bleek soos 'n boorgat spook, bliksem ek het myself ook al so mis gedrink, aai tog, is daai dae wat jy bang raak dat jy NIE meer gaan vrek NIE en die suffering oneindig is.
 

Attachments

  • Perelberg 07.jpg
    Perelberg 07.jpg
    22.2 KB
Nou toe ons eventualy by Beaufort Wes aankom toe issit weer tyd om op te stock vir ons oornag by Drie Susters.........So gese so gedaan en daar gaat ons toe weer die laaste 60Km soontoe :thumleft:  Nou toe ons so uit Beaufort Wes wegtrek toe sien ek die wereld lyk bietjie donker........dreigend donker ??? ??? maar ons issie pissies  nie en ons sleep :patch:.......so n paar Km buite Beaufort net so voor mens daai koppe kry toe sien ek daars n GORDYN voor ons ???.......Maar ek hou die Buffel so op 140Km/h........en toe slaat die kak die fan :patch: :patch: :patch: :patch: ....Toe ek daai gordyn ingaan toe is dit water.....nie bietjie ???     fokkin baie......jy sien net karre stop en hazards.................lyk soos n DISCO.....en ons maak net throttle toe want dis deurmekaar......en mens weetie waarnatoe nie ??? ??? .....dit was nog soort van aanvaarbaar maaar toe kom ek agter iemand is nou besig om my met KLIPPE te moer ennie ou Buffel het baie plastics op wat baie kos om te replace en ekke is ookie van staal nie ??? .......toe besluit ek binne sekondes hier moet ek fokof en vinnig want n man kan hier seer kry :patch: :patch: ....terug na eerste toe en ek ennie  Buffel moer voort :patch: :patch: ....maar in die geharwar het ek vir Oscar verloor ??? ???....Ek tel toe spoed op om onner die klippe uit te kom want dit voel soos 1976 se riots en ek like dit niks :patch: :patch: :patch: .......Soos ek die  klippe (HAEL) clear besef ek ons is inne wolkbreek :'( en die water loop........stort in sulke strome oorie cuttings en hardloop duime dik oorie pad.........maaar ek worry.....waar is Oscar ??? want in daai gaos kon n "cage" baie maklik in hom vasgery het ???  Toe dit bietjie verder ligter reen ......stop ek toe om vir Oscar te wag ??? ....Wat n verligting om hom toe so plat op daai GS uit die reen te sien aankom :laughing4: :laughing4: :laughing4: .....Hy vertel my toe later ...dat toe die hael ons begin moer toe stall hy die scooter en sien my net met n spoed fokkof........toe weet hy daai Buffel moet ek volg :laughing4: :laughing4: ....OH! I suppose alls well that ends well :patch: :patch: :patch: ....Toe natuurlik baie gehad om daai aand ommie vuur te bepyns :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
hoekom het julle nie instede van die teerpad na Matjiesfontein die Moordenaarskaroopad gery na Laingsburg nie?
 
WEL! Net voor jy Drie Susters kry van Beaufort se kant af is daar in plaas in Gaste Plaas so 500m voorie Petrol pomp....en dis onse plekkie virrie aand.  Nou soos julle oppie snappies moes agter gekom het .....ekke het n suite...n 3 in 1 suite en Oscar operate in sy jeans en n baatjie......Die man is nog besig om so met die tyd op te stock op riding gear ......en ekke na so 4 jaar is mos nou al tottie tanne gewapen.....maar ons altwee is water nat want ekke hettie kans gekry om die res  van my 3 in 1 in te sip nie.....en Johan was nog in sy jeans wantie karoo is mos warm :patch: :patch: :patch:  Toe ons daar aankom toe moet ons droog.......dis hoekom dit lyk soos wasdag oppie Hoeveld :patch: :patch: :patch:
 

Attachments

  • Drie Susters 01.jpg
    Drie Susters 01.jpg
    310.4 KB
  • Drie Susters 02.jpg
    Drie Susters 02.jpg
    239.2 KB
  • Drie Susters 03.jpg
    Drie Susters 03.jpg
    210.2 KB
  • Drie Susters 04.jpg
    Drie Susters 04.jpg
    266.9 KB
Nice RR ....en bye the way ek bly ook op Worcester. Fok julle/ons het 'n lekker braai gemis. Shit  :mwink:
 
Lem said:
hoekom het julle nie instede van die teerpad na Matjiesfontein die Moordenaarskaroopad gery na Laingsburg nie?
Ou Maat...eks nog besig om daai paaie van julle ter leer ken.........Het daai afdraai gesien maarie veel aandag geggee nie.......sal dit in my BUCKET LIST sit :thumleft:
 
V-Strom said:
Nice RR ....en by the way ek bly ook op Worcester. Fok julle/ons het 'n lekker braai gemis. Shit  :mwink:
Waaar die DONNER was julle almal toe ons daar deur is ??? ??? ??? ??? Ons kon NOGA moerse party gehou het :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Ons ry baie grondpad  maar ek sal graag wil weet hoekom maak jul die bande papper voor julle die grondpad ry ?
 
Harry the Buffalo said:
V-Strom said:
Nice RR ....en by the way ek bly ook op Worcester. Fok julle/ons het 'n lekker braai gemis. Shit  :mwink:
Waaar die DONNER was julle almal toe ons daar deur is ??? ??? ??? ??? Ons kon NOGA moerse party gehou het :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Next time  >:D :thumleft:
 
Boys Huh? Boys Huh? hoe spyt is ek darem nou dat ek honger gaan slaap het Huh? Huh? OK ! my fokkop sal my leer om so n paar nommers saam te neem as ons volgende keer gaan ry Patch Patch Nou het julle dit ......volgende keer pak ek by julle af ImaPoser ImaPoser ImaPoser


Ek sal jou Moerse Kwalik neem as jy dit NIE doen nie >:D :biggrin: :thumleft:
 
fesh fesh said:
Ons ry baie grondpad  maar ek sal graag wil weet hoekom maak jul die bande papper voor julle die grondpad ry ?
Maak dinge maar net so n bietjie sagter ou Maat......Ons is oud dus ons laaik so n bietjie meer comfort :thumleft:
 
Top