Daar is geen haas in die Karoo nie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dit was broodnodig, dankie Dorsland! Jou woorde het my hart laat punt trek na die Karoo se stiltes en sy stofpaaie.

Ek sit ten duurste in 'n hotel kamer in Kuala Lumpur. Vasgevang tussen 4 mure, en danksy ons onbekwame regering se besluite, is ek een van menigte expats wat nie kan huistoe kom nie.

Mooi so Johan, dit is hoe die reels verbreek moet word, met waardering vir die lewe, ek beny jou.

Dankie vir julle kommentaar kêrels.  Dit pla my erg as ek so hier en op ander plekke lees van die negatiewe uitwerking wat die absoluut onsinnige huisaresnonsens op mense het.  Ek het hier op die forum, êrens op 'n ander fred gesê dat ek eintlik wurg aan die ooptes om my en my betreklike vryheid om rond te beweeg.  Dít met die wete dat daar mense is soos [member=15312]Rooi Wolf[/member] wat in 'n hotelkamer in die vreemde vasgekeer is.  Dis donners onmenslik man!

Is jy letterlik in 'n hotelkamer vasgekeer Rooi Wolf?  Wie betaal dit?  :eek7:

McSack said:
Mos gese...one of the most beautiful parts of our country to ride a bike ... and what a lekker bike to be doing it on.
Thanks for sharing your trip Dors.

If not for this lockdown nonsense, [member=20652]Psycho Porra[/member]  , [member=14352]dieseldawie[/member]  and myself would've been riding along there tomorrow
:(

Sent from my BV9500 using Tapatalk

Did you guys have a ride planned for this coming week [member=14780]McSack[/member]?  Just do it man.  Take the back roads out of town, once you are on the gravel, if you have accommodation, you are sorted. 

jis maar dis 'n gawe trip...al kan ek ook net daarvan lees.

dankie vir die deel :thumleft:

McSack said:
Mos gese...one of the most beautiful parts of our country to ride a bike ... and what a lekker bike to be doing it on.
Thanks for sharing your trip Dors.

If not for this lockdown nonsense, @Psycho Porra  , @dieseldawie  and myself would've been riding along there tomorrow
:(

Sent from my BV9500 using Tapatalk
Did you have to remind me[emoji24]

Ongelooflik hoe jy dinge verwoord met die vergange tye op die plase...

Ek ly nou nog aan iets (skok / depressie / nostalgie) omdat die huidige eienaar van my oupa se plaas in Molteno distrik - sommer net sy huis platgestoot het...
Verstaan hoekom, maar dit is asof hy die moeilike bestaan misken...

Great RR en gooi nog as jy weer met jou nuwe trotse perd ry  :thumleft:

Waarvan die hart vol is, loop die mond oor :-\

Sommige mense het glad geen erg oor die verlede nie. My oorlede tannie, wie my oupa se oorlogsuniform, medaljes, swaard, Sam Browne belt en ander oudhede van hom geërf het, het dit aan iemand gesmous of weggegee, niemand weet waar of aan wie nie.  :'(

Ek is jammer oor jou oupa se huis [member=11304]HB 9[/member] , dis iets wat nooit ooit weer vervang kan word nie.

Vanoggend gewas, nou is hy mooi weggepak onder sy seiltjie tot volgende keer  :biggrin:

Attachments

• 20200510_115228.jpg
    20200510_115228.jpg
    221.6 KB
Laas week my bike gewas en nou is hy sieklik, geweet ek moenie die bike is dit nie gewoond en nou sit ek met iets wat ek nie gediagnoseer kan kry!!  :mad: :mad: :mad: :mad:

Ai Chris, dis 'n neukery.  Draai die enjin maar willie vattie?  Elektries?  Of morsdood?

Dorsland said:
Ai Chris, dis 'n neukery.  Draai die enjin maar willie vattie?  Elektries?  Of morsdood?
Start onmiddelik, ma op luier is daar iets nie reg nie. Indien ek oopmaak sluk hy eers voor revs optel. Backfire ook op toemaak. Bo 2000 normaal. Het noual die onderste plugs omgeruil nous hy erger. ;D
Dink ek gaan nuwe vonkproppe insit en dan kyk.
Eintlik kort die bike net bietjie Nam stof!! ;) :(

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Dorsland said:
Start onmiddelik, ma op luier is daar iets nie reg nie. Indien ek oopmaak sluk hy eers voor revs optel. Backfire ook op toemaak. Bo 2000 normaal. Het noual die onderste plugs omgeruil nous hy erger. ;D
Dink ek gaan nuwe vonkproppe insit en dan kyk.
Eintlik kort die bike net bietjie Nam stof!! ;) :(

Nie 'n brandstof- of lugvloeipypie of iets wat los is nie?  'Skus, ek weet dis dom vrae, as jy geweet het wat fout was dan sou dit al reg gewees het  :)

As dit 'n Nam stoftekort is, dan kan dit dalk aansteeklik wees.  Ek ken 'n roete na die oplossing toe  :ricky:

Dorsland said:
Dit raak al laatoggend en nóu raak ek honger.  Ek ry aan opsoek na 'n afgeleë plekkie waar ek kan afsaal en uitspan.  Oor 'n bultjie sien ek 'n windpomp nie ver van die pad af nie. Die tweespoorpadtjie loop deur die boer se kamp so ek hoop maar hy sal nie té moerig met my wees as ek in die ou Climax se skadu gaan teemaak nie.

My vrou het vir my hoendermayo toebies gemaak, my stofie en teegoed is ingepak, ek was sommer spoggerig en my kampstoeltjie ook ingepak.  Ek kon seker vir my 'n tjoppie of 6 ingepak het maar ek het 'n heilige ontsag vir vuur en al dié gras laat my sommer benoud dink aan hoe vinnig 'n veldbrand kan ontstaan. 

So tussen die teemaak en toebies eet moet ek kortkort my stoel skuif dat hy in die skadu bly.  Dit raak nogal lekker warm, 'n gawe 25ºC.

Snaaks, op my eie plaas as my vrou vir ons so 'n veldontbyt pak dan is ek nooit eintlik geheel op my gemak nie.  Ek sien altyd 'n werk wat gedoen moet word as ons so in die veld is.  Kyk na die veld se kondisie, stap rond en kyk heinings, krale en so aan.

Hier, op 'n ander boer se plaas sien ek nie sy lekkende suipkrip en sinkdam raak nie, die windpomp se briek wat skort, die skaapmis in die lekbakke nie.  Dis maar hoe dit is, hy sal seker volgende week kom aandag gee.  Vir my is ek doodtevrede.  Ek hou die veldvoëltjies dop soos hulle om die waterpoel baljaar en gons.  Ek kyk die enkele springkaan wat nog hier en daar ronddwaal, die miskruiers.  Ek het vrede. 

Ek bring seker 2 ure of wat daar deur, sommer met niks besig.
Ek ken julle manne nie, maar lees net van al julle Karoo trips. Was ook al n paar keer daar met my KLR. Ek wens ek kon ook nou so daar sit en net die Karoo waardeer. Veral nou met die lockdown op ons. Dewet.

Sent from my PRA-LA1 using Tapatalk

DewetR said:
Ek ken julle manne nie, maar lees net van al julle Karoo trips. Was ook al n paar keer daar met my KLR. Ek wens ek kon ook nou so daar sit en net die Karoo waardeer. Veral nou met die lockdown op ons. Dewet.

Sent from my PRA-LA1 using Tapatalk

Hallo Dewet, welkom hier. Moenie kommer nie, hier raak meeste ouens vinning maters.  Troos jouself daaraan dat jou oupagrootjie Generaal Christiaan de Wet  die Karoo en Vrystaat soos die palm van sy hand geken het en die Tommies al hul dae gegee om hom te kon uitoorlê.

Ja, hier kan mens wegraak in jou gedagtes so in die stilte en oopte.  Dis nou in dié tyd van globale malsgeit meer nodig as ooit.