Bokkom en Boom Trip 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ek haat dit as die trips begin draai huis se kant toe want dan loop die RR ook end se kant toe :mad:
 
Frannarossi said:
Ek haat dit as die trips begin draai huis se kant toe want dan loop die RR ook end se kant toe :mad:

+1  Of jy nou lees of self ry, dis altyd "aaaaaaaw!"  :D
 
Nou die aand daar op 3 Susters het ons soos gebruiklik n gesellige vuurtjie aanie gang en die whiskies loop glad.......Soos ek nou al voorheen gese het as mens oppe plek stop isit eers stil terwyl die ander mense jou groepie so skuins dophou en ongemaklik groet.......maar soos die aand vorder kom hulle agter daars nie kettings en messe betrokke nie :patch: :patch: :patch: :patch: en hulle begin stadig innie rigting vannie bikes ennie bikers gravitate :imaposer: :imaposer: :imaposer: .......nou ek het ook vroeer vertel van Johan se lieg storie ??? ??? ??? van ek neemmie foto's en hy skryfie book ......dis mos net daar waar die gellentheid hom voordoen om verder uit te bry :patch: :patch: :peepwall: ........So bietjie vroeer die aand .....na ons al afgepak was daag daar n .....oom met drie tannies op wat net langs ons inboek :mwink: :mwink: :mwink:......Die het ons heel vriendelik gegroet en toe begin die bedrywighede.......Elke tannie vang n kamer ennie ou oom operate......in.......uit......in......uit....maar mense nettie in een kamer nie maar al drie >:D >:D.....nou ek het dit gehandle vir so n rukkie toe kon ek dit nie meeer hou nie ??? ??? ??? ???......ek vra toe vir die oom en een vannie tannies......ekke verstaan nou nie ??? ???......by watter kamer hoort die oomie dan nou ??? ???......Die tannie reken my toe hulle is drie susters en so 50 of so jare terug het hy by die een suster gekuier maar hulle het bietjie track van mekaar verloor.......en nou jare later na hulle almal hulle lewens gely het toe kom hulle weer by mekaar uit :thumleft:    en toe lyk sy noggie beste...en toe skor sy hom :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:....... Johan vra toe  ook virrie oom of hy dan n ou ietsie daar innie boot het.......want hy is darem  BAIE gereeld daar :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:.......O! wel toe's die ys gebreek en toe kuier ons die res vannie aand lekker saam :laughing4: :laughing4:
 

Attachments

  • 3 Susters 02.jpg
    3 Susters 02.jpg
    304.6 KB
  • 3 Susters 01.jpg
    3 Susters 01.jpg
    290.2 KB
  • 3 Susters 04.jpg
    3 Susters 04.jpg
    196.6 KB
  • 3 Susters 03.jpg
    3 Susters 03.jpg
    167.6 KB
Nog 3 Susters :imaposer: :imaposer: :imaposer:
 

Attachments

  • 3 Susters 04.jpg
    3 Susters 04.jpg
    196.6 KB
  • 3 Susters 06.jpg
    3 Susters 06.jpg
    134.7 KB
  • 3 Susters 07.jpg
    3 Susters 07.jpg
    160.8 KB
Die vorige aan het ek en Johan besluit die bestemming virrie dag is Gariep dam.............nie baie ver nie :thumleft: :thumleft:.......miskien net nogga feit se'blief.....So n jaar terug...dit was laas jaar Maart het ek en n paar Pelle om SA gery in 9 dae.....dis so +- 800km per dag.....elke dag vir 9 dae (Oorie 7000Km).....Al wat jy sien issie pad en plekke waar jy graag sou wou bly of foto's sou wou neem......maar jy stoppie want jy MOET op n sekere plek weesie aand......stop net vir eet en petrol ??? ??? Nou "done it got the T-shirt" op hierie trip wou ons die plekke en omgewing waardeer ons ry beleef :thumleft: :thumleft:  Wel terug by die volgende more :mwink: :mwink:..Dit het baie deerie nag gereen....maar is toe bietjie oop getrek toe ons weer reg is om te ry.......Clever wat ek is .....besluit ek toe nou nie ommie res vannie 3 in 1 suite in te sip nie en ek en Johan (Hy mettie helfte van al sy klere aan) is toe daar weg......Ons gooi toe petrol in by daai pomp so amper by die hek vannie Gaste plaas en daar sleep ons....... :thumleft: :thumleft: :thumleft: Nie 10 km verder nie maakie hemele weer oop en dit sous so dat jy net..net die pad kan sien......Ons hou dit toe maar so tussen 100-120 Km/uur want daar is moer baie Interlinks oppie pad en die pad het orals poele op. Dit wassie lank nie toe is ons nat.....water nat tot by die goene en dit raak ongemaklik koud :patch: :patch: :patch: So ploeter ons toe aan in daai gietende reen tot ek Richmond se afdraai sien en besluit dis tyd vir koffie ennie res van daai 3 in 1 :peepwall: :peepwall: Na ons toe klaarie koffie gedrink het......ekkie res vannie 3 in 1 ingesip het en Johan die res van sy sak klere aangetrek het is ons toe weerie reen in. :'( :'( :'( So het ons in daai gietende reen gery tot by Gariep waar dit eensklaps ophou want ons het mos nou klaar gery ??? ???
 
Johan kyk of n bier en Oscar se binneste hom kan warm maak en ek vang n smoke break ??? :patch:
 

Attachments

  • OP pad Na Gariep 01.jpg
    OP pad Na Gariep 01.jpg
    348.9 KB
  • OP pad Na Gariep 02.jpg
    OP pad Na Gariep 02.jpg
    341.1 KB
  • OP pad Na Gariep 03.jpg
    OP pad Na Gariep 03.jpg
    310.6 KB
  • OP pad Na Gariep 04.jpg
    OP pad Na Gariep 04.jpg
    165.4 KB
Op Gariep aangekom mik ons toe eers virrie Aventura Oord en ek gaan vind uit van blyplek ??? ??? Ek vra virrie kerel daar agter die counter wat prys sy goedkoopste verblyf virre aand ??? ??? N rondawel of so iets ??? ??? Hy reken my toe R870 virrie aand :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ek se toe ek soekie die Honeymoon sweetie maar n rondawel ??? ??? ??? Die kerel kyk my toe so snaaks uit en se toe na n rukkie ........as ek dalk kan bewys ek is n persionaris dan kan ek n plek goedkoper kry :deal: :deal: :deal: :patch: :patch: :peepwall: Nou mense ek lyk nie n dag ouer as 40 nie (al skyt ek in my broek) :patch: :patch: :patch: ......pomp toe my kuite 18 bar......druk my gat innie wind en stap toe baie verontwaardig daar uit :patch: :imaposer: :imaposer: :imaposer: ....Ons gaan boek toe by n BAIE nice plek in.... net so mettie straat op....die "Green Doors".......Julle kan maar daar oorbly.......chalets is pragtig.....eetplek, bottlestoor en Spar issie 50m van jou affie. R200 virrie aand :thumleft:
 

Attachments

  • Green Doors 02.jpg
    Green Doors 02.jpg
    315.5 KB
  • Green Doors 03.jpg
    Green Doors 03.jpg
    305.3 KB
  • Green Doors 01.jpg
    Green Doors 01.jpg
    232.5 KB
Nou mense soos ek alreeds gese het om op die tyd vannie jaar oppe trip te gaan het BAIE voordele.......Net jy en pensionarisse is op vakansie :patch: :patch: :patch: .....Jy het allie plekke...hotelle....bars en besienswaardighede vir jouself......niemand wat kom bodder in jou foto's nie :mwink: :mwink: ...nou na Johan sy innerlikke versterk het ......dis nou met n warm vars brood en sardines ??? ??? sit ons toe af dam toe om die gebruiklike dam foto's te gaan neem :thumleft: :thumleft: Nou weet julle hoe voel dit om oppe plek te wees wat aan duisende mense water te verskaf en hom vir jouself te he.......daar was niemand soos in niks.....hasiko.....fokol mense.... net ons twee en ons scooters :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Gariep 01.jpg
    Gariep 01.jpg
    190.9 KB
  • Gariep 02.jpg
    Gariep 02.jpg
    378.8 KB
  • Gariep 03.jpg
    Gariep 03.jpg
    313.7 KB
  • Gariep 04.jpg
    Gariep 04.jpg
    192.8 KB
  • Gariep 05.jpg
    Gariep 05.jpg
    247.1 KB
Lekker een uncle  :thumleft: :thumleft:

 
Nog dam snappies :thumleft:
 

Attachments

  • Gariep 08.jpg
    Gariep 08.jpg
    272.8 KB
  • Gariep 10.jpg
    Gariep 10.jpg
    284.4 KB
  • Gariep 09.jpg
    Gariep 09.jpg
    225.2 KB
  • Gariep 06.jpg
    Gariep 06.jpg
    234.9 KB
  • Gariep 07.jpg
    Gariep 07.jpg
    277.9 KB
dankie vir al die verblyf info, dis altyd lekker om te kan teruggaan op n great RR vir die beplanning van jou eie trips.
 
Harry baie dankie vir 'n besonderse lekker RR. Ek geniet hom verskriklik. Ry veilig!

 
Die aand ommie vuur sit ek en Johan toe mette kanandrum ??? ??? ??? ??? van waar ons is loop die pad soos die kraai vlieg deur Gauteng huistoe :'( :'(  en ekke is nie lus vir daai trafic nie en ons het darem nog so dag of twee :thumleft: :thumleft: Ons besluit toe my Skoonma bly op Harrismith en sy hette kuier nodig.... en ek will nog vir hom gaan wys hoe lyk die langste brug in SA en die prag van Golden Gate :mwink: :mwink: :thumleft: So gese so gedaan ons gaan om Gauteng ry en Phalaborwa van n ander angle benader :thumleft:......So met die trip saam het ons besluit ons eet wat in daai omgewing voorkom.....dis mos maar die beste ???   as ons n skaap sien eet ons skaap.....n hoender dan eet ons n hoender......die see dan eet ons vis....harders .....kreef of what ever.....maar daai aand in Gariep besluit ons ons het nou allerande goete geeet maar nou noggie hoender oppie kole nie en ......WHELA!....dis toe hoender :thumleft:  En weereens toe ons so lekker langs die vuur sit met ons veversings toe daag ons bure op ??? ??? ??? Die BMW trek in.....toe weer uit......en toe weer in ??? ???Ons sou later toe uitvind dat toe hulle stop se hy vir sy vrou......JONG! hiers n klomp bikers langs ons :laughing4: :laughing4: Sy reken hom toe......kyk na die fietse  :patch: :patch: :patch: dit kos darem nie te cheepie so hulle is seker darem nie te bad nie :imaposer: :imaposer: :imaposer:   Wel ons het darem heel lekker saam gekuier later en ons het maar die "KETTINGS en MESSE" innie kamer gelos :laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4:
 

Attachments

  • Gariep 11.jpg
    Gariep 11.jpg
    269.6 KB
  • Gariep 12.jpg
    Gariep 12.jpg
    203.2 KB
vellies said:
Harry baie dankie vir 'n besonderse lekker RR. Ek geniet hom verskriklik. Ry veilig!
Dankie vellies.......Lekker om te skryf as mense dit geniet :thumleft: :thumleft:
 
Nou ja :thumleft: Dit was aand en weer more......en ja dit het weer begin sous...... maar ek is gewapen.......3 in  1 en al :thumleft: :thumleft: Johan het natuurlik weer al sy klere aan en daar gaat ons :patch: :patch: .....Die roete ly ommie dam daar na Bethulie se wereld toe want daar issie langste brug in Sa mos :thumleft: Om so innie reen te ry is special.......mens moet dit eers doen om te besef dit het sy eie bekoring.......veral as mens snoesig in jou kokon...suite toegewikkel sit en jy hoor daai 1200 se egalige gebrom hier onder jou........sonner om n beat te mis :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • Bethulie 01.jpg
    Bethulie 01.jpg
    162.2 KB
  • Bethulie 02.jpg
    Bethulie 02.jpg
    165.9 KB
  • Bethulie 03.jpg
    Bethulie 03.jpg
    160.5 KB
  • Bethulie 04.jpg
    Bethulie 04.jpg
    190.7 KB
Van Bethulie af is ons oor Smithfield....Reddersburg......Boemfontein.....Winburg.......Senekal....Bethlehem ....... Clarens toe!!! Ons het maar aangestoot  want ons wou Harrismith voor donker haal... Op Clarens het ons die gebruiklike ou KOUE geniet en toe tackle ons Golden Gate op pad Harrismith toe :thumleft: :thumleft: :thumleft: Die plek was toe soos gewoonlik pragtig met min mense om ons te pla..... Kry toe n paar Bikers  daar in Golden Gate wat op pad is saam Voema op n naweek jol in Lesotho in :deal:
 

Attachments

  • Clarens 03.jpg
    Clarens 03.jpg
    281.8 KB
  • Clarens 05.jpg
    Clarens 05.jpg
    345 KB
  • Clarens 04.jpg
    Clarens 04.jpg
    292.9 KB
  • Clarens 02.jpg
    Clarens 02.jpg
    363.5 KB
  • Clarens 01.jpg
    Clarens 01.jpg
    322.8 KB
Ons het toe BAIE lekker by skoonma in Harrismith gekuier en sommer by die SPUR gaan eet......nou skoonpa is jare gelede oorlede.......die plaas op Swinburn is toe verkoop en Skooma Lucie het toe oppie dorp gaan bly :'( :'( .....Die volgende dag was dit toe die laate trek huistoe :'( So 700Km plus.....oor Warden....Standerton....Morgenson.....Ermelo......Carolina.......Belfast......Dullstroom.....Lydenburg......Origstad .......Mica  en toe Phalaborwa.....Weereens het ons maar kole gegooi :mwink: Julle weet mos hoe werk dit.....die Buffel het stalle geruik en hy wou by die voer kom :patch: :patch:
 

Attachments

  • Huistoe 01.jpg
    Huistoe 01.jpg
    328.7 KB
  • Huistoe 02.jpg
    Huistoe 02.jpg
    371.8 KB
  • Huistoe 03.jpg
    Huistoe 03.jpg
    428 KB
  • Huistoe 04.jpg
    Huistoe 04.jpg
    333.8 KB
Die laaste onner die BOOM dop op Origstad eeeen ja daai Bokkoms pillian nog altyd agter oppie Buffel :patch: :patch: :patch: :patch:  Ek was net altyd bang as ons stop dattie mense gaan se my pillian ruik na "VIS"  :peepwall: :peepwall: :peepwall: :patch: :patch:
 

Attachments

  • Huistoe 05.jpg
    Huistoe 05.jpg
    429.4 KB
  • Huistoe 06.jpg
    Huistoe 06.jpg
    265.8 KB
  • Huistoe 07.jpg
    Huistoe 07.jpg
    303.1 KB
Top