DEUR DIE TANKWA NA VERNEUKPAN

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dorsland said:
:imaposer: :imaposer: :imaposer:  Duidelik wil julle nie hê ek moet saam nie
Dorsland ek reken die pan se klei sal jou oprit na n teervat laat voel.
Dalk moet ons koppe bymekaarsit vir n trippie Dorsland. Hierdie gedvd terugvattery van jou as verskoning gaan NET so lank
werk. :deal: ;)

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Dorsland said:
Dalk moet ons koppe bymekaarsit vir n trippie Dorsland. Hierdie gedvd terugvattery van jou as verskoning gaan NET so lank

Volgende gaan hy seker die DVD's een-vir-een begin terug ry dorp toe... :peepwall:

Karoo Rider said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:
Dorsland said:

Volgende gaan hy seker die DVD's een-vir-een begin terug ry dorp toe... :peepwall:
Wil my voorkom jy is n man wat vinnig op jou voete kan dink en lang planne maak. ;)

Sonder om julle fred nou te skaak maar Chris, daai roete Tankwa en Oasis toe wat jy my gestuur het, het ek reeds op Basecamp geplot.  Ek onderhandel reeds met my 2IB se swaer vir 'n week of wat einde November, begin Desember om hom te gaan ry.  Ek is al kromgetrek van die lus om 'n paar dae se kamptrippie te gaan doen.  Dis nie die beste tyd om weg te breek nie maar dis maar wanneer dit vir hulle gaan pas en in my lusernseisone gaan inpas.

Ja KR ek soek nou allerhande verskonings om gou weg te kom.  Grap is ek het my fiets so lanklaas gery,ek het amper vergeet waarvoor is al daai elektroniese knoppies   :lol8:

En toe haal ons die WEG se foto-inskrywings... 
Dis wel tong-in-die-kies maar die opmerkings oor die helmet kon seker gebly het - inteendeel dink ek dit dra by tot die gevoel van die foto. :deal:

Attachments

• Weg foto.jpg
    Weg foto.jpg
    321.7 KB
WOW!!!!
This was a good trip - Well done Gentlemen!

Ai sulke foto's laat jou kwyl behoorlike drup!!!

Ek wil ook saam gaan!

Uitstekende verslag - baie dankie dat julle met ons gedeel het....

Dié bike ry en "skelm" kamp trippie van julle het my nou ook ń erge jeuk gegee.

Great report!  :thumleft:

Dorsland said:
Chris se nuwe forumnaam is van nou af Easy Rider van Stilbaai  :biggrin:
Wonder of die ou af en toe n bietjie aapslaai ook vat :imaposer:

Dit was nou n lekker RR en n mooi video. Geluk met die foto. :thumleft:

Toe ek dit lees, toe dink ek ook Toast kon sy storie oor die helmet maar gelos het.  :lamer:

JMOL said:
Toe ek dit lees, toe dink ek ook Toast kon sy storie oor die helmet maar gelos het.  :lamer:

Daai tipe goed irreteer my. Ek ken Toast nie, maar sulke terloops comments lyk vir my asof dit nie regtig die skrywer se woorde was nie maar eerder ń polities korrekte korporatiewe editor.... :lamer: