Daar is geen haas in die Karoo nie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
subie said:
Dorsland said:
Ek kry altyd so 'n verskriklike heimweë en verlange as ek sulke mooi verwaarloosde opstalle teekom.  Ek dink altyd aan die harde werk wat dit geverg het om so iets uit die wildernis op te bou, hier is kinders groot gemaak, 'n bestaan gevoer, brood gebak en 'n harde bestaan uit die grond uit geboer. 

En nou staan dit en stadigaan tot niet gaan. Die drome en hope van die pioniers slegs in die vrek dennebome en gehawende omheinings te sien.

Baie hartseer vir my.  Ons volk se geskiedenis is met hartseer en weëmoed gevul.

Presies my gedagtes as ek die verlate opstalle so op die ver vlaktes kry. Hartseer en waar is die mense nou. Sit hul dalk oorsee aan die anderkant van die aardbol, leef hul dalk hul laaste jare alleen in n ouetehuis uit en kan van hulle nog onthou die menswees en lewe by die verlate opstal. :'(

My hoop is eintlik dat hulle êrens hier op hul grond begrawe is Subie.  Ek kan nie dink hoe dit vir hulle moet wees in 'n ouetehuis nie, veral deesdae op die kleiner dorpies.  En vandag se blinkspoggerige kinders laat hulle ook nie in die stad van stryk bring nie deur 'n oumens in 'n tehuis nie.

Ek het so 'n paar jaar terug op die EC Bash daar in die Baviaanskloof op die murasie van 'n ou plaas afgekom.  Nogal 'n klomp fotos geneem met die gedagte om 'n storie oor my gevoeltes terwyl ek daar in die doodse stilte rondgestap het, te skryf.  Al die brokstukke van 'n leeftyd was daar rondgesaai.  Soos jy vra: waar is daai mense?

Van stof tot stof.

"Die mens - soos die gras is sy dae; soos 'n blom van die veld, so bloei hy." Psalm 103: 15

Baie mooi fotos van bike en die omgewing. Daar is darem niks so mooi soos ‘n bike op grond of stofpad nie. My broer vra elke keer hoekom neem ek so baie fotos van my bike as ek op trip was - as jy nie biker is nie sal jy nie verstaan nie.

In 2016 het ek Lormar race gery met MTB vanaf Fairview plaas na Nieu Bethesda. Ook erens deur ‘n reservaat, miskien een wat jy genoem het.

Geniet daai @ hy is ‘n lekker stofpad vreter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dit Fairview plaas van die melkbokke op Stellenbosch?  :eek7:  Dis 'n moerse ent.  Of is daar 'n ander Fairview hier naby?

Dankie vir die deel Dorsland.  Lyk na die begin van ‘n langtermyn verhouding met daai AT. 

Julle wêreld lyk mooi.  Jy het my nou so lus ek dink ek gaan self môre oggend ‘n draai ry.

Nee dit is so buite Middelburg (net om seker te maak die een daar by julle). Ouens boer met arabier perde.

Mooi Johan.

I don`t often comment or post on the forum, but I have a bit of spare time on my hands and your pics and description struck a chord with me.
Too often I am frustrated riding with friends who cannot understand my need to just sit in the veld and absorb the place, smells and stillness.

Thanks.

Mooi geskryf Dorsland.
Dis verbasend goeie brandstofverbruik vir die AT

P.K. said:
Mooi Johan.

I don`t often comment or post on the forum, but I have a bit of spare time on my hands and your pics and description struck a chord with me.
Too often I am frustrated riding with friends who cannot understand my need to just sit in the veld and absorb the place, smells and stillness.

Thanks.
Thanks [mention]P.K. [/mention] ja, life is too rushed for my liking. Its great just to amble along looking at the scenery and forgetting the everyday stresses. Took me most of the day to do about 250km [emoji16]

skydiver said:
Mooi geskryf Dorsland.
Dis verbasend goeie brandstofverbruik vir die AT
Dankie, maar dan moet ek ook bysê ek het nêrens heen gejaag nie. Sien my plasing hierbo. [emoji41]

GravelFox said:
Nee dit is so buite Middelburg (net om seker te maak die een daar by julle). Ouens boer met arabier perde.

OK, nou weet ek waar dit is. Ja, doen moes julle deur die Sneeuberg Bewarea gery het. Min of meer die roete wat ek gedeeltelik vandag gery het.

Kobus Myburgh said:
Dankie vir die deel Dorsland.  Lyk na die begin van ‘n langtermyn verhouding met daai AT. 

Julle wêreld lyk mooi.  Jy het my nou so lus ek dink ek gaan self môre oggend ‘n draai ry.
Ek verbaas myself nogal oor hoe ek van daai DCT hou Kobus. Dis verstommende tegnologie wat grondpadry baie vergemaklik. Ja, ek kan nogal sien ek gaan lekker ritte met die fiets doen. Ek is bly jy gaan joune hou en dat ek jou nie kon oorreed om hom te verkoop nie.

Gooi vir ons kiekies hier as jy wel besluit om more ‘n entbte gaan ry.

Lekker man - great ride on the new bike with very cool pics  :thumleft:

Dankie, lekker saam gery en gekyk  :thumleft:

Baie baie tempted om gat te vat Cederberg toe vir ‘n week of so as ek sulke goed sien.

Ai jy is bevooreg om so lekker op die grond rond te toer, mooi fiets, ek krap maar aan my fiets en droom van die grond pad, die polisieman het my nou die dag gewaarsku toe ek van my plot af gekom het, nou bly ek maar by die huis  :thumleft:

Thanks guys. It’s days like this that I realise again how fortunate I am. Get out there guys, don’t let this bloody irrational lockdown nonsense steal your freedom.

Platte said:
Ai jy is bevooreg om so lekker op die grond rond te toer, mooi fiets, ek krap maar aan my fiets en droom van die grond pad, die polisieman het my nou die dag gewaarsku toe ek van my plot af gekom het, nou bly ek maar by die huis  :thumleft:
Is jy ernstig!?  Kêrels, hier is groot fout in die wêreld. Maar dankie Platte, ek is inderdaad geseënd.

Dankie vir die deel Johan. Dis regtig n gawe fiets wat jy nou ry.
Geniet hom.  :ricky:

Mos gese...one of the most beautiful parts of our country to ride a bike ... and what a lekker bike to be doing it on.
Thanks for sharing your trip Dors.

If not for this lockdown nonsense, @Psycho Porra  , @dieseldawie  and myself would've been riding along there tomorrow
:(

Sent from my BV9500 using Tapatalk